Avengersi kreću u najveću bitku dosad, a Thanos gazi sve pred sobom

Očekuje li nas najspektakularniji događaj na velikom platnu dosad?

Napisao  Srijeda, 29 Studeni 2017

Napokon je tu. Nakon mnogo špekulacija i teasanja od Marvel studija, odlučili su isporučiti nam prvi službeni trailer za „Avengers: Infinity War“. Kulminacija svih događaja koje pratimo sad već deset godina stiže nam iduće, 2018., točnije 4. svibnja. Datum izlaska isti je kao i za originalne „Avengerse“, a ovaj će film okupiti sve heroje koje smo dosad upoznali na jednom mjestu.

Režisersku stolicu dijele braća Russo, po mnogima ljudi iza najboljih Marvelovih filmova, posljednja dva nastavka „Captain America“ franšize. U posljednjem, „Civil Waru“ dokazali su kako im baratanje ogromnom količinom likova nije problem, ali sada na scenu stupa ipak još veći broj istih. Tako će se već standardnoj ekipi pridružiti Doctor Strange i Guardiansi, a njima će na put pokušati stati Thanos, negativac kojeg se polako uvodi već dugi niz godina.

Očekujemo najspektakularniji događaj na velikim ekranima dosad, najveće uloge i pokojeg heroja manje na kraju filma, a da ne duljimo previše ostavljamo vas da uživate u traileru.

 

Tuhy
2017 Stu 29 04:16:37 PM
Ne pamtim trailer koji me više nabrijo na neki film...jedino onaj gameplay prikaz Last of Us-a, kad Joel propuca frajera sa shotgunom.

Vjerujem u njih da će opravdati očekivanja, samo što su ona, sa ovim trailerom, na najvećem mogućem maximumu.

Brutalno...

Moram odradit maraton svih tih filmova opet, tam negdje u trećem mjesecu.
Wolf
2017 Stu 29 04:38:05 PM
Jebeno san se najezija na trailer, nije mi se to davno dogodilo.
Blade
2017 Stu 29 07:20:24 PM
Thanos tj Josh Brolin, ima u ovih par sekundi više karizme i osjećaja opasnosti nego li 90% negativaca viđenih do sada u MCU i DCU.
Shooter
2017 Stu 29 07:54:03 PM
Dobro nije baš da je ljestvica nešto visoko postavljena.
Wolf
2017 Stu 29 08:14:02 PM
Ajde u k tek sad nakon 10tog gledanja san skuzija da ima josbonaj mini clip sa Guardiansima 🤘🤘🤘
Zero
2017 Stu 29 08:24:19 PM
Quote:

Dobro nije baš da je ljestvica nešto visoko postavljena.


Da, postoji prilična šansa da će nadmašiti Doomsdayja i Ultrona.
Genesis
2017 Stu 29 08:30:38 PM
jedva cekam!
PS2MASTER
2017 Stu 29 08:54:00 PM
Ma Hulk ce ispickat Thanosa. Kak je u stripu sukob izmedju njih dva ( ak ga ima )?
Blade
2017 Stu 30 12:06:56 AM
Quote:

Ma Hulk ce ispickat Thanosa. Kak je u stripu sukob izmedju njih dva ( ak ga ima )?


Evo što bude u stripu.


maxresdefault.jpg

Ovaj ga tolko ubije da se počne vraćat u Brucea Bannera.



Quote:

Quote:

Dobro nije baš da je ljestvica nešto visoko postavljena.


Da, postoji prilična šansa da će nadmašiti Doomsdayja i Ultrona.


Bilo kako bilo, mora izgledati moćno, a tako u traileru i izgleda.
WooddieBone
2017 Stu 30 12:30:06 AM
Drax je Thanosu izvadio srce.
Šakom.
Blade
2017 Stu 30 12:44:59 AM
Quote:

Drax je Thanosu izvadio srce.
Šakom.


Da, ali u verziji koliko daljoj od one Infinity Gauntleta i to zbog toga jer je genetski modificiran da bude "silver bullet". To se nije dogodilo u Infinity storylineu, niti će se dogoditi u filmu gdje Drax nije mogao 1 na 1 parirati Ronanu. Moguće je da će biti korišten za nešto, ali sigurno ne za takav 1 in a million trenutak.

