The Witcher 3: Wild...
 

The Witcher 3: Wild Hunt  

Stranica 177 / 178
 
Objavio/la: Zero

Uz to je jedna igra RPG. Inače, temu s propustima RDR2, zastarjelom dizajnu misija, linearnosti onih "random" događaja u vanjskom svijetu kao što su strangeri bolje je i ne razglabati. W3 ima svojih problema, kao i svaka igra, ali bogami ima ih i RDR2. Razlika je u tome da je Rockstar imao praktički neograničeno vremena i resursa da napravi stvarno nešto revolucionarno. To se nije dogodilo.

Tvoje misljenje je da se nije dogodilo jel, po meni se je i to poprilicno.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 13:59

Meni je toliko drag Witcher, da sam konja u RDR-u nazvao Roach, naravno. RDR 2 mi je trenutno najbolja igra ikad. Kada završim RDR, vjerojatno  će tako i ostati - RDR 2 najbolja igra ikad, Witcher 3 najdraža. Poljaci moraju još usavršiti vještinu, no na dobrom su putu. Vidjet ćemo na Cyberpunku koliko im je velik doseg 🙂

The greatest teacher, failure is.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 14:19

Rdr 2 je odlicna igra, steta sto je dosadan i sto mu je promasen level dizajn, sustav questova, aktivnosti i gameplay. Isprazan buckuris nekakvih pod sustava koji ne funkcioniraju u cjelini. Skup aktivnosti koji su sami sebi svrha u ispunjavanju naziva koji je stavljen pred njih bez konkretnih rezultata i nagrade igracu. Jedna jako troma i zapravo dizajnom zastarjela igra koja zivi na renomeu iz proslosti i koja mora pravdat ogromnu produkciju. Ali to je tema za neke druge rasprave. Kcd ima vise detalja i zivlji svijet od rdr2. 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 16:51
FicoLegend
Moderator

Joj Chono sad i ti pišeš ko Weky 🤣 

O RDR2 ću se raspisati u temi, već bi bilo vrijeme, nisam gotovo ništa konkretno napisao o igri otkad sam ju prešao. Kasnije se osvrnem i na odgovore Shootera, sanza i ostalih.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 17:06
sanzo i Chono7 se sviđa
Objavio/la: Chono7

Rdr 2 je odlicna igra, steta sto je dosadan i sto mu je promasen level dizajn, sustav questova, aktivnosti i gameplay. Isprazan buckuris nekakvih pod sustava koji ne funkcioniraju u cjelini. Skup aktivnosti koji su sami sebi svrha u ispunjavanju naziva koji je stavljen pred njih bez konkretnih rezultata i nagrade igracu. Jedna jako troma i zapravo dizajnom zastarjela igra koja zivi na renomeu iz proslosti i koja mora pravdat ogromnu produkciju. Ali to je tema za neke druge rasprave. Kcd ima vise detalja i zivlji svijet od rdr2. 

Vidim puno toga ti nevalja.

Što ju onda čini odličnom?

NOTE:

Ja ju nisam igra,al namjeravam...jednom.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od Gameslord
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 17:16

Zaboravija sam odgovorit na memberov post. Sa dosta toga u vezi same igre se očito slažem s njim, međutim moram odgovorit na ono da sam izbjegava bit oštar da me ne bi ljudi napali. Ako mi je nešto užasno, katastrofa, ma zadnje smeće, ja ću to i napisat. Stvar je u tome šta je meni ekstremno rijetko nešto u igrama i van njih toliko nepopravljivo loše da ga nijedan aspekt ne može iskupit. Srećom ne znam kad se zadnji put takvo nešto našlo na mom kompjuteru. Isto tako, igre ili filmovi koji me potpuno oduševe i ne mogu im naći nijednu veću manu možda naiđu nešto češće, ali i to u globalu bude na razini viđenja Halleyjeva kometa.

