Recenzija | Lost Sea

Izgubili smo se u Bermudskom trokutu za vikend, a jesmo li pronašli put van pročitajte dalje.

Napisao  Četvrtak, 25 Kolovoz 2016

Ajmo društvo iz pilane - dižite ruke da vidimo koliko vas je čulo za ovu igru? Lost Sea je još jedan u moru (sea, jel') sve popularnijih indie naslova. Budite se nasukani na pješčanoj plaži, a oko vas galebovi se karaju. Shvaćate da ste se izgubili negdje u zloglasnom Bermudskom Trokutu. I tako kreće naša avantura. Odaberete lika s kojim želite igrati (razlikuju se samo izgledom) i odmah u prvim sekundama igre nabavljate i mačetu koja će vam biti vaše glavno oružje.

Sva druga oružja koja ćete naći su samo jednokratni power up tokeni koji su razbacani diljem otoka. Igra se sastoji od reda borbe i reda istraživanja. Na početku borba nije lagana i zahtjeva malo strpljenja i vještine, ali kasnije kada shvatite kako protivnici napadaju postane dosta lakše. Protivnici variraju od tropskih ptičurina i cvijeća, do Jetija na snježnim mapama. Sva borba svodi se na "mlaćenje" po kvadratu na gamepadu. Kasnije kako igrate i napredujete tako skupljate novčiće s kojim nadograđujete brod (ne možete ploviti morem niti pucati iz broda) te skupljate zelenu žabokrečinu koja ostane nakon što neprijatelje sredite. S njom nadograđujete lika, pa tako možete otključati brzo trčanje, rolanje s krugom (O), dash napad, veći kapacitet zdravlja, veći inventory i dr. Ostalih RPG elemenata u igri nema, ali i ovo razvijanje lika ukoliko vas igra uvuče jako je zanimljivo. Naravno, kada otključate većinu stvari igra postane itekako lakša.

Borba nakon nekog vremena je jednolična, ali izazova ne nedostaje. Drugi dio igre je istraživanje otoka i otočića na kojima ćete se naći. U igri napredujete tako da na svakom otoku pronađete mapu koja je uklesana na kamen. Na nekim otocima imate samo jednu mapu za pronaći, a negdje i po 3-4 čak. Ponekada ih je jako lagano naći, a ponekada ćete više puta obići sve ne bi pronašli sve. Igra je puna loota stoga se isplati istražiti svaki kutak. U istraživanju nećete biti sami nego ćete na svakom otoku naići na izgubljene ljude koje možete regrutirati, a koji su specijalisti za pojedine stvari - jedan može napraviti most, otključati škrinje dok drugi kada ga vodite sa sobom daje vam jače napade ili više zdravlja. Na početku možete voditi samo jednog člana posade, a kasnije kada se razvijete čak do 3. Njih na svakom otoku morate iznova pronaći. Kada pronađete posadu i mapu, morate se vratiti ponovno na početak otoka i ovisno koliko ste mapa skupili toliko na glavnoj karti igre preskačete otoka do vašeg cilja. Na kraju svakog otočja se nalazi boss, a kada njega sredite idete u skroz drugačije područje. Između početnog otoka i bossa nalazi se u prosjeku 15 ili više otoka, a kojom brzinom ćete doći do boss levela ovisi kako sam naveo o skupljenim mapama. Krajnji cilj igre je nakon svih otoka i otočića pronaći portal koji će vas izvući iz Trokuta, no upitno je hoćete li imati volje do kraja odigrati.

Igra izgleda grafički vrlo lijepo. Cell-shading grafika je pravi pogodak, a sama glazba i zvučna kulisa u igri za indie naslov su sasvim solidne. Ne očekujte snimljene glasove i ostale AAA stvari.  Igru sam igrao na PS4 i moram pohvaliti korištenje zvučnika na gamepadu te odlično korištenje boja na kontroleru kao indikatora kada ste blizu pronalasku mape na otoku. Male stvari, ali pridonose boljem dojmu. Što je loše u ovoj igri onda? Pa kao prvo - zna postati dosta repetitivna. Iako mape nisu iste, princip se stalno ponavlja - nađi posadu - nađi mape - stišći kvadrat - istražuj. I tako stalno skroz dok ne dođete do bossa. Nedostaje ipak malo veće dubine u igri i veće raznolikosti.

No, najveća mana igre koja me neugodno iznenadila je ta da nema sejva. Da, ne možete sejvati. Igrao sam u petak 3h i morao otići van. Ugasio sam igru i vratila me na početni otok. Mislio sam da je bug, ali sam kasnije vidio da nije nego tako igra funkcionira. Od prvog otoka do bossa ima se što igrati, pa ako ne pređete sve odjednom kao da niste ni igrali. Tek kada pobijedite boss level dobijete mogućnost se prebaciti direktno u drugi svijet. Iako je to neko kvazi rješenje, to za današnje standardne je užas. I ako u tom drugom svijetu stanete na pola igre i prekinete igranje opet se vraćate na početak u tome svijetu. Nadam se da će programeri nekim budućim patchom ovo zakrpati. Ukoliko imate viška vremena i novca, te volite ovakav tip igara nabavite Lost Sea. U suprotnom prvo pogledajte dostupne gameplay prikaze, pa odvagnite prije kupnje. Igra nije loša, ali ne donosi ništa spektakularno da bih je mogao posebno pohvaliti.

ThaUrban
2016 Kol 26 05:58:05 PM
Mislim da sam vidio na face-u da ste napisali da je to radila ista ekipa ko Rainbow Moon?