Recenzija | NieR: Automata

Igra koja će vam, ako joj dozvolite, zauvijek ostati u srcima.

Napisao  Srijeda, 22 Ožujak 2017

Različiti smo, to vjerojatno vidite po raznim raspravama, bilo u životnim stavovima i situacijama, bilo u ovakvim interesnim. Različiti snovi, različiti ukusi, različite strasti… ali (barem ovdje) sve nas povezuje jedna strast – ljubav prema video igrama. Istu takvu strast posjeduje i redatelj ove posebne igre – Yoko Taro.

Divno je vidjeti, da u vrijeme kad se dosta naslova izrađuje kao na traci te kad mnogi developeri postupaju ziheraški i rade samo malo ulickanije nastavke, postoje kreatori koji su zadržali tu iskonsku strast prema video igrama, tu iskru, tu prekrasnu dječačku kvalitetu koju je navedeni redatelj unio u svaki atom ove genijalne igre.

NieR Automata 11

Protagonisti 2B i 9S u razgledavanju uništenog grada.

NieR: Automata je igra koja mi predstavlja veliki problem u njenom predstavljanju. Naime, prvotni osjećaj je kao kad se djeca zaljube i svima žele pričati kako je njihov odabranik prekrasan i najbolji na svijetu, ali s druge strane, ne bih htio razotkriti sve finese, detalje i sitnice kojih ova igra ima pregršt i koje je zaista poseban osjećaj otkrivati sam, postepeno. Dobar primjer, usporedbe radi, bi bio The Last of Us koji se također riječima ne može dočarati, već je potrebno svu tu težinu i dubinu emocija osobno iskusiti.

Prije konačnog početka samo bih još spomenuo jednu činjenicu koja ukazuje na, ne samo njenu kvalitetu, već i intenzitet utisaka koji je ostavila na mene. Naime, ono što već danima radim nakon njenog prelaska je čitanje o njenom redatelju, njenom skladatelju (Keiichi Okabe), prethodnim igrama u serijalu te opetovano preslušavanje genijalnog soundtracka… To sam imao potrebu još samo nakon Mass Effecta i The Last of Us.

NieR Automata 18

Primjer pucačkog segmenta u igri.

First things first

Prvo ću ukratko i tehnički, a nakon toga ću se osvrnuti na posebnosti koje su me u sprezi sa svim ostalim elementima zauvijek kupile.

NieR: Automata je akcijski RPG, većinom igran u trećem licu. Ne, pardon, ne mogu ovako. Ništa u ovoj igri nije klasično, pa neću ovako. Idemo od početka…

Igra vas već samim ulaskom u izbornike upozorava da pazite, budući da nema auto-save sustav te da ćete tek igrajući igru saznati kako se snima. Ne biste vjerovali, ali to je već bio razlog nekim negativnim recenzijama na Steam platformi, budući da ljudi nisu znali snimati te su „izgubili“ dragocjeno vrijeme umirući prije no što su uspjeli snimiti.

NieR Automata 19

Igre najčešće počinju sa upravo suprotnim tekstom, ali ovdje...

Ako ste gledali neke od najava i mislili da je ovo klasična hack 'n' slash akcija po uzoru na, recimo, Bayonettu, čeka vas još jedno iznenađenje. Naime, već u prvoj akcijskoj sceni imamo klasičnu 2D vertical scrolling pucačinu (poput Tyriana ili Raptora), koja u jednom trenu postaje 3D pucačina, a u drugom trenu čak twin stick pucačina. Nakon tog uvodnog dijela počinje ono što smo svi vidjeli u najavama. Akciju preuzima spretna, ubojita i disciplinirana protagonistica 2B odjevena u vrlo privlačnu, gotičku kombinaciju crne kože, štikli i platinaste kose.

Krivulja učenja je odrađena kvalitetno i intuitivno, bez previše povlačenja za rukav. Prvenstveno dobro odabranim početnim neprijateljima koji kreću od vrlo malih i benignih, prema sve većim, da bi vas vrlo brzo dočekao i prvi mini boss. No dok dođete do njega, već ćete isprobati i naučiti sve poteze koje 2B ima u svom repertoaru. U borbi vas cijelo vrijeme prati i vjerni levitirajući robotić kojeg kasnije možete opremati raznim oružjima i dodacima. Nakon prvog većeg neprijatelja susrećete i drugog glavnog lika 9S koji kasnije većinu vremena provede boreći se uz vas.

