FFA Focus

Fallout 4: Obećavajući prvi dojmovi

Uoči izlaska dugoočekivanog Fallouta 4, sastavili smo pregled ocjena najbitnijih stranih portala.

Fallout 4 za sad “bere” skoro pa maksimalne ocjene. Recenzenti uglavnom hvale sve moguće aspekte igre, stoga smo se mi odlučili više fokusirati na kritike, koje su u priličnoj manjini. Lista recenzija će se nadopunjavati do kraja dana, ovisno o tome kako budu izlazile.

IGN je vrlo viskom ocjenom rekao sve što misli o igri. Hvale istraživanje i napominju kako je ovaj Fallout s najraznolikijim lokacijama do sad. Kritiziraju što vam igra od početka stavlja na raspolaganje robotski oklop, opremljen s teškim oružanjem, što po njima prilično olakšava igru. Hvale novi crafting system, koji vas tjera da kompulzivno skupljate sve na što naiđete u svijetu. Što se tiče performansi, tu su razočarani te napominju da na konzolama prečesto pada framerate, čak i kad stojite na mjestu ili se oko vas ne događa ništa posebno. Ipak, to ih nije spriječilo da igri daju ocjenu 95!

Kolege iz Gamespota hvale priču, a posebno su oduševljeni osjećajem koji su scenaristi uspjeli postići, da imate dojam kako je svaka vaša odluka važna i utječe na svijet oko vas. Ono što ne hvale je sučelje, a pogotovo mapa koja je za njih nedovoljno intuitivno izvedena, kao i inventory. Neki karakteristični bugovi za Bethesdine igre su još uvijek tu, kao prolaženje kroz objekte, nevidljivi objekti. 90!

Za razliku od nekih prošlih Bethesdinih igara, PC Gamer tvrdi da je ovo daleko najbolja napisana priča u njihovim igrama. Žale se na nedovoljan grafički skok, lica NPC-eva nisu dovoljno uvjerljiva, a oni koji su igrali Skyrim će prepoznati priličan broj animacija. Hvale novi feature, građenje baze, te onaj, za njih poseban osjećaj, kad od pregaženog zaseoka izgradite impresivnu bazu koju će žitelji wastelanda rado odabrati kao lokaciju gdje bi voljeli živjeti. Ocjena 88!

Kritiziraju igrin engine, koji očito nije dovoljno sposoban na konzolama i slabijim konfiguracijama zadovoljavajuće vrtjeti igru. Ipak, tvrde da sve ostale igrine kvalitete nadilaze lošiji framerate. Kao u Skyrimu te Falloutu 3 i New Vegasu, oduševljeni su svijetom koji su dizajneri kreirali te hvale pristup kojim scenaristi motiviraju igrača da sam otkrije sve lokacije, umjesto da ih igra prezentira i gura pod nos kao neke današnje popularne igre.