Gravity Rush Remastered

Prije najavljenog nastavka, u prilici smo odigrati remasteriranu verziju jednog od malobrojnih hitova za PlayStation Vitu.

Nažalost, Sonyjeva prijenosna konzola nikada nije postigla slavu (i brojke) svog prethodnika PSP-a, a isto tako nije imala priliku ni ozbiljno se natjecati s konkurentnim Nintendo 3DS-om. Mnogi već znaju priču da se jedini razlog neuspjeha PS Vite može pronaći u nedostatku jačih naslova koji će prodati izvrstan komadić hardvera. Ipak, jedna od rijetkih AAA igara za Vitu bila je Gravity Rush, a da bi igračima dao priliku nadoknaditi propušteno i još malo pojačati hype za najavljeni nastavak, Sony je odlučio izdati Gravity Rush Remastered za svoju aktualnu konzolu.

Posao prerade i prilagodbe igre za “veliku” konzolu dobio je mnogima poznati studio Bluepoint Games koji iza sebe već ima naslove kao što su Metal Gear Solid HD Collection, God of War Collection ili Uncharted: The Nathan drake Collection, pa su tako bili logičan izbor. Četiri godine nakon izlaska originala, igrači imaju priliku odigrati igru koja se preselila u daleko jaču i sposobniju konzolu, a Gravity Rush ostala je zanimljiva i inovativna akcijska avantura, dok “Remastered” djeluje kao vjerodostojna garancija da se radi o nečem kvalitetnom.

Uvodna misija ili Kako je Kat otkrila svoje moći

Dolaskom na PS4, igra je dobila brojna tehnička poboljšanja koja su se savršeno uklopila u umjetnički dojam poznat još iz originala. No, osim tehnikalija koje predvode konstantnih 60 sličica u sekundi i nativna 1080p rezolucija, uz dodatak tri DLC-a objavljena nakon izlaska originala, ogromnog broja crteža, dizajna i otključanih filmića, igrači koji su se već susreli s igrom i ipak očekivali poneki novitet ostat će razočarani.

Razočarani nemaju razloga biti oni koji se po prvi put susreću s glavnim likom, Kat, i njenim “pomoćnikom”, mačkom Dusty. Kat svoju priču, ispričanu kroz prekrasno nacrtani strip, započinje zbunjena od posljedica amnezije, ali odmah nesebično priskače u pomoć dječaku u opasnosti i istovremeno otkriva svoje moći koje prkose i manipuliraju gravitacijom. Upravo će te moći odrediti njenu sudbinu i pomoći joj u oslobađaju grada Hekseville od misteriozne opasnosti po imenu Nevi.

Riječima je prilično teško opisati kako funkcionira mehanika igranja koja se oslanja na spomenute moći, no samo jedan pritisak na gumb i lik kojim upravljate iz trećeg lica u trenu biva oslobođen okova gravitacije, a igra pokušava dočarati bestežinski osjećaj. Na to se nadovezuju različiti načini kretanja kroz prostor i borba uz korištenje različitih udaraca i sposobnosti. Kao i na Viti, u nekim trenucima kamera vas nikako neće htjeti poslušati, no upravljanje i kretanje ipak je malo lakše uz korištenje kontrolera. Boljem snalaženju u prostoru i borbi također doprinosi šire vidno polje, a vrijeme privikavanja na “nove” kontrole gotovo je zanemarivo.

{gallery}gravitacija{/gallery}

Sama priča lijepo je ispričana i predstavlja jedan boljih trenutaka u igri, a uz zamjerke upućene sistemu opcionalnih zadataka koji su repetitivni i ne previše zanimljivi, ne možemo reći ništa drugo, osim da je Gravity Rush Remastered igra vrijedna trošenja slobodnog vremena. Oni koji igru nisu odigrali na Viti, ocjenu mogu podići za 5 do 10 postotaka.