NieR Automata 14

Naši gotski junaci pred velikom odlukom...

Ovisno o OKP želji za istraživanjem, kroz nekih pola sata do sat dolazite i do prvog velikog bossa koji bi vam, ako niste savladali dupli skok i tempiranje evadea, mogao zadati probleme. Ali pazite, kao što sam rekao, auto-save ne postoji, a mogućnost snimanja dolazi tek nakon ovog, mogu reći, uvoda u igru.

Ono što savjetujem nakon ovog je da bez predrasuda i žurbe krenete u detaljno istraživanje svih tajni koje ova igra pruža. Jedan od sitnih primjera koji mogu odati bez da pričam o spojlerima je nešto što se događa nakon ovog uvoda. Partner u igri, 9S, vam daje kratke tehničke upute o postavkama igre, brightness i sl. te kad završite s tim, vrlo lako možete pritisnuti „Yes“ i nastaviti. Ali, ako odete na daljnje postavke i uključite vibraciju, on vas pohvali i pita da li išta osjećate. Vi, naravno, možete reći da ne osjećate ništa nakon čega će se on svojski potruditi da je ipak osjetite…

NieR Automata 3

Jedan od simpatičnijih trenutaka koji bi vam mogao promaći ako ne istražujete

What's this about

Budući da nisam igrao prvi NieR na PS3 (nakon ovoga ću nekako morati ispraviti tu nepravdu), ne mogu detaljno o njemu, ali informacije na webu kažu da se ova igra nekim blagim elementima veže uz njega. NieR: Automata smještena je u daleku budućnost, nekih 8000 godina od danas. Zemlja je praktički u cijelosti uništena od strane stanovitih svemirskih pridošlica i njihove mehanizirane vojske. Ljudska rasa, suočena s potpunim istrjebljenjem, pobjegla je na Mjesec otkud uz pomoć androida pokušava ponovno zauzeti svoj, nekada prekrasan, planet.

Dva glavna, već spomenuta, protagonista (2B i 9S) su upravo takvi androidi te ćete većinu igre provesti u njihovom društvu. 2B je borbeni android, što se i vidi po većini njenih dijaloga, dok je 9S po funkciji izvidnik te se za njega po karakteru vidi da je puno mekši i emotivniji).

NieR Automata 9

Pogled u daljinu zorno prikazuje depresivne, napuštene gradske predjele i sumornu paletu boja...

Ovakav zaplet i smještaj u postapokaliptično okruženje je prva stvar koja će, nažalost, odbiti neke igrače. Naime, budući da je preživjela pregršt napada, Zemlja je uništena i opustošena. Veliku većinu vremena i prazna. U svojim ćete putovanjima češće susretati životinje i robote nego ljude. Ovo naročito dolazi u kontrast s nedavnim, odličnim naslovom koji je, vizualno, sušta suprotnost. Doduše, koliko god da je Horizon vizualno privlačniji i topliji, ovakav devastiran i sumoran izgled izuzetno paše cijeloj atmosferi koju osjećate u ovoj igri. Činjenica je i da nije cijela igra ista. Nakon početnog dijela i gradskih ruševina te kasnijih, još sumornijih pustinjskih predjela, vidjet ćete nekoliko šarenijih i razigranijih lokacija.

Ono što je začuđujuće dobro odrađeno je priča. Doduše, kao i većina stvari u igri, nije nametljiva, nije invazivna. Polagano vas vodi, polagano se otvara, a sve ovisno o tome koliko vremena uložite u side questove, razgovore, čitanje i istraživanje. Postoje šaljivi elementi, postoje djetinjasti elementi, postoje perverzni elementi, ali se u dubini svega dodiruju izuzetno dobre i teške teme, a sve na već spomenut, nenametljiv način. Tako će ova igra zadirati u sfere ljubavi, prijateljstva, religije, osjećaja pripadnosti i svega što nas pokreće i čini ljudima. Ne bih prije igranja ove igre ni pomislio da ću razgovarati s apsolutno svakim NPC likom kojeg sretnem, ali jesam. Ako se uspijete opustiti i uživjeti u ovaj svijet, jednostavno vas toliko ponese.

NieR Automata 16

Prvi veliki boss u igri, koji oduševljava izgledom i borbom.