U Infinityu se radi o biću koji je pucketanjem prstiju činio da nestanu određeni dijelovi univerzuma i masakrirao na desetke heroja simultano. Naravno, takva snaga boga (a s gauntletom koji kontrolira moć, prostor, vrijeme, dušu i um, maltene i je omnipotentan) bi bila suluda za prikazivati na filmu, to je nešto što se da prikazati samo u stripu, ali očekujem da stvarno bude takav da ponizi većinu.
WooddieBone
2017 Stu 30 12:47:27 AM
Ma znam. To sam htio izazvat nevjericu kod ekipe koja ne prate :D:D:D

Fora mi je kak kad ga je Drax probio šakom frajer je reko samo jednu stvar.


- Interesting.
Wolf
2017 Stu 30 06:34:06 AM
Cinjenica je da bi WB Hulk u par sekundi zboksa Thanosa bez IGa
PS2MASTER
2017 Stu 30 09:10:51 AM
Quote:

Cinjenica je da bi WB Hulk u par sekundi zboksa Thanosa bez IGa


Al takav Hulk il onaj WW Hulk se neće pojavit u filmu.
Wolf
2017 Stu 30 09:28:55 AM
Kako neće, WW Hulk je bija u Ragnaroku...
Blade
2017 Stu 30 09:51:42 AM
Quote:

Kako neće, WW Hulk je bija u Ragnaroku...


Nije. Preuzet je gladijatorski look i dio priče iz Planet Hulka ali nije naglašeno da se promjenilo nešto u njegovoj snazi. Izuzev toga što je 2 godine zaredom bio Hulk, ne vidim što bi sugeriralo da mu se snaga drastično povećala da riješi Thanosa. Uostalom ni comic WW Hulk ne može protiv Thanosa. Običnog Hulka je Thanos odalamio toliko da je ovaj odletio od New Yorka do Sahare, nakon toga se Thanos teleportirao tamo i opet ga toliko maznuo da ga je poslao u sunčevu jezgru. WW Hulk neće biti gotov u 2 udarca, ali protiv čovjeka koji je skoro pa hodajući prep time, no way. 15-20 minuta borbe max. Naravno u filmu će opet sve to biti drugačije.
Wolf
2017 Stu 30 09:55:00 AM
Znači u Ragnaroku je bija base Hulk, mogli su se baren tu držat stripovskog primjera al onda Thor nebi ima šanse. I dalje stojin iza izjave da bi WB Hulk skoro pa one shota Thanosa bez IGa.
Fan O'War
2017 Stu 30 09:59:44 AM
Nadam se da Thanos nece razocarati kao Ultron koji je isto bio medju najjacim marvel negativcima, a svejedno je u filmu ispao slabasan neprijatelj. Nemam velika ocekivanja, ali definitivno me zanima film.
Chaky
2017 Stu 30 10:37:39 AM
Quote:

Nadam se da Thanos nece razocarati kao Ultron koji je isto bio medju najjacim marvel negativcima, a svejedno je u filmu ispao slabasan neprijatelj.

To je meni totalno ubilo film.  :cg:
Blade
2017 Stu 30 10:43:34 AM
Quote:

Znači u Ragnaroku je bija base Hulk, mogli su se baren tu držat stripovskog primjera al onda Thor nebi ima šanse. I dalje stojin iza izjave da bi WB Hulk skoro pa one shota Thanosa bez IGa.


665227-survivingthanos.jpg

665228-survivingthanos2.jpg

Thanos je pametniji, brži, svakodnevno ima posla sa planet buster bićima, teleportira se pri čemu može držati distancu od Hulka dignuti milijun štitova i mindrapeati ga. Uostalom WW Hulk je u samom Planet Hulku primao udarce od slabijih od Thanosa pri čemu je krvario.

"Thanos is the most powerful of all the Eternals of Titan. He is a superhuman Titan mutant born with the ability to synthesise cosmic energy for his own use and has increased his power by bionic amplification, and mystical enhancement by Death herself after she resurrected him.
Thanos has vast superhuman strength to a level that he is able take on Thor, Hulk, Beta Ray Bill, The Champion and Tyrant etc.
Thanos has vast scientific knowledge way beyond anything on earth and is a master strategist.
Thanos is immortal and his body is virtually invulnerable to harm. He is immune to most psionic attacks and can release immense blasts of cosmic energy from his hands and eyes and use psychic attacks."