Pa nije ni u krivu da je Fico odgovara sa svojim subjektivnim doživljajima. Ali to radim i ja i svi ostali ovde. Jer šta sam stariji, sve više sumnjam u postojanje objektivnosti u vezi ičega šta nije neporeciva činjenica tipa 1+1=2. Uzet ću za primjer Metro Exodus i kako trojica možemo gledat istu sliku, jedan je zvat najboljim ikad, drugi odvratnim govnom a meni izgleda dosta dobro, ništa više ni manje.

Na kraju se svodi na to koliko netko može i trudi se napisat svoje razloge i objasnit svoje viđenje i prioritete. I naravno način na koji to radi, te stav koji ima prema drukčijim mišljenjima. A budimo iskreni, svi smo ovde znali uzimat svoje stavove ka činjenice i odbacivat stajališta dijametralno suprotna našima. Šta je i normalno i totalno prirodno do određene mjere koja se nažalost nerijetko prelazi.

Možda previše filozofiram ali mislim svaku rič koju sam napisa.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 18:01
Gameslord se sviđa

Vidim Zero potvrdio si ti obe teze:

Objavio/la: member

Uobičajeno kad se ovako argumentirano objasni i daju konkretni primjeri onda se rasprava razvije u dva smjera, tj s dvije skupine ljudi. Prvi je taj da se sve to odbaci i veli, e pa meni je to u Witcheru bolje/jednako jer xy subjektivni dojam. 

/cut

Druga skupina počne opravdavati, bio to budžet, veličina studija naspram ovih kao giganta, starost igre i slično. Mislim o kakvim mi tu onda dvostrukim mjerilima pričamo? Prvo je igra generacije, a onda je budget projekt koji se odlično drži s vremenom. Kao da je igra izašla 2000, a ne 2015.

Ali prvo da se uhvatimo te borbe. O kakvom dobrom gameplayu i taktikama mi pričamo. Nije tu bilo trunke dubine, nije to bilo ispipavanje igrinih sistema pa nađeš neki exploit kojim si olakšaš brobu. Borba se protiv ljudi svodila da bi Geralt toliko brzo mahao mačem da ovi ljudski nepriatelji nebi stigli ni zamahnit rukom već bi ih se toliko išamaralo i sasjeklo  da bi ili bili u nekom konstantnom staggeru ili bi već pali mrtvi. Borbe protiv čudovišta su čiste hit and run damage spužve. Da ne govorimo u kasnijim stadijima igre kada si potpuno OP radi broken lvl skaliranja ako si igru igrao iti malo detaljnije (a jesi) gdje sve pada nakon jednog, dva udarca.

Objavio/la: Zero

Zanemari i to, ali i dalje ostaje stavka da je W3 (pogotovo s ekspanzijama) daleko raznovrsnija i itekako zahtjevnija igra od RDR2.

Po čemu, ali baš po čemu? Baš bih volio direktne primjere, a da to nije neko izdrkavanje na bradu, odsjaje i slična govna. Borba je takva kakvu smo je opisali, 90% sidequestva se svodi na trackanje po mapi. Loot i istraživanje je potpuno nepostojeće jer loota ima na lopate a sve redom smeća, gdje je jedina konkretna oprema Witcher Gear Setovi koji i tako i tako funkcioniraju kao side questovi. Onim čime su pokušali razbit montoniju igre su šaketanje, utrke konja i kartanje. Sve odreda drljavo odrađeno. Šaketanje je prejednostavno i banalno te dosadi nakon 2 šore, utrke konja su bile nemoguće za dobiti regularnim putem jer konj nema dovoljno stamine pa bi se sve svele nakon što potrošiš staminu konja da mu zagradiš put, pa tako dok se ovaj izad tebe glitcha u guzici tvog konja, ti čekaš da ti se stamina obnovi. Kartanje je navodno jebeno i tu im dajem bodove, mene je osobno zabolilo za to niti sam se trudio igrat, ali ekipa koja je igrala se brutalno navukla do te mjere da su izbacili i standalone igre. Tako da credit due where credit deserved. Ali kao što je moj frendač Weky nedavno rekao pa se otpisalo kao sprdačinu i trolera je da je igra baš full ziheraška rađena po svim provjerenim formulama modernog gaminga te kako tu nema nikakve inovativnosti i svježine, a tu dolazimo do sljedećega:

Objavio/la: Zero

Uz to je jedna igra RPG.