How does it play

Igra se vrti u skoro zakucanih 60 FPS-a, ali u 900p rezoluciji na „običnoj“ PS4 konzoli, te 1080p na PS4 Pro konzoli. Ono najbitnije i što će vas zanimati, u ni jednoj borbi nisam doživio pad frejmova. Poneko malo štucanje se zna dogoditi u nekim predjelima, većinom na prvoj lokaciji gdje su gradske ruševine. Taj pad nije uopće osjetan i vjerojatno se dogodi jer igra inače nema učitavanja pri prelaženju lokacija, pa u tom trenu učitava u hodu.

Vizualni izričaj sam već spomenuo i on može biti kamen spoticanja za neke zbog svoje, većinom sumorne, palete boja, ali i osjećaja praznoće i napuštenosti. Ruku na srce, u usporedbi s Unchartedom 4 i Horizonom npr, ova igra nema taj stupanj vizualne kvalitete, ali je daleko od ružne i neprivlačne igre.

NieR Automata 10

Malo podsjeća na osvajanje tornjeva u Far Cry serijalu, ali sa jednom malom razlikom :)

Sama igra je većinom akcijski open world RPG, ali s elementima side scroll, top scroll i twin stick shootera, a sve u fantastičnoj koreografiji i besprijekornoj izvedbi s potpuno neprimjetnim i intuitivnim prijelazima između tih gameplay elemenata.

Onaj osnovni dio borbe, akcija iz trećeg lica, a la Bayonetta, izuzetno je fluidan, dinamičan i zabavan. 2B ima 2 osnovna napada (light i heavy) s 2 oružja te vjernog robota pratitelja (pod) koji u početku pruža ranged podršku. Postoje 4 tipa oružja: small swords, large swords, spears i bracers. Na raspolaganju ima 2 seta oružja koja se mogu mijenjati u bilo kojem trenu, naravno i za vrijeme same borbe. Uz oružja i napade, najbitniji za borbu je evade i njegovo tempiranje. Ako imate ikakvog iskustva u igranju sličnih igara, ne bi trebali imati problema te ćete ovdje moći uživati u fantastičnim borbama i razmjenama udaraca.

S vremenom, možete nadograđivati oružja koja na većim nivoima poprimaju i neke nove osobine. Isto tako, svoj pod možete nadograditi raznim specijalnim napadima, štitovima ili čak skenerom koji traži razna blaga skrivena posvuda. Tko zna, možda pronađete i neko rijetko oružje? Još jedna zgodna stvar je što taj isti pod sadrži i razne druge dodatke (chips). Neki poboljšavaju napad, neki obranu, dižu health ili pak daju mogućnost da se nakon smrti vratite u život. Ali taj isti pod sadrži i samo sučelje!! Naime, svaki element sučelja ima svoj chip koji možete ukloniti s vašeg poda te u krajnjem slučaju očistiti cijelo sučelje i napraviti mjesta za neke druge dodatke.

NieR Automata 17

2B praktički reže maglu svojim mačem...

Borba nije preteška i ne biste trebali često poginuti, ali ako poginete, slično kao i u BloodSouls igrama, morate otići do vašeg tijela i preuzeti natrag sve dodatke i eventualni izgubljeni XP. Ako ne uspijete, nepovratno je otišlo. Snimajte kad god možete! Pozicije za snimanje su ravnomjerno raštrkane po lokacijama, a kasnije dobijete i mogućnost brzog transporta od jedne lokacije na drugu. Kada i ako poginete možete ostavljati proizvoljne poruke kraj svojeg tijela kako bi se drugi nasmijali prolazeći kraj vas, budući da postoji i mehanika interakcije sa stradalim igračima. Često ćete nailaziti na tuđa tijela, pa ih možete ili popraviti i napraviti ih vašim pomoćnikom na neko vrijeme ili pokupiti malo novaca i neki komad opreme.

Neprijatelji možda na prvi pogled djeluju monotono jer su samo jedna vrsta – roboti. Na sreću, postoji nekih 10-15 raznih modela tih robota, plus još svako područje ima svoje podvarijante tih istih modela, pa npr. u šumi sretnemo njihovu samurajsku varijantu. Osim standardnih, što malih, što velikih neprijatelja, imamo i fantastično odrađene boss borbe, koje su najčešće odrađene u nekoliko stadija. Možda najpamtljivija, prvenstveno zbog odlične popratne glazbe, bi bila jedna ženska „bossica“ u vidu zastrašujuće i groteskne operne pjevačice. Izuzev neprijatelja, ponekad ćete sresti i miroljubive robote koji se vesele, skakuću ili pak bacaju konfete u zrak, a na vama je hoćete li ih zaobići, pričati s njima ili ih nesmiljeno potamaniti budući da su odgovorni za uništenje naše planete i ljudskog roda.