Thor i Silver Surfer su gubili od Thanosa, a te verzije Surfera su snažnije i brže od osnovne Supermana. (Osnovne, ne pričamo o Kingdom Come Supesu koji bi ga riješio ili nekoj drugoj verziji)

Thanos je strahovito moćan lik u stripovima i dale bi se vaditi na tone screenova sa njegovim bolesnim mogućnostima čak i bez Gauntleta. Lik je napisan tako da uvijek traži moćnije od sebe, pobijedi ih i onda traži način da resetira univerzum kako bi ih pobijedio opet. Uostalom zato su i potrebni svi Avengersi da ga zaustave i bez Gauntleta.

"He's the single most powerful individual in Marvel outside of the Cosmic Forces such as Death, Galactus and so on. What he can't beat to death with his bare hands he can typically outsmart. The only "mortal" characters that are typically presented as more powerful than he is are reality manipulators like Franklin Richards, and even then they'd crumple like rag dolls the moment he got a hand on them. Without the gauntlet he can take on all of the Avengers simultaneously without taking any discernible damage. He's quite literally stopped a heavily swung mjolnir with one hand and then floored Thor with the other. He's strong enough to consider fights with characters like the Silver Surfer little more than light exercise. Typically the only way he's ever defeated involve trickery or inflicting something he can't defend himself against upon him. Even then he's incapable of dying, so the best anyone can do is slow him down."

I ništa ovoga još ne spominje i to da je poznavaoc magije.

Naravno, likovi takvi moraju biti nerfani za film, kao što je bio i navedeni Ultron. Ali slažem se, kada već koriste takve neprijatelje neka ih koriste na pametan način, jer Ultron na kraju stvarno nije predstavljao preveliki problem.
Wolf
2017 Stu 30 10:46:56 AM
Sve šta je valjalo sa Ultronon u A2 je glas Jamesa Spadera, ostalo je bilo ispod prosjeka. Stvarno nebi volija da sjebu Thanosa ko dosadasnje negativce. Jedini kvalitetno odrađen negativac dosad je Loki i Steppenwolf  :roll :roll :roll


Neznan kolko virovat u base Thanosa kad mu je Drax isčupa srce. Znan da se do nedavno govorilo da Thanosa može pobjedit samo loše pisanje.
Blade
2017 Stu 30 11:17:51 AM
Quote:

Sve šta je valjalo sa Ultronon u A2 je glas Jamesa Spadera, ostalo je bilo ispod prosjeka. Stvarno nebi volija da sjebu Thanosa ko dosadasnje negativce. Jedini kvalitetno odrađen negativac dosad je Loki i Steppenwolf  :roll :roll :roll


Neznan kolko virovat u base Thanosa kad mu je Drax isčupa srce. Znan da se do nedavno govorilo da Thanosa može pobjedit samo loše pisanje.


A čuj, to je kao da sumnjaš u base Supermana jer ga može savladati kamen koji svijetli, a koji ni malo ne šteti Batmanu ili ikojem drugom heroju.

Što se tiče negativaca slažem se, Spaderov glas je sve, ali džabe. Čak se sjećam koliko sam se bio razveselio kada je Ultimate Ultron poderao staru verziju samoga sebe pred Black Widow, da bi na kraju ispalo isto pakovanje. Retrospektivno gledano, ima dosta filmova koje bi stavio ispred Avengersa 2, možda čak i sve filmove treće faze (Civil War, Strange, Spider-Man, Ragnarok, Gotg 2).

PS2MASTER
2017 Stu 30 11:21:51 AM
Quote:


Thanos je pametniji, brži, svakodnevno ima posla sa planet buster bićima, teleportira se pri čemu može držati distancu od Hulka dignuti milijun štitova i mindrapeati ga.


Zar nije Hulk ( barem onaj WB ) u neku ruku otporan na telepatske napade?
Wolf
2017 Stu 30 11:51:04 AM
I besmrtan? Može se regenerirat od jedne jedine molekule radijacije u okolini
Ulogiraj se da bi komentirao.