Objavio/la: Shooter

Jedna je igra s mačevanjem, magijom i čudovištima, druga s običnim kaubojima.

Nema tu nikakvog RPG-a. Witcher 3 kao i hrpa ostalih igara ovu generaciju spada u open world žanr. Davno su se u tom žanru izbrisale granice FPS-a, RPG-a, TPS-a, akcijskih avantura i slično. Preteča svima njima su naravno GTA 3 i Morrowind, ali onaj prvi koji je napravio push po pitanju osnivanja tog žanra je naravno Ubisoft i Assassin's Creed serijal. Realno do prvog Assassin's Creeda su open world igre bile praktički nepostojeće i jedini devovi koji su se usudili za takav pothavat su bili Rockstar i Bethesda. Bilo je bijednih pokušaja poput prvog Just Causea ili Sainst Rowa, gdje su vidjeli odmah u strartu da nemaju što tražiti pokraj velikih dečkiju, pa su brzo sve okrenili na totalnu over the top nezrelu i forsiranu sprdačinu, bez imalo trunke dobrog ukusa. Ubisoft je postavio temelje i nacrte za budući overload silinih open worldova koji je usljedio. Far Cry-ovi, GTA serijal, TES-ovi, Fallout-ovi, Assassin's Creed-ovi, Just Cause-ovi, Andromede, Horizon Zero Dawn, Spider-Man i mnogi mnogi drugi. Sve su to igre istog žanra, open worlda. Dok su se tu mijenjale perespektive, i podžanrovi, osnove i mehanike za svaku igru su bile iste. Ogroman otvoreni svijet, main/side questovi, fast travel sistemi, tacked on ekonomija koja je gotovo uvijek broken, tornjevi za otkrivanje mape i punjenje loga side contentom (u nekim varijacijama quest giver NPC-ovi koji služe istoj svrsi, da ti napune log opcijalnim sranjima)

Zašto to sve govorim, pa zato jer Witcher 3 nije ništa drugo nego open world igra s podžanrom akcijske avanture. Tu RPG elementi nisu ništa drugo nego čisti placebo efeket zapakiran u štrebersku i potpuno beznačajnu brojčanu statistiku.

Objavio/la: Zero

Ako je RDR2 za 6/10, koliko je onda za W3? Ni blizu razini gluposti poput "uspori vrijeme kad god zagusti" ili "samo budi u zaklonu (koji je broken većinu vremena btw) i povremeno okidaj L2+R2). Rockstarov gameplay je po defaultu u borbama kompletno neizazovno smeće. Ne znam može li to u istoj rečenici uopće biti s Witcherom. 

Iz zajebancije sam napisao 6/10, ali ako ćemo gledati realno u kompletu s multiplayer komponentom koja je baš kompletno jebeno smeće onda da. U kontekstu same kampanje 8/10. Naravno da je neizazvno kad si igrao s uključenim autoaimom. A to je jedna stvar od užasnih Rockstarovih game dizajn odluka. A to je kad i isključiš taj autoaim incijalno užasno postavljene postavke kontroli, gdje su slideri prilagođeni autoaim ciljanju pa kad i isključiš ciljanje je užasno tromo ili prenaglo zabacuje. Tako su postavljenje da se što prije dobije onaj "snap" kod mijenjanja mete na metu u autoaim ciljanju. Problem je što za normalne postavke treba ili sam opipavat idealne postavke ili otići na YT i namjestit prema nekom vodiču. Međutim igre nisu posao i ta sranja se trebaju sama automatski namjestit jednom kad odlučiš isključit ta govna. Kao što sam rekao užasna game dizajn odluka. Tipa samo napucavanje je jebeno i jedno od boljih uopće, MP3 na stereoidima. Kao što si rekao nema ni RDR 2 ničega novoga, pretežno zato jer u svom open world žanru nisu imali baš nikave konkurencije. Witcher 3 je malo zasmrdio ali ništa vrijedno spomena. Nešto kao što svojevremeno Uncharted trilogija nije imala nikakve konkurencije u TPS žanru. 