NieR Automata 5

Da li sam dovoljno lijepa?

Bits and pieces

Od ostalih stvari koje bih spomenuo, najprije se moram osvrnuti na soundtrack koji je odličan na mnogo razina. Isprva ga se ni ne zamijeti, dok nakon nekog vremena jednostavno ne počnete pjevušiti melodije i shvatite da vam je sasvim nenametljivo (kao i većina drugih stvari u ovoj briljantnoj igri) ušao pod kožu. Svaka lokacija ima svoju temu sa šest različitih varijanti (quiet, medium i dynamic bez vokala, te iste te s vokalima). Keiichi Okabe je definitivno odradio maestralan posao te napravio nezaboravan sklad glazbe i lokacije s pričom i atmosferom. Tako su savršeno pogođeni, većinom, melankolični dijelovi, dok su na nekima veseli, bezbrižni i razigrani.

Voice acting je također na zavidnoj razini. Igra pruža mogućnost igranja sa engleskim i japanskim vokalima te toplo preporučam igranje sa potonjima, jer iako je i engleski kvalitetan, japanski je jednostavno prikladniji.

Spomenuti valja i vrlo lijepo i praktično riješene menije koji sasvim odudaraju od modernih igara, ali isto tako ovdje savršeno odgovaraju. Čistog i jednostavnog, a opet praktičnog izgleda sa svim bitnim funkcijama dostupnim na D-padu, a dijelom čak i na touchpadu DS4 kontrolera koji zasebno koristi lijevi i desni dio površine.

NieR Automata 1

Ovaj malac je navodno bio i u prvom Nieru. Morat ću i sam probati.

Za kraj se mora spomenuti ono najbitnije, što većina igrača neće ni probati, a tiče se funkcije „New Game+“. Naime, velika većina igara u ponovnom prohodu nudi samo veću težinu neprijatelja, bolju opremu ili slično, dok je ovdje u pitanju nešto sasvim drugo. Moglo bi se reći da prvi kraj uopće nije kraj, već samo intermezzo pred daljnju priču. Već prvih pet minuta drugog prohoda će biti sasvim drugačije. Ne želim otkriti ništa od radnje, ali ću spomenuti da ako vam se imalo dopao osnovni prohod igre, nastavite igrati i dalje. Priča, iako je zaokružena već tijekom prvog prolaza, dobiva novu dimenziju prilikom idućih prolazaka. Stvari poprimaju drugačije značenje, sagledavate ih iz drugog kuta. U krajnjem slučaju, i sam gameplay će biti sasvim drugačiji.

NieR Automata 22

Poslušajte ovaj savjet... Nije samo PR.

All good things come to an end…

U godini poput ove, koja je počela velikim hitovima, većinom u etabliranim franšizama (Resident Evil VII, Zelda) ili pak visokobudžetnim igrama koje se očekuju godinama (Horizon), nitko nije očekivao da će se ovakve manje igre poput ove ili Nioha toliko uzdići iznad gomile. Realno, da se osobno nisam zaželio hack 'n' slash igre poput Bayonette i ovog demoa, ne bih ni kupovao NieR, budući da prvi naslov nisam igrao, a čekao se i Mass Effect.

Isto tako, nisam ni igrao puno igara s azijskim štihom, već su me više privlačile teme bliže našem podneblju (The Last of Us npr.), ali zaista sam sretan da sam odlučio uzeti ovo (usput, steelbook verzija je prekrasna) jer sam dobio naslov koji ću pamtiti još dugo, dugo… Došao je tiho i ušao u legendu!

NieR Automata 20

Jedan od prekrasnih trenutaka koje nećete vidjeti ukoliko igru pređete samo jednom...

