Porno recenzija | Metal Rear Solid: The Phantom Peen

„Turns out she’s a real snake eater.“

Kao što vjerujem već znate iz nedavno objavljene vijesti, Metal Rear Solid: The Phantom Peen je porno parodija svima omiljene produkcijske kuće Brazzers. Ovo nije prvi put da iz Brazzersa rade porno parodiju, no za razliku od filmskih parodija gdje je konkurencija tvrda (hehe) onih rađenih na temelju videoigara i nema previše, pa je ovo svakako jedno osvježenje u porno industriji.

Metal Rear Solid započinje iznenađujuće ozbiljno i visokobudžetno te bi netko na prvu rekao da se možda i ne radi o porniću. Helikopter se ruši, eksplozija u pustinji, kaos, ne znamo što se događa, napetost se može rezati nožem već na početku. Odjednom, eksplozija se pretvara u naslov filma i ono što je nevjerojatno je količina detalja koju su iz Brazzersa unijeli da se vidi da su uistinu proučili MGS. Dakle, slova filma se prikazuju na ekranu onako crticu po crticu kao što su se pojavljivala na MGS V trailerima i već je to najava da se radi o jednom ozbiljnom poduhvatu kako bi se dočarala MGS atmosfera.

Nakon naslova filma upoznajemo Bossa kojeg tumači veteran Charles Dera što je i prikladno jer ulogu Bossa može odglumiti samo neko s dovoljno krutom karizmom kao što je Dera. Ovdje vidimo i da je kostimografija na zavidnoj razini i jedino što je nejasno je zbog čega pored vojne opreme ima i plastičnu Iron Man rukavicu, no ajde, u tom trenutku se imamo još pravo nadati da će je koristiti za nešto kasnije.

Boss dobiva poziv da mora eliminirati Hushy, opasnu snajperistkinju koja prema pričama iz bojnog polja ima guzicu s nadnaravnim moćima. Još jedan dokaz da su uistinu malo i proučili MGS je i sljedeći citat upućen od strane Colonela Bossu: „Oh, and Boss, we have enough farm animals back at base, so if you can go ahead and stop airlifting sheep, that would be great“. Impresivno.

Tada upoznajemo i Hushy koju glumi Casey Calvert, najpoznatija po svojoj ulozi u već kultnom filmu „Sharing My Stepsister“ i „S is for Squirt“. Ono što slijedi je ili potez genija ili čista slučajnost, ali Hushy prilikom našeg upoznavanja s njom izbaci sisu van, a kamera nakon toga pokazuje na čuturicu s vodom. Insinuacija da i ona kao i Quiet pije putem kože? Vjerojatno, jer čemu golotinja ako nije zbog toga?

Jedna od najnapetijih scena u povijesti pornografske industrije slijedi odmah nakon toga: imamo priliku vidjeti snajperski obračun Bossa i Hushy dok meci lete u slow motionu. A tada, najbolja scena ikada. Boss shvaća da ne može pobijediti Hushy na taj način i koristi obližnji KARTON, drži ga ispred sebe i pretrči dobrih 30-ak metara s njime ispred same Hushy i dolazi joj s leđa. Da, dobro čitate ovo. Ona nije vidjela taj karton, što je i logično jer je Boss i najavio da će morati iskoristiti „stealth“ za ovaj briljantni potez. Kreće iznenađujuće dobra koreografija borbe, no kada Boss uspijeva savladati Hushy, impresioniran njenom tehnikom, upita ju želi li se pridružiti grupi Diamond Dongs i što će biti potrebno da odgovori potvrdno. „Your dick. My ass“, njen je odgovor. „Come on snake eater, show me your moves“, je posljednja izjava Bossa prije nego što krene već očekivani blowjob.

Sama jebačina ne nudi ništa revolucionarno. Već standardni redoslijed pušenja kurca, pa doggy, pa cowgirl, pa sidefuck, pa reverse cowgirl je nešto na što smo već navikli od Brazzersa. Casey i Dera doduše dokazuju pri tome da su već dobro potkovani u svome poslu i bez ikakvih problema fluidno skaču s cowgirla na standing doggy. Nažalost, ona Iron Man ruka je ostala neiskorištena, a bio sam poprilično siguran da će biti ključna za ovaj dio radnje, no što je, tu je. Facial je naravno sačuvan za kraj, ali da su iz Brazzersa otišli još jedan korak dalje u autentičnosti, naglašava i činjenica da to nije i sami kraj filma, već imamo i Codec javljanje pukovnika na frekvenciji 69.69 koji ispituje situaciju, a Boss potvrđuje da je Hushy uistinu „snake eater“.

Sve u svemu, Metal Rear Solid: The Phantom Peen je definitivno veliki napredak u kategoriji porno parodija i vjerojatno i među boljim instalacijama općenito u MGS serijalu. Priča i radnja su kudikamo zanimljivije nego li u nekim igrama, a bome i performans glumaca nadilazi voice acting kojeg pružaju Hayter i Sutherland. Preporuka za gamere, kao i za ljubitelje dobre vagine i penisa.