Najveći problem RDR-a je što je igra jako nekonzistentna, u ovom slučaju je napucavanje prejebeno ali je zato cover sistem za svaki slučaj kompletno broken smeće.  Ta nekonzistentnost je pristuna kako u gameplayu tako i imerziji koju pokušava ostvariti te općenito u game dizajnu. U globalu cijele igre manje mane, ali dovoljno iritantne da naruše konačni dojam o igri.

Isto mi je jebeno kako se prvo nemogu te igre uspoređivati radi kao različitih žanrova, samo da bi ih 2 reda ispod usporedio i zaključio da je Witcher neizmjerno bolji. Logično.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od member
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 18:19

RDR 2 kontrole se poprave uz kratak YT tutorial - da, mogli su to sami riješiti bez da se igrač zajebava s time, no BOŽE MOJ, danas gamerima treba sve servirati na pladnju inače odmah bude tuga i čemer. Cover sistem je takav kakav je, no iskreno ne znam ako sam ga uopće trebao nešto puno koristiti uz potione, dead eye i normalne reflekse. Fakat mi ne fali / smeta.

Questovi (misije, zadaci, whatever you like) su zbilja raznovrsni - u par sati igranja imao sam dostavljanje ljubavnog pisma, traženje ostavštine lika koji je ostao bez svega (da bi se ispostavilo da je u životu bio trgovac robljem, odnosno smeće od čovjeka, no svejedno ti ga iz nekog čudnog kuta gledišta bude pomalo žao), vožnja kočije pune žena koje se bore za pravo glasa, lov na ogromnog medvjeda, glumljenje šerifa, krađa konja i da ne nabrajam dalje. Reći da je promašen sustav questova je notorna glupost.

Inače da, još od početka sam trubio da je Witcher nekakav kvazi RPG s dosta neiskorištenim potencijalom po pitanju borbe. Baš ziheraški napravljen gameplay za široke mase uz questove koji se više-manje svi svode na identičnu mehaniku, uz srećom meni osobno dosta dobro sročene priče. Meni je svejedno igra kao takva jako draga i unatoč određenim manjkavostima, odigrao sam je 2 puta i planiram sigurno još barem jednom.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od Deadwalker

The greatest teacher, failure is.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 18:40

Jos jedno od misljenja koje nije nista vrijednije ili manje vrijedno od onoga sto je @zero napisao. 

W3 je toliko zasmrdio da futa cijela ova generacija, ukljucujuci i spomenuti rdr2. W3 je raznovrstan lokacijama, likovima, loreom i cijelim festivalom maste. Rdr je zapravo gta, ali u ovom slucaju prenesen divlji zapad u igru. Nema tu puno mjesta za kreativnost i raznovrsnost. Barem sam ja tako shvatio konteks raznovrsnosti ovdje.

W3 je rpg, imas buildove, statse i stil igranja s obzirom na to. Nije to PoE ali sluzi svrsi i moze se ekperimentirati s time. Imas gotovog lika kojeg role playas, gradis mu abilitye i combat stil. Odabires odluke u dijalozima i utjeces na svijet oko sebe s obzirom na to.

Sve ostalo je filozofiranje i hitanje dreka va oci. 


@deadwalker i ti questovi u rdr se razlikuju po cemu tocno? Fetch, deliver, shoot. Ista stvar ako gledamo na taj nacin. Odi u planinu ubi grizlija. Odi tamo ukradi kociju. Odi tamo orobi vlak. Odi tamo ubij nekoga.


