FFA Focus

Mandragorin osvrt na Reboot infoGamer

Završio je još jedan Reboot infoGamer, meni najbolji do sada.

Da, bio mi je to najbolji infoGamer u posljednje 3 godine koliko ga posjećujem. Za to je zaslužna prvenstveno dobra karma i pozitivna energija koja me snašla, a ne trud organizatora, i to kažem bez namjere da na ikoji način uvrijedim Rebootovce i njihove volontere. Sve je, dakle, počelo, kada sam putem nagradne igre Radio Sljemena osvojila dvije ulaznice za sajam. Odlično! Odlučila sam otići u petak i povesti prijateljicu kojoj je to bio prvi put da ide na infoGamer. Stigle smo prije podneva i planirale ostati koja 2-3 sata da bismo na kraju ostale gotovo cijeli dan – do 19 sati. Vrijeme je jednostavno proletjelo i jedini razlog zbog kojeg nismo ostale još duže bio je taj što smo već bile premorene i gladne.

Tih sedam sati provele smo igrajući, razgledavajući i družeći se s developerima i fellow gamerima (te povremeno njurgajući o dječurliji koja radi gužve i giveawayima na kojima čovjek izgubi živu glavu). Ja sam si usput kupila Metal Gear Solid majicu te The Phantom Pain šiltericu s logom Diamond Dogsa. Igrao se The Talos Principle i Serious Sam 3 našeg Croteama te Skylanders SuperChargers, a zavirile smo i u kutak s indie igrama. Tamo smo imale priliku zaigrati zaraznu MOBA-u Awakening of Heroes, akcijom nabijenog Rocking Pilota, simpatičnu logičku avanturu Cloudfall te zanimljivu point-and-click avanturu Viktor, koja me se možda i najviše dojmila. Viktor je djelo Studio Spektra, domaćeg igraćeg studija koji je došao na ideju da napravi igru o Viktoru, divljoj svinji, inače marljivom čistaču ulica koji odluči promijeniti karijeru i postati carem Austro-Ugarske nakon što dobije otkaz. Igra ima prekrasni animirani stil koji podsjeća na stare istočno-europske crtiće kao što su Krtek ili profesor Baltazar. Demo igre dostupan je na stranici studija i nakon igranja, vjerujem da će i vas zanimati kakve još lude situacije trojac iz Studio Spektra priprema za jadnog vepra u problemima. Igru možete podržati na Indiegogou.

Viktor u svom stanu

Viktor u svom stanu

Zabavno je bilo i na dijelu sa stolnim (eng. tabletop) igrama gdje su nas pokušali naučiti pravila igre Warhammer 40,000, dok se nas dvije nismo mogle prestati diviti njihovim ručno izrađenim maketama. Sreću smo okušale i na tomboli gdje sam ja uspjela pobrati nešto bolje od Lude farme 3 i dobiti World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Sreća je pratila i ljude oko mene pa je tako moja druga prijateljica, koja je imala VIP ulaznicu, osvojila Xbox One.

Idući dan bilo je, sada već tradicionalno, okupljanje forumaša koje se organizira povodom infoGamera. Ovoga puta sam odlučila otići i drago mi je što jesam, a o ekipi mogu reći samo najbolje. Veselim se idućem infoGameru i nadam se da će nagodinu više vas doći na okupljanje.