Tom Hardy svojim prikazom Venoma želi postati najstrašniji Marvelov „heroj“

Godina je upravo postala malo zanimljivija za sve fanove stripova.

Napisao  Četvrtak, 08 Veljača 2018

Venom je već dugo vremena na mnogim listama želja fanova stripova, poglavito onih Marvelovih kad su u pitanju ekranizacije filmova o herojima i antiherojima. Verzija koju smo gledali u posljednjem Raimievom Spider-Manu mnoge je ostavila razočaranima, a prilika za popravljanje situacije čekala se 10 godina.

Godina 2017. označila je prekretnicu i ubrzala čitav projekt svjetlosnom brzinom, pa je snimanje krenulo gotovo odmah nakon prvih informacija o samom filmu i angažiranja glavnih glumaca. Tom Hardy još je jednom uskočio u svijet filmskih adaptacija stripova pa je nakon uloge Banea u Nolanovom „Dark Knight Rises“ promijenio tabor i prešao na Marvelovu stranu kako bi nam dao svoju iteraciju Eddieja Brocka, odnosno Venoma.

Najstrašniji "junak" dosad?

Pridružili su mu se Michelle Williams i Riz Ahmed, a u filmu bi trebali gledati i Woodyja Harrelsona. Režije se primio Ruben Fleischer („Zombieland“, „Gangster Squad“) koji je, kako sam kaže, oduvijek bio više impresioniran antiherojima. Tako su mu za ovaj film kao uzor poslužili radovi majstora horor žanra, Johna Carpentera i Davida Cronenberga, a „Venom“ se zasada i vod pod horor žanrom između ostalih. Također, uspjeh „Deadpoola“ i „Logana“ ohrabrio je studio da dopusti R-rating, pa će tako film slijediti iskušani recept manjeg budžeta, ali i vjernijeg prikaza naravi lika. Sve navedene stvari ono su što je sigurno pozitivno oko filma, ali za fanove postoje i određeni problemi.

Alo, ej, kako to sad?

Naime, Sony je ovim filmom odlučio pokrenuti svoj Miniverse koji će biti odvojen od onog Marvelovog pa samim time zasada ne postoji šansa da ćemo gledati lik Venoma u ikojem od Marvelovih filmova koji su pod Disneyjem. Također, kapitalan lik za Venoma upravo je Spider-Man koji, kako zasada stvari stoje neće biti u filmu ni u kojem obliku, iako kruže određeni tračevi da bi mogao imati manju ulogu. Unatoč činjenici da je Venom isključen iz MCU-a, Sony je odlučio ipak reći kako se njegova priča odvija u istom svijetu kao i one iz MCU-a. Komplikacije, kao što vidite, prilično su velike, pa su tako filmska prava na određene likove još jednom nagrdila očekivanja fanova kojima utjeha jedino može biti kreativna palica koju je Marvel pridobio za lik Spider-Mana.

Svi problemi na stranu, danas smo dobili i prvi teaser trailer za film koji je odigrao na sigurnu kartu pa nam tako nije ni ponudio mnogo. Očito je kako ćemo se za više informacija trebati strpiti još neko vrijeme, a sami film gledamo početkom listopada, točnije 5. u mjesecu.

Solid Snake
2018 Velj 08 04:30:14 PM
Da budem skren, suprotno popularnijim mišljenjima, Venom me više interesuje od Avengersa.  Iako mi režiser ne ulijeva nešto posebno povjerenje, pozitivno sam optimističan.
Tuhy
2018 Velj 08 05:23:03 PM
A jbte, trailer za Venoma bez prikaza samog simbiota  :(

Pratim, Venom je zakon lik :)

Također, kapitalan lik za Venoma upravo je Spider-Man koji, kako zasada stvari stoje neće biti u filmu ni u kojem obliku, iako kruže određeni tračevi da bi mogao imati manju ulogu.

Na IMDb-u je Tom  Holland u popisu glumaca, makar, ima oznaku "rumored" pokraj.
DarkFenix
2018 Velj 08 05:44:36 PM
Meni je u biti bas drago u jednu ruku da su ovako malo pokazali,ipak je to "teaser"...problem danas sa trailerima je taj,da u 2min stave najbolje scene iz filma,a cesto i spoilere uz,i nemoras ni gledat film poslje njega skoro, pa mi je ovo odlicno...znas o kome/cemu je film i to je to!Cvrsto drzim fige da ovo ne zajebu,ipak mi je to uz Spawna najdrazi antiheroj ikad! :)
2018 Velj 08 06:15:01 PM

Sam simbiont je baš i prikazan. Ono što je izostalo je simbiont na domaćinu (Hardyju/Brocku). :D
2018 Velj 08 06:52:52 PM

Pratim, Venom je zakon lik :)

ergo ovaj drugi dio koji si i quotao. Ne znam jeste li skužili, ali i na naslovnoj slici (koja je izrezana iz trailera očito) i u traileru ako se pauzira vidi se na vratu kako ga "preuzima".

I nisu mi jasni komentari na trailer oko neprikazivanja, ne samo tu, već i na internetu (reddit)... inače ne valja što previše vidimo, sad ne valja jer nismo ništa vidjeli.  Naravno, postoji neka granica, ali ako moram birat između ne viđenja ničega ili vidjeti previše, uvijek biram prvo. Na kraju krajeva, svi manje više znaju o čemu se radi, a i do izlaska filma izać će sigurno još koji trailer. Samo me strah da zbog komentara ne odu all out.
Tuhy
2018 Velj 08 07:48:25 PM
Ma jasno, ali kad je već film o Venomu,,mogli su ga stavit na sekundu.