@ficolegend ja sam zaista ozbiljan. Mogu ti objasnit privatno bez da se ulovi 50 ljudi za post

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec 2 times od Chono7
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 18:48
Zero se sviđa

Ova tema je sve 🤣 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 19:29

Ne, to je blebetaonica. Ovo je Witcher 3 tema

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 19:43

Opet gluposti pričate.

Kaj je main quest nego odi ubi nekog tamo i na putu do njega ubi još koga.

Sve je to isto.

Poanta je priče da nas zainteresira i tjera da igramo dalje, a tu je RDR2 apsolutno ravan vrhu industrije i najboljim Naughty Dog, QuanticDream i sličnim iskustvima.

I @chono7 nemoj podcjenjivat GTA.

To su na površini možda samo glupave pop igre za mase, ali kad zaroni iza toga to su neke od najboljih priča i svjetova u igrama uopće.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 20:51
renda i Shooter se sviđa

Pa to mi je bila i poanta. Kada se napise tako povrsno, onda su svi questovi jednaki. To sam i naglasio u postu, ako gledamo na taj nacin.

Kada ti u questu imas grananje radnje, odabire akcija, sto razgovorom, sto svojim postupcima i to na kraju se veze na neki drugi quest ili sudbine likova, te iza sebe ima jebenu pricu, zanimljive lokacije i likove, onda govorimo o dobrim questovima. Govorit da W3 to nema mi je malo preuvelicavanje negativnosti. 

Ne podcjenjujem GTA, ali petica mi je slaba igra. Nisam pisao u kontekstu questova, vec zbog raznolikosti. Rockstar mozda budem vise cjenio kada naprave neku fantasy igru, nesto sto je plod njihove maste i kreativnosti, a ne samo prenesena prerija u igru ili moderni grad s predgradem.

 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 21:27
Objavio/la: Chono7

Pa to mi je bila i poanta. Kada se napise tako povrsno, onda su svi questovi jednaki. To sam i naglasio u postu, ako gledamo na taj nacin.

Kada ti u questu imas grananje radnje, odabire akcija, sto razgovorom, sto svojim postupcima i to na kraju se veze na neki drugi quest ili sudbine likova, te iza sebe ima jebenu pricu, zanimljive lokacije i likove, onda govorimo o dobrim questovima. Govorit da W3 to nema mi je malo preuvelicavanje negativnosti. 

Ne podcjenjujem GTA, ali petica mi je slaba igra. Nisam pisao u kontekstu questova, vec zbog raznolikosti. Rockstar mozda budem vise cjenio kada naprave neku fantasy igru, nesto sto je plod njihove maste i kreativnosti, a ne samo prenesena prerija u igru ili moderni grad s predgradem.

 

Ovako nešto možda:

Probaj makar

 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 21:42

Witcher je meni tu negdje sa RDR 2 obje igre imaju svoje prednosti i mane. 

Gameplay u obje igre nije bog zna kaj, no kod Witchera su popravili tu trmost kasnije kroz patch. 
Sistem borbe u Witcheru mi je malo razocarenje jer nema neke dubine tu, a RDR je 3rd person shooter. 

Prica u RDR 2 je puno jednostavnija nego kod Witchera, ali i puno efektivnija. Vrhunac RDR 2 price i njena prezentacija je nekaj najbolje u igrama do sada, dok Witcher zna bit cista sapunica da produlji vec dugacku igru bez nekog meni jakog vrhunca price.

Misije su mi bolje u Witcheru jer RDR2 nakon sa Chapter 5 i nakon postaje obican shooting gallery bez neke kreativnosti. (iako borba protiv The Wild Hunt-a je bas bezveze u Witcheru...)

Witcher isto po meni bolje iskoristava svijet, a bio bi jos bolji kad bi mogli dobit konja iz RDR 2, a ne ovog mulca kojeg imamo. 

