Recenzija | Injustice 2

NetherRealm Studios se nakon odličnog Mortal Kombata X vraća s Injusticeom 2 koji je u svakom segmentu bolji od originalne igre.

Developeri iz NR-a iskoristili su svoj borbeni sustav iz MK-a i dodatno ga ispolirali i prilagodili DC univerzumu te nam pružili sjajan fighter kojeg mogu preporučiti svim ljubiteljima žanra. Igra je izuzetno pristupačna svim tipovima igrača, ali isto tako i pruža veliku dubinu kroz svoj combat sustav i hrpetinu sadržaja što će vam osigurati sate i sate dobre zabave.

Batman i ekipa se vraćaju

Iako su mi prošle MK igre ovoga studija bile zaista odlične, moram priznati da me prošli Injustice i nije baš oduševio. Sa zadovoljstvom mogu reći da su developeri pružili veliki pomak u svim poljima s novom igrom koja nam pokazuje kako developeri znaju što rade i kako su iskustvo iz MKX na najbolji način iskoristili za novu igru. Priča Injusticea 2 se nastavlja na onu iz prošle igre. Iako je općenito dosta nezahvalno raditi story mode za jedan fighter zbog same prirode žanra, developeri su opet pokazali da im je zaista stalo i do ove komponente igre budući da su nam isporučili dosta dobru kampanju. Čak mogu i reći da mi je ova kampanja zbog svoje fenomenale audiovizualne prezentacije bila zanimljivija i od DC filmova koje smo mogli gledati zadnjih godina.

animacije

Facijalne animacije su među najboljim na tržištu.

Budući da vam ne želim spojlati samu priču, reći ću samo da će vas igra kroz svojih 5 sati i 12 poglavlja dobro upoznati s mehanikama za rasturanje onlineom ili kroz multiverse. Kampanja ima nekoliko dobrih trenutaka, no moram priznati da mi glavni negativac i nije baš najbolje sjeo budući da nije pretjerano zanimljiv ni dobro iskorišten. Isto tako, „dobar“ kraj je dosta zbrzan i vjerujem da neće svima baš dobro sjesti. „Loš“ kraj je puno zanimljiviji i očito je da nam NR sprema i novi nastavak, no ostaje za vidjeti kako će riješiti priču za novu igru budući da su oba kraja dosta različita zbog odabira na kraju.

Kako sam već spomenuo, tehnički igra zaista rastura. Radi se o tehnički najimpresivnijem fighteru ove generacije koji će vas sa svojim facijalnim animacijama zaista oduševiti. Ovo je posebno impresivno za jednu tabačinu, pogotovo nakon situacija s igrama poput Mass Effecta: Andromede koja je razočarala brojne gamere sa svojim problemima u ovom segmentu. Developeri iz NetherRealma su pokazali da zaista mogu izvući čuda iz Unreal pokretača, čak do te mjere da njihova modificirana verzija treće verzije pokretača izgleda bolje i od Tekkena 7 koji koristi novu četvrtu verziju enginea. Same mape su izuzetno bogate i detaljne te prepune objekata koji se mogu iskoristiti u samoj borbi. Sve je toliko ispolirano da je prava uživancija igrati na svakoj od ovih mapa. Naravno, tu su i spektakularne tranzicije kada protivnika bacite s ruba mape i završite na posve drugoj lokaciji. Svi likovi su izvrsno modelirani, čak do najsitnijeg detalja koji se mijenja svakim komadom nove opreme o čemu ću pisati kasnije.

super

U super-pokretima najbolje možete vidjeti koliko su modeli likova dobro odrađeni.

Tehnička strana je na vrlo visokoj razini, tako da uvijek možete računati na responzivnost kontrola zbog brzog prikaza u 60 FPS-a. Jedini minus tehničke strane je taj da se svi super-potezi i uvodi likova vrte u 30 FPS-a pa se igra ne vrti toliko glatko u ovim impresivnim scenama. Isto tako, sve story animacije su in-engine i prerenderirane. Učitavanje između poglavlja odvija se dok se vrte ovi filmići pa nekad zna biti i trzanja animacija dok se igra učitava. Budući da PC verzija igre još ne postoji (nadamo se boljem portu od onog za MKX), trenutno je najbolja opcija za igranje ove igre na PS4 Pro koji sa svojim 1440p prikazom pruža solidnu sliku na 4K ekranu, ali i oštru sliku za sve 1080p korisnike zbog supersamplinga. Iako su vlasnici HDR ekrana u manjini, valja napomenuti da su developeri pružili i dobru HDR podršku pa čak i snimili sve prerendirane animacije s HDR-om što je za svaku pohvalu. Zvuk igre isto rastura. Sve od soundtracka pa do zvukova borbe i glasovne glume.

