Hoćete li novi forum ili vam se sviđa postojeći? Komentirajte i podržite FFA Forum 2.0 Inicijativu

Autor Tema: Recenzija | The Last Guardian  (Posjeta: 305 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Fenix

Recenzija | The Last Guardian
« u: Prosinac 09, 2016, 17:24:26 »
The Last Guardian – najgora najbolja igra svih vremena.

Klikni ovdje kako bi pročitao cijeli članak na portalu!
« Zadnja izmjena: Prosinac 09, 2016, 18:06:00 »

FFA - Gaming Community

Recenzija | The Last Guardian
« u: Prosinac 09, 2016, 17:24:26 »

Online Blade

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #1 u: Prosinac 09, 2016, 18:07:08 »
Ne mogu reći da sam iznenađen.

Offline CroZac_Drake

Re: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #2 u: Prosinac 09, 2016, 18:07:25 »
Šteta za tehnikalije, odigrat ću kad tad, obzirom da mi se ne žuri pričekat ću u nadi da će kolko tolko ispravit probleme.

Offline Zero

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #3 u: Prosinac 09, 2016, 19:26:25 »
@Fenix  - jesi igrao u 1080p na Pro? Ako da, malo me čudi da je svjedno bilo dropova. I da, ima li nekih zagonetki koje će ustvari tražiti neko veće korištenje vijuga?

Offline Figo

  • Portalovci
  • Rookie
  • *****
  • Postova: 336
  • Total likes: 274
  • you were born an original, don't die a copy
Re: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #4 u: Prosinac 09, 2016, 20:08:03 »
čudno malo, kažu da na PRO leti bez problema, jedino na običnom zna trzati.. ajde dobro pa je najgora najbolja igra, šta bi bilo kad bi bila najbolja najgora :D

Offline Fenix

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #5 u: Prosinac 09, 2016, 20:48:09 »
@Fenix  - jesi igrao u 1080p na Pro? Ako da, malo me čudi da je svjedno bilo dropova. I da, ima li nekih zagonetki koje će ustvari tražiti neko veće korištenje vijuga?
Da, u 1080p sam igrao, nemam 4K TV. U samoj igri nema nikakvih postavki za odabir rezolucije.

Što se tiče zagonetki, nema nekih u onom klasicnom smislu, ali kroz cijelu igru se prakticki povlace situacije gdje treba dobro razmislit kako što napravit. U nekoliko navrata treba bit maštovit, zbilja nemam zamjerki na taj aspekt igre.

EDIT: Što se tiče izvođenja na PRO, isprobao sam igru na obje konzole i stvarno je nebo i zemlja razlika. Na PRO je većinski ugodno igrat, ali kao što sam napisao, u nekoliko situacija se osjetio manji FPS. Glupo mi je uopće takvo nešto tolerirat od igre za koju bi očekivao da bi se kvalitetno trebala vrtiti čak i na PS3.
« Zadnja izmjena: Prosinac 09, 2016, 20:51:33 »

Offline Pravednik

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #6 u: Prosinac 09, 2016, 21:02:16 »
Ako je Trico zaista tako modeliran nemoj se čuditi.
Moguće da dio jako veliki dio odlazi na render njega, pogotovo perja.

Po viđenim performanse jesu kriminalne za ekskluzivu koja je u izradi preko 9 godina.
Trebali su to malo srediti.
Postoji sansa da se lose vrti jer igra je iskoristava do kraja ps4 ali to je samo moja glupa teorija bazirana na cinjenici da je naslov bio kodiran za ps3 prvotno.
U ime Boga i hrvatskog naroda!

Offline Fenix

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #7 u: Prosinac 09, 2016, 21:05:24 »
Pa da, jasno je da se igra loše vrti isključivo zato što je loše portana s PS3. Ali to mene kao krajnjeg korisnika nimalo ne zanima, nema popusta. Makar, znatno veći problem je pozicioniranje kamere nego same performanse. Preloše za jedan platformer.

Offline viper89

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #8 u: Prosinac 09, 2016, 21:15:36 »
Igra je izuzetno CPU bound zbog samog AI-a koji je glavna baza igre i jos destrukcija okolisa, fizika, perje tricoa itd.
Nije problem port sa ps3 kad ps3 verzija nije ni "postojala" u pravom igrivom buildu, zato je i toliko trajao razvoj. Yoshida je izjavio da igra nije mogla ici preko 10 fpsa na PS3 i da su ubrzavali snimku kako bi fejkali target za sajmove. Kako su godine prolazile vidjeli su da nece moc izadat za ps3 hardver i jos citava prica sa Uedom i Gen Design novi studio...

Nije isprika za lose performanse al it is what it is.

Offline Fenix

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #9 u: Prosinac 09, 2016, 21:33:13 »
Svaka cast Tricou i njegovoj animaciji, ali ja tu neke posebne fizike nisam vidio. Jest da je on sam po sebi sigurno zahtjevniji po perormanse prilikom izvodenja od samoga djecaka, ali perje i pokreti su skriptirani. Tako sam znao primjetit da mu krilo prodje kroz zid i slicne stvari. Tako je barem koliko sam ja zakljucio, a stvarno sam se trudio obracat paznju na to. Znaci cijela je igra linearna i vecinu toga je skriptirano. Od pozicije kad ce on negdje skocit, pa do pokreta krila i ostalih radnji koje on izvodi. Destrukcije nema, osim one koja je takodjer skriptirana. Ne zelim spojlat, ali primjetit cete i sami kad budete prolazili kroz konflikte i slicno u igri da nista skoro nije ostavljeno procesoru da kalkulira samostalno. Osim mozda sutanja bacvi lol

Nema isprike, bas je lose odradjeno. To sto nisu uspjeli pokrenut igru na PS3 ne znaci da nisu trebali citav kod preradjivat za PS4. A jesu, ne znam sto su drugo mogli zeznut. Sjeti se kolosusa na PS2, bilo je i tamo perja i trebalo je to sve izvodit, a bilo je stvarno zaninmljivih kolosusa. Isto tako mozemo nabrojat igara i igara koje bi realno trebale biti vise CPU zahtjevnije, pa se opet puno bolje izvode.

Jednostavno los port. Trebali su uzet jos par mjeseci za optimizaciju, ili sve napisat ispocetka. Al valjda ih je Sony stisnuo.
« Zadnja izmjena: Prosinac 09, 2016, 21:35:14 »

Offline Fan O'War

Odg: Recenzija | The Last Guardian
« Odgovori #10 u: Prosinac 09, 2016, 23:38:27 »
Meni je igra bila super iako me ne vuce na ponovno igranje jer rjesavanje istih zagonetki, spori tempo igre i borba sa kamerom umanjuju replay value. Za one koje nisu Uedini fanovi preporucio bih da ipak sacekaju da cijena padne, ali svakako odigraju jer se radi o jednoj od najboljih PS4 ekskluziva.


Death is not an escape.