RDR2 sam proso jednom i ne mislim tak skoro igrat, dok sam Witcher 3 proso dva puta iako je dulja igra pa mi je valjda Witcher bolji... ne znam. 

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od revo
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 16. ožujka 2019. 21:47

Tko hoće kreativne igre igrat će Super Mario Odyssey i Tetris (bilo 99 ili Effect). Rdr i Witcher su preseravanja sa kakti ozbiljnim i dubokim pričama.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 1:11
Objavio/la: member

Takva sranja očekujem čitati od nepopravljivog romantičara kao što je gospon K. kojeg je barem zabavno za čitat s raznoraznim analogijama, . . .

Ne ulazeći previše u dubinu i razlog napisanog, ako moja sranja u obliku analogija smatraš zabavnima, sigurno ćeš se poželjeti naći na mom (polu skrivenom) blogu kojeg ni ovom prilikom neću linkati, a na kojem će se u sljedećih par dana naći tri (polu zabavne (šalim se, previše su zabavne)) recenzije.

Prva je najduža recenzija RE2 na internetu (provjerio sam), u kojoj u jednom dijelu teksta imam rečenicu sastavljenu od 104 riječi.

Druga je ANALOGY: THE REVIEW recenzija Left Alive-a. Radi se o možda i najzabavnijoj recenziji najgore igre koju sam napisao u zadnjih nekoliko godina, a u kojoj u jednom trenutku igru uspoređujem sa jednim svojim ljetnim kupanjem od prije malo manje od deset godina.

Treća je, naravno, najkraća (!) recenzija trenutno najbolje igre u 2019. -- Devil May Cry-a 5, u kojoj se u vidu najbanalnijih usporedbi ikad igri obraćam kao nekakvom God Hand-u, a ne daleko najboljoj igri Itsunoa.

Uglavnom . . .

To je sve što sam imao za reći (uz neizbježno ignoriranje svega ostalog).

Post Scriptum:

Ovo ljeto je ljeto kad ću odigrati cijeli Witcher 3.

(Ovo nije (JE) već treće ljeto u kojem ću “odigrati” ‘cijeli’ Witcher 3.)

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 1:16

Iskreno,, meni je gušt pročitati ovakve kobase od postova u kojima se nitko ne slaže sa nikim, ali se stavovi potkrijepe onak kak treba.

Kolko god Witcher 3 za mene bio jedna od najboljih igara generacije, nemrem se ne složit sa dobrim dijelom Memberovih postova  kao i manama koje Shooter spominje. Treba biti realan i objektivan, premda je svakome od nas nemoguće ignorirati dozu subjektivnosti u doživljaju neke igre.

Samo vi nastavljajte tak 🙂 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 1:40

Meni je samo žao ljudi koji ne mogu uživati u igrama na način na koji su zamišljene da se u njima uživa.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od ikral
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 7:10

Ima nesto i u ovome sto je Ikral napisao. 

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 9:50
Objavio/la: ikral

Meni je samo žao ljudi koji ne mogu uživati u igrama na način na koji su zamišljene da se u njima uživa.

Misliš idu preduboko u analize,preuveličavaju mane?

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 13:12

@gameslord

U principu da. Hrpa tih grešaka je prisutna u apsolutno svim igrama, ali ih nitko ne spominje jer igre nisu tolko razvikane kao Witcher 3.

Poanta je da je Witcher 3 uveo jako puno unapređenja nekim segmentima game dizajna, a zadržao neke mane koje su univerzalne. Ljudima je naravno jako ljepo kad su posebni i imaju drugačije mišljenje od većine pa krenu isticat te mane iako im neke od najdražih igara imaju iste ili još gore mane, a prava dostignuća igre nisu u stanju primjetit zato što se ne fokusiraju na ono što igru čini posebnom i drugačijom nego na stvari koje im daju najviše argumenata za kritiku.

