Community recenzija | Rogue Galaxy

Prikriveni dragulj ili izbjegavanje s pravom?

Započeti ću pitanjem: Zašto ljudi nisu igrali ovu igru? Napravio ju je Level 5, isti ljudi koji su radili DQ VIII, Ni No Kuni, White Knight Chronicles, Dark Cloud te još mnogo toga. Vjerujem kako vam ove igre (neke više, neke manje) vraćaju lijepe uspomene.  Iako sam igrao PS2 verziju, odlučio sam još jednom na PS4.

Tell ’em

Rogue Galaxy je akcijski JRPG, dakle šibanje, ali opet postoji mogućnost zaustavljanja borbe pauziranjem ili korištenja itema/abilityja, a može se i mijenjati oprema u samoj borbi.

Priča prati naizgled običnog momka koji oduvijek sanja da ode u svemir. Zove se Jaster i pri povratku iz „lova“ u svoj grad na planetu Rosa odlazi do crkve u kojoj je bio odgojen. Boom! Željan avanture istrči van, susreće nepoznatog lika i tako dalje. Priča sve u svemu nije loša, ima par obrata.

Grafika je za doba kada je originalno izašla bila i više nego odlična. Zvuk je mogao biti bolji – par melodija i rečenice koje likovi ponavljaju. U borbi također jednolično, ali dobro, tu se nema što prigovoriti.

What I can do

Factory u kojem morate proizvesti predmet/oružje slaganjem strojeva i cijevi da biste na kraju dobili završen proizvod. Na početku je teško, dok se zapravo ne skuži kako sistem funkcionira. U samoj igri imate upute za sve, ali ja sam bio lijen pa sam se poslužio YouTubeom za jedno 7 proizvoda. Na kraju ispadne zabavno, iako, upozoravam, zna biti frustrirajuće.

Insectron za koji treba loviti svoje kukce, koje biste kasnije odveli u arenu. Kukci levele dobivaju putem borbi, ima 6 turnira (od Rank E do Rank A, te Rank S kao ultimativni). No njih treba i hraniti, te zapravo i dok jedu dobivaju plus/minus bodove na statsima. Kao i svi koji su igrali igru, preporučujem Sanchez Fruit jer puni 3 HP, 1 ATT i 1 DEF. Za HP ne znam koji je maksimum, ali za ATT i DEF mi ne ide iznad 100. Također, nakon trostrukog hranjenja vaša „beba“ postaje odrasli kukac koji se može pariti (nothin’ freaky). Postoji ultimate kukac Dark Emperor koji može izbaciti protivnika van terena i to je odmah kraj za izbačenog (postoje i drugi kukci koji to mogu). S obzirom na parenje postoji valjda stotine mogućih kombinacija, ali važno je zapamtiti da će „beba“ izgledom biti ista kao prvi kukac kojeg ste izabrali s malom izmjenom.

RG SLIKA 1

Ghost Ship side quest dolazi nakon glavne priče i postoje 2 dijela. Prvi dio je kraći i lakši, dok na drugom dijelu nakon izlaska sbroda morate ponovo od početka. Neko opremanje itemima nije potrebno jer od samih čudovišta bude dosta chestova i dropova. Također, svakih 10 katova je boss, a ako nakon prelaska opet želite ući u xXtreme dio, sve će vam biti kao prvi put (chestovi, boss borbe), ali neće biti mape, so it’s all over again.

RG MIO

Mio

Quarry čudovišta koja trebate loviti, dakle kupite location i par informacija od MIO na planeti Zerrard, pronađete upitnik otprilike na lokaciji i samo Vam još fali item koji morate imati da bi se zvijer pojavila. Samo prijateljsko upozorenje, ako si nećete spoilati igru sa saznanjem koji vam item treba za koji quarry, preporučio bih da si uvijek ostavljate jedan item u torbi (bag) jer kasnije ići loviti određeno čudovište koje baca taj item je kaos. Osobno sam imao problema za The Rumored Ladyhunter, ali sam na kraju izašao s dva komada s Ghost Ship xXtreme. Borbe mi nisu bile teške.

RG SLIKA 2

RG SLIKA 3

RG SLIKA 4

Toady je mala žaba koja vam spaja oružja u jedno te zapravo daje jače i samo ponekad više cool oružje. Htjeli ili ne htjeli morati ćete ga koristiti radi Keeper Of The Blades trofeja (naravno, ako lovite platinu).

Osobni dojam

Ako prvi put igrate igru, očekujte minimalno 75 sati. Meni je igra odlična. Priča je na kraju vrlo dobra, možda mrvicu predvidiva, platina nije teška, jedino treba vremena. Sve u svemu – preporuka!