Ovako se radi dobar sadržaj

Ono što izdvaja ovu igru je količina sadržaja. Pored dobrog story modea imate i klasične dodatke poput treninga, tutoriala i single fightea kako bi pohvatali sve mehanike igre. Veliki dodatak je Multiverse koji će vam po uzoru na tornjeve iz Mortal Kombata pružiti stalan izvor novih izazova koji će se stalno osvježavati i pružiti vam mogućnost stalnog igranja i osvajanja nove opreme i dizanja rangova likova. Ovo radi jako dobro. Svakog lika možete podignuti do 20. ranka, ali isto tako i dizati svoj općeniti level profila do 50. ranka. Drugi veliki dodatak je novi Gear tj. Loot sustav koji će vam pružiti impresivnu kustomizaciju likova i ogroman replay value. Mnogi su se pitali kako će ovo izgledati u jednoj tabačini, no završni rezultat je pun pogodak. Ovo je pravi game-changer i svi bi se fighteri trebali ugledati na ovaj primjer kako se radi kustomizacija likova. Sve što odaberete je jasno vidljivo u svim uvodima likovima ili prilikom izvedbe clasha i super-movea.

super 2

Uz hrpu comboa, svaki lik ima i poseban skill koji će pružiti jedinstvene pokrete.

Uz to, igra je kroz ovo dobila i dodatne gear statse koji vam puno znače u Multiverseu. Igrač s velikim levelom i dobrom opremom ima veliku prednost nad početnikom pa tako morate paziti što točno birate kada igrate online. Za Multiverse ovo nije problem. Zapravo, ovaj mod je i zamišljen da iskoristi ovaj sustav pa ćete tako vidjeti zaista divlje kombinacije likove iz svih univerzuma Multiversea. Problem nastaje u mrežnom igranju. NetherRealms je donio lošu odluku i po defaultu uključio sav gear score pa tako igrači moraju ručno u casualu isključiti modifikatore kako bi imali poštenu borbu. Da stvari budu gore, oba igrača moraju ovo uključiti svaki put prilikom svakog pokretanje borbe inače će sva oprema biti uključena što daje veliku prednost igraču s boljom opremom. Ovo nije problem u ranked modu budući da su svi statsi opreme tamo isključeni za poštenu borbu.

Sam online radi dosta dobro koliko sam uspio isprobati. Mečevi se pronalaze dosta brzo, a tu su i posebne sobe u kojima se igrači okupljaju i igraju bez puno problema. Dodajte na to i King of the Hill način igranja i posebne Guildove za okupljanje igrača i imate pravu stvar za dugotrajno mrežno igranje. Valja napomenuti da su neki igrači iz zajednice komentirali da ipak ranked matchmaking treba još poliranja jer nekad i ne nalazi baš najbolje mečeve što se može primjetiti nakon što se skupi više sati mrežnog igranja, pa se nadam da će developeri dodatno ispolirati i ovu komponentu. Netcode radi dosta dobro, a igrači mogu i u opcijama uključiti simuliranje input delaya kako bi se offline naviknuli na približno vrijeme odaziva kada igraju online.

multiverse

U Multiverseu možete stalno pronaći novi sadržaj.

Iako je sustav Geara dosta dobar, jasno je da se neće svima svidjeti toliko grindanja budući da nikad ne znate što ćete dobiti i za kojeg lika. Naravno, i ova igra je dobila loot kutije koje osobno ne mogu smisliti u današnjem gamingu. Mother Boxevi se osvajaju dosta često i mogu se rangirati u više kategorija. Guildovi će vam isto osigurati dodatne nagrade. Igranjem ćete dobivati dosta običnog creditsa kojeg možete iskorisiti za kupovanje manje vrijednih kutija, a one najvrijednije poput platinuma ćete morati osvojiti kroz priču ili Multiverse. Generalno stvar radi dosta