Nema tu niš čudno.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 13:23

Ja sam probao igrati kako je zamišljeno, s uključenim auto aimom i žutom linijom koje se striktno mora držati, u međuvremenu u prosjeku jašući 15 minuta do markera i potom opet 15 minuta dok se neizbježno ne dogodi neko sranje i isprika za napucavanje. Nije mi baš pošlo za rukom, heh.

@member - slažemo se oko ocjene za RDR2 barem, hajv fajv. S usporedbama nisam ja krenuo, ali prihvatio sam igru, ipak su obje igre u nekim segmentima vrlo slične - ponajviše zbog otvorenog svijeta. Samo uz dodatak što je jedna akcijski RPG te za mnoge predstavlja igru koja je ponajviše obilježila i definirala ovu generaciju (naravno, ostavljam šansu Cyberpunku da to još malo zakuha). Tako je i meni legitimno 10/10, da i to kažem. Kad ti igru kao šablonu uzme jedan Ubisoft i na tome prilagodi čitav serijal, onda znaš da si na tragu nečega što se ljudima sviđa.

Što se tiče one raznovrsnosti koju sam spominjao, uz spomenutu živopisnost svih random neprijatelja, po meni su čitav W3 obilježile i boss borbe (Detlaff, čitav Wild Hunt uz naglasak na Imleritha, Crones, Olgierdov ghost...). Ima toga stvarno mnogo i da, neke borbe jesu bile izazovnije. Nije Dark Souls materijal, ali dovoljno da kazni bezglavo srljanje. Opet, i u DS serijalu nakon određenog vremena postaneš glavni baja i sve pada na čisti brute force, ako već spominješ minus kako je W3 u kasnijim stadijima igre "luk i voda". DS je zamišljen na taj način, da tijekom igre imaš priliku razvijati lika korištenjem soulsa i od njega u konačnici napraviti killer machine, ako znaš što radiš. W3 pruža u tom smislu manju slobodu, ali i dalje je ima u onoj mjeri da možemo govoriti o buildovima koje Chono spominje. Ipak su tu 3 glavna stabla razvoja.

Na to sam mislio pod raznovrsnost, mini igre su samo bonus, ali i što se toga tiče gwent>poker. Ovo ostalo je trivijalno. U slučaju RDR2 očekivao sam barem i natruhu izazova u obliku češćih story related dvoboja (kao što je bio slučaj u prvom RDR) ili barem boljeg sistema šaketanja koje bi uključivalo neke dramatičnije obračune. Opet, to također nisam dobio.

Ali na kraju krajeva, ispast će da daleko više favoriziram jednu igru i blatim ovu drugu. Bez obzira što rekao za RDR2, igra je dalje vrlo dobra. Opet, teško se ne vratiti na produkciju i pažnju na detalje. U tom segmentu je stvarno nevjerojatna, ali to je i jedini dio koji me uistinu oduševio. Ovo ostalo, jednostavno rečeno, šteka.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 17. ožujka 2019. 13:44

Vidim počeli smo se vrtiti u krug, a sve se svodi opet na onu staru istu: " nisi u pravu i igra je savršena". Pa ću se dotaknuti još par stvari što se spomenulo i s time zaključiti svoj doprinos ovoj raspravi jer bih kao odgovore mogao samo ponavljati svoje rečenice.