Kreator igre Yoko Taro rekao je par zanimljivih stvari u svojim intervjuima, a jednu ću izdvojiti (dobro, i na pitanje zašto heroina 2B nosi potpetice, rekao je, ne mogu si pomoći, jednostavno volim žene…):

„Igra nije savršena. Pomalo je čudna i neobična. Možda nije najzabavnija. Možda nije najljepša u grafičkom pogledu. Ali, uspoređujući s danima kada smo bili djeca… Možda je postojala djevojka ili dečko koji vam se sviđao, a da nisu bili najzabavniji ili najljepši. Ni sami niste bili sigurni zašto, ali jednostavno vam se sviđao. NieR je isto tako neobična i netipična igra, ali poput te djevojčice iz djetinjstva, možda vam zauvijek zauzme posebno mjesto u sjećanju i srcu.“

Upravo to je i istina.

Vrlo lako je upasti u zamku i bacati predrasude i stigme tipa, igra je pretmurna, heroina je seksistička i namijenjena klincima i/ili pervertitima, u pitanju je samo još jedan azijski borilački naslov, itd, a istina je daleko od toga. Ovo je rijedak primjer igre rađene od istinskog zaljubljenika u igre. Moj iskreni savjet je da se riješite predrasuda, otvorite um i probate ovo malo čudo od igre. Ja je ne mogu izbaciti iz glave već danima.

viper89
2017 Ožu 22 12:50:22 PM
Odlicna reca.  :ay:
Figo
2017 Ožu 22 12:55:15 PM
maestralno štivo, uživao sam čitajući od početka do kraja  :ay:
što je najvažnije, i ja sam imao dojam LI-LA o igri, al uspio si me fkt zainteresirati,
samo da uspijem i ovo ugurati u raspored jednog dana  :)
2017 Ožu 22 01:03:01 PM
GOTY materijal kako se meni čini i koliko čitam u recenziji.: ) A koliko još odličnih igara siže (i koliko ih dosad nisam bio u prilici još zaigrati, kao što je Nioh i Horizon)...
Figo
2017 Ožu 22 01:04:12 PM
i meni se čini da će biti veliki kandidat za GoTy!
Flipper
2017 Ožu 22 01:22:45 PM
Bravo Tze. Prodao si mi igru.

Poslano sa S8+

2017 Ožu 22 01:34:59 PM
Hvala ekipa. :D
Zaboravio sam jednu bitnu stvar stavit. Predlažem da igrate sa japanskim voice overom!!! B)
Veigue
2017 Ožu 22 01:48:11 PM
Ako mi ne zamjeraš, samo ću kopi-pejstati tvoj prvi post iz Automata teme:

Kaj je taj Neir? Neki fajt, avantura, arkada?

...i gle što je od toga nastalo.  :D

Odlična recenzija, kolega. Prvi Nier nema tako dobru borbu, i možda će ti to biti teško za probaviti, ali vjeruj mi - igru zbilja treba odigrati. I da, onaj savjet, koji si posebno naglasio, vrijedi i za prvi Nier - treba ga odigrati barem 2 puta.
Nemoj si spojlati priču čitajući komentare na netu. Jednostavno... odigraj to. Posudim ti igru ako hoćeš; daj adresu.
Kabegami
2017 Ožu 22 01:58:43 PM
Fantastična recenzija Tze!
Lijepo sročeno, iskreno i puno čiste ljepote.
Baš mi je drago da ti se toliko svidjela, probaj prvi nastavak. Gameplay će ti bit šlampav ali vrijedi odigrati i doživjeti sve što ta igra nudi.

Inače, što se kritika drugih tiče, moram vas pitati. Kakav je to novi trend sa "poorly written story"? Ta PWS ekipa nabada čiste gluposti već neko vrijeme za svaku igru koja nije od zapadnih developera. Često puta, kada im se postavi pitanje "Zašto?" oni odgovaraju usporedbom sa drugom igrom, bez ikakvih valjanih argumenata.  I tako se vrte u krug.

Ako je suditi prema prvom Nieru, i prema recenzijama (uključujući i tvoju) daje se zaključiti kako Nier: Automata dotiče neke vrlo teške, filozofske teme koje nisu lako probavljive niti shvatljive. Ljudi izgleda ne vole (čitaj: ne mogu) shvatiti nešto što im igra gotovo ne nacrta. Gdje su nestala ona vremena kada su priče bile ostavljene vlastitoj interpretaciji?

