FFA Focus

SW Battlefront: Prve ocjene su više nego solidne

Donosimo pregled prvih recenzija renomiranih svjetskih portala.

Čak 5 dana uoči izlaska mogli smo igrati novi Star Wars putem EA Access pretplate na Xbox One, ali neki recenzenti su, poučeni lošim Battlefield 4 iskustvom s launcha, ipak odlučili pričekati globalno izdavanje igre na svim platformama. Pošto se radi o multiplayer only igri, željeli su vidjeti stvarno stanje servera pod punim opterećenjem. Stoga vam, za sad, donosimo recenzije samo onih portala koji su ipak odlučili recenzirati igru bez uvida u stanje pod punim opterećenjem servera. Zato uzmite ove recenzije sa zrnom rezerve. A na kraju pročitajte iskustva članova našeg foruma, koji već igraju igru.

PlayStation LifeStyle je recenzirao igru u kontroliranim uvjetima, prošli tjedan na review eventu održanog od samog EA-a za sve veće gaming medije. Odmah na početku ukazali su da se radi o najljepšoj Star Wars igri, a šume na mjesecu Endoru opisuju kao jednu od najatraktivnijih lokacija u igrama općenito. Matchmaking je stabilan, spaja brzo, ali zamjeraju nedostatak biranja lobbyja i kreiranje svojih vlastitih partija. Isto tako, prema njima nekoliko oružja je overpowered, a izdvajaju DL-44 pištolj kojem ističu preveliki damage. Igru preporučuju obožavateljima Star Wars univerzuma i casual publici. Ocjena 80/100

Kao i PS LifeStyle, recenzent s GamesRadar+ također napominje da ovo nije igra namijenjena hardcore igračima. Ipak, igra nudi Star Wars iskustvo kao niti jedna igra do sada, iskustvo imerzivnije od bilo kojeg filma. Pucanje je jednostavno i nema nikakvog izazova. Iako hvale Star Wars iskustvo, zamjeraju nedovoljno dobro odrađene heroje, odnosno njihovu glasovnu sinkronizaciju, koja po njima ometa potpuni imerziju u lika poput Darth Vadera ili Luke Skywalkera. Igru su također recenzirali na EA eventu, a kroz 15-ak sati nisu imali nikakvih problema. Na kraju donose zaključak, ukoliko tražite Star Wars simulator – dobili ste ga! 80/100

Kolege iz Gamespota, na tragu ostalih recenzija, zamjeraju DICE-u nedovoljnu dubinu igre. Battlefront je za njih igra za mase i kao takva je jako dobra. Ali za neko ozbiljnije igranje, nedostaje joj sadržaja, te po njima, nakon početnog uzbuđenja uzrokovanog Star Wars licencom, igra brzo dosadi. Pucanje im je dosadnjikavo, ne traži posebnu spretnost, a modovi, osim Walker Assaulta, su većinom nedorečeni. Vožnja letjelica, iako jednostavnih kontrola, je prilično zabavna, ali ne utječe posebno na tijek borbe. 70/100

Kolege s Game Revolutiona naglašavaju da, iako u igri uživaju, ostaje osjećaj da nešto fali. Tvrde da je Battlefront jedan od tehnički najispoliranijih naslova na ovoj generaciji konzola, sa skoro savršeno stabilnih 60 fps-a. Koliko dobar izbor je bio smanjenje rezolucije u korist fps-a, najbolje se osjeti prilikom jurnjave kroz šume mjeseca Endora. Kod gameplayja ih najviše smeta, po njima loš spawn sistem, koji dovodi do priličnog broja nepotrebnih pogibanja u igri. 70/100

Weky: Atmosfera je odlična, ali je zato gameplay poprilično zastario, plitak i jednoličan. Dosta stvari je izbačeno iz Battlefielda kako bi ostali vjerni Star Wars settingu, a zbog toga najviše pati gameplay.

viper89: Od starta je bilo jasno da je ultra casual igra. Style over substance. Za uskočit s prijateljima bez previše razmišljanja i napucavat se u autentičnom SW univerzumu. Ne znam tko bi nakon bete očekivao duboku igru. Cim su maknuli svoje trademark air kontrole koje su klasa za sebe i uveli air vozila po principu pomiči kursor na ekranu, a manevri na d-pad, odmah si znao da ciljaju na casual tržište od 7-70 godina.

Blitz: Ovo mi je od CoD 4 bilo pravo osvježenje jer nema puno komplikacija, ka šta ni tamo nije bilo, “daj mi pušku i deri” koncept. Igra klizi, predivno izgleda, dobri su serveri, zabavna je, više od toga mi ne triba. A sad, jednostavnog je gameplaya, tj “kežualna” kako kažu, ali to nije problem dok te svaka budala ne krene razbijat zbog toga, a to se tu neće dogodit ako zna čovik igrat, granica postoji.

Flipper: Nije taktička ni teška kao BF, ali je prokleto igriva i zarazna. A to je nekako mislim najbitnije. Puno je bolji balans nego u beti a onih karata za otključati hrpa. Igra je sada dosta dosta balansirana. Modova ima za sve dosta. Ako ne volite Walker Assualt ima modova s manjim mapama i nešto tipa CTF. Laga nije bilo i sve ide glatko. Mape su raznolike i meni je stvarno bilo zanimljivo igrati. Nekako je baš zarazno.