Neznam o kakvim se tu buildovima priča jer toga u Witcheru nema. Buildovi u svim RPG igrama koliko god neki zabrijavali i davali prividno kao full puno opcija se svedu na neka 4 osnovna smjera: Brzanac s noževima (nekim drugim manjim oružjem), troma kurčina s macama i sličnim oružjem, magic korisnik i stealth lik s dalekometnim oružjem. Ako je party RPG, a onda su to likovi s takvim setom skillova. U Witcher toga nema, pretežno zato jer neovisno o tim brojkama ti uvijek furaš ista oružja (mač za ljude, mač za monstere), borba se uvijek odvija na isti način i nema tu građenja Geralta u nekog recimo pretežno magic usera te kompletnog mijenjanja play stila osim od onog kojeg je igra zamislila. Geralt (osim što je već od prvog nastavka osmišljen lik i nema nikakve kreacije istoga) ima već predfiniran build, a to je balansirani. Već od samog početka do kraja ti uspješno koristiš i mačeve i magiju, Geralt je uvijek i odvijek zamišljen kao nabrijana balerina s mačem te nema tu nikakvih buildova tipa tromog ali jakog lika, a onaj samostrel koji fura budimo realno više služi kao tretman akupunkture za te monstere i ljude nego kao ikakva vrsta damagea. Ukratko nikakvog građenja i role-plejanja tu nema, a to o čemu vi brijete je upravo ono što sam ja govorio:

Objavio/la: member

 

 Tu RPG elementi nisu ništa drugo nego čisti placebo efeket zapakiran u štrebersku i potpuno beznačajnu brojčanu statistiku.

Za skaliranje si baš prstom u govno. Da, u DS serijalu se pred kraj igre dosta nabildaš, ali tu je naglasak pred kraj igre. Ako tu igraš nekim normalnim tempom tek pred kraj se nešto više nabriješ, osim levelom i skillom. Dok se Witcher praktički igra sam od sebe, DS ipak traži neku dozu skilla, tj bolje rečeno input od igrača, a ne bezumno tapkanje po kontroleru, a to je pravovremeno napadanje, blokiranje i povlačenje, managment stamine i  druge stvari. Kako si pred kraju igre već si izoštrio sve te skillove, a i nabildao se opremom te lvl-ima pa je cijela stvar sve skupa lakša. Nisi ni tad "nepobjediv", opuštenije igranje i zajebancija te svejedno mogu koštat života. Za test upali jednu igru nabildan lvl-ima, i drugu jednu kraj druge, okruži se s par mobova i ništa ne diraj. Spoiler alert: u jednoj igri ćeš puno puno prije pasti nego u drugoj. U DS možeš levelanje exploitat jedino ako se vratiš na neke stare rute koje su tebi bile lake, izračunaš koja je najlakša i daje najviše exp-a i počneš farmat ko luđak jer ti je igra preteška. Witcher je nakon detaljnijeg igranja prvog područja već blago op. Na pola igre je detaljnjim igranjem (novog sadržaja) igra potpuno broken.

Vidim sad je to kao navodno već traženje dlake i igra je savršena. Ovo o čemu pričamo i čega se i  sam Shooter takao su osnovni elementi igre, tj. kostur same igre. Pretjerano analiziranje i nepravedno izdrkavanje bi bilo kao što sam naveo po užasnom UI igre ili recimo nekim nelogičnostima uočljivim na prvi pogled, tipa zašto je srebreni mač jači protiv monstera, a slabiji protiv ljudi? Jer kod ljudi naglo otupio? Puno boljih sistema i odluka da budu logičniji se za njega moglo odlučiti, tipa da bude na nekakvom recharge sistemu, ili da se puno lakše lomi nego običan mač tako da ga imaš inicijativu koristiti samo protiv monstera. Ali to je kao što sam naveo već nebitno izdrkavanje i nešto preko čega možeš preći u kontekstu cijele igre. Ovo gore i prijašnji postovi nisu.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 mjesec od member
OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 19. ožujka 2019. 8:14

Meni je jedino žao neiskorištenog potencijala. Igra je mogla imati najbolji RPG-like akcijski combat ikad, imajući u vidu šaroliku monster faunu, razrađeni sustav potiona i korištenje magija. No nažalost već nakon trećine igre, svi bossovi smiješno brzo padnu, čak na death march težini.

The greatest teacher, failure is.

OdgovoriCitiraj
Objavljeno : 19. ožujka 2019. 9:50
Stranica 177 / 178

Back to top button
Close
Close
  
Pričekajte

Prijava ili Registracija