Ali, i ja pričam gluposti. Sjetimo se samo komentara na Xenogears... sve će nam biti jasno. :)
2017 Ožu 22 03:06:48 PM
Odlično napisano...
Već sam par puta napisao kako u zadnje vrijeme uopće ne igram igre, zadnje odigrao Uncharted 4 i Until Dawn i unatoč svim hitovima koji izlaze nikako se vratit gamingu. Ono što je zanimljivo je činjenica kako pored svih hitova koji su izišli ove godine najviše me privlače upravo japanski naslovi koje gotovo da nikad nisam ni igrao.

Nioh, Zelda i Nier... daleko me više zanimaju od Horizona i MEa što je čudno obzirom da npr. ni Zeldu ni Nier nisam nikad prije igrao. Mislim da će Nier biti prva igra kojoj ću se posvetit kad ulovim vremena... ako mi je posudiš Tzee :D

Samo pitanje jedno... koliko otprilike traje prolaz igre?
K.
2017 Ožu 22 03:50:57 PM
Na kraju si ipak uspija. :D Vrhunska recenzija. Ako ova recenzija ne proda barem nekoliko primjeraka, neće ništa.

NieR: Automata je maestralnost dizajna neke igre i primjer čistog adiktivnog gameplaya. Kada uz ta dva, možda i najvažnija segmenta dodaš i Yoko Taro-a kao vrhunskog pisca, nepopravljivo zaigranog trola, jednog od rijetkih game directora danas koji na tako odličan način izmjenjuje ozbiljne i humoristične elemente, onda dobiješ kandidata za igru godine. Pa čak i više. Igra koja na najbolji mogući način koristi medij koji predstavlja, i pokazuje da su neke stvari moguće samo u njemu, u tom slučaju je ovo igra koja slavi igre.

Koliko je simpatično da u ovoj igri, u 2017.-oj godini - nema autosavea? :D  Da ne govorim o ostalim vrhunskim bazama i sitnicama koje život znače, a Taro-san ih je ubacio u igru. Ima brdo videa o njemu (pogotovo u zadnje vrijeme), ali evo jedan na koji sam jutros naletija. Koliko ljudi u današnjoj game industriji priča o igrama na ovaj način? :D

[youtube]watch?v=6LT62mVaIpA[/youtube]

I najbitnija stvar od svega navedenog... 2B je boginja.
Imam previše toga na repertoaru trenutno, a ni ovdje još nisam pohvata sve krajeve, i kao i ostali napominjem: Tek sa svih 5 krajeva imamo priču (kad ste zadnji put igrali igru koja ima 5 krajeva?), prvi kraj je samo fragment; ali jednom kad završim ovo sve, obećajem da ćemo napunit NieR temu. Barem do Persone 5, a ona je tek posebna priča. 2017, what have you done?

[member=84]Tzereen[/member] [member=116]Veigue[/member] Moramo nastavit prodavat ovu igru. :D

Ipak, usprkos svemu, NieR: Automata je igra u kojoj će najviše uživati "sivi ljudi". Tko me shvatio, shvatio me.

Vrlo lako je upasti u zamku i bacati predrasude i stigme tipa, igra je pretmurna, heroina je seksistička i namijenjena klincima i/ili pervertitima...

A ne, nije. :D

_________________________________________________________________________________________________

[member=69]CroZac_Drake[/member], izabra si prave igre zbog kojih se isplati vratit gamingu. I napravi to. Još danas.

Ending A sigurno ispod 15 sati; uz većinu sporednih stvari.
2017 Ožu 22 04:57:52 PM
Još jednom, hvala svima na lijepim riječima!

[member=69]CroZac_Drake[/member]
Koliko sam vidio, većini je trajao 10-20 sati. Ovisi koliko se istražuje, razgledava, čita i odrađuje side questova. Meni je trebalo 22 sata. :D

[member=388]K.[/member]
Ja nisam ni klinac, ni pervertit (jok, nisam :D) pa mi je dobra. :D
Poanta je bila, da nije naglasak na tome. Igra nije samo to. A to su elementi iz kojih bi ljudi mogli izvući krive zaključke. Neko će je otkantat jer je blesava, neko jer je sumorna, neko jer je djetinjasta. A ova igra je so much more.

Ovo je odličan primjer gdje je cjelina puno više od zbroja svih dijelova.

Btw, Yoko Taro genijalac je zagovornik Vite 2! Pa to, care! :D

[member=116]Veigue[/member]