Community recenzija | Unravel

Unravel je 2,5D platformer malenog studija iz Švedske kojima je ovo praktički prva samostalna ozbiljna igra i – dobra je!

Napisao/la  Toni Sokolov Utorak, 16 Veljača 2016

Unravel nas stavlja u ulogu malenog Yarnyja koji je napravljen od, ni manje ni više, obične crvene vune. Njegova vuna igra ogromnu pa čak i ključnu ulogu u cijeloj igri i samom konceptu njenog platforminga koji je, mora se kazati, vrlo zabavan i maštovit te se bazira na mozganju i čistoj fizici, ali ipak ponekad i razočara, ali o tome u nastavku.

1455617009478

Zašto je vuna ključni dio Yarnyja i Unravela? Pa jednostavno je – ne smijemo dopustiti da simpatični Yarny ostane bez vune koja se odmotava cijelim putem. Vunu koristi za skokove na druge objekte, mostiće za razna pomagala pomoću kojih Yarni nastavlja svoje putovanje, a svoju vunu koristi i da povuče predmete koji mu omogućavaju da prijeđe zapreke, potoke, snježne zapuhe i ostalo. Vlakna vune Yarnyju služe i za jednostavno vitlanje preko objekata, prepreka i sličnog te ćete taj način kretanja i najviše koristiti kroz Unravel.

1455617053538

Platforming je, kao što sam već spomenuo, zabavan i maštovit, ali ipak razočara na dijelovima gdje igra daje 50:50 šanse da prođete određeni dio, pa su moguće i manje frustracije i poprilično ružan vokabular prema vašem TV-u/monitoru zbog zaista frustrirajućih situacija koje se u klasičnim platformerima ne bi trebale događati, no kada pređete takve situacije barem imate osjećaj zadovoljstva. Glavna poruka je da je sve što pronađete oko Yarnyja vrlo važno i korisno za nastavak igranja i prolaženja prepreka.

1455617323416

Unravel nema nekakvu posebnu priču, već se više bazira na tome da se nikada ne treba odustati i to doznajete na kraju igre, ali i tu je igra razočarala. Kao da nešto nedostaje… Yarny kao naš glavni lik je zaista simpatičan i pun emocija. Na njemu možete prepoznati je li prestrašen, začuđen, veseo, je li mu hladno kroz snježne dijelove igre itd. Zavoljet ćete ga i bit će vam žao dok se bude smrzavao u snijegu ili dok ga snježna mećava otpuhuje.

1455617313007

Igra ima 11 razina i trebati će vam nekih 6 sati da to prođete. Leveli su uistinu prekrasni i detaljni, a vrijedi spomenuti i da igra koristi grafički pokretač iz igara Journey i Flower. Leveli se sastoje od proljetnih dvorišta, parkova, šuma do planina i snijega, pa sve do onih ljudskom rukom zagađenih područja poput smetlišta i kemijskih otpada. Svakako valja pogledati galeriju screenshotova. Tu i tamo dogodi se pokoji bug, ali ništa ozbiljno i može se kazati da je igra vrlo dobro ispolirana za developera koji ima jedva 20-ak članova u timu. Igra nema „Day 1 patch“ što je odlična vijest. Glazba u igri je također odlična.

{gallery}unravel{/gallery}

S cijenom od nekih 140 kn, isplati li se Unravel? Da! Ako volite 2.5D platformere sa simpatičnim likovima poput Yarnyja i prekrasnim levelima, onda je ovo igra za vas. Ali i ako niste nekakav fan platformera, isplati se barem isprobati.

gunner
2016 Velj 16 03:34:34 PM
Mislio sam te pitat preko PS-a kakva je igra, vidio sam da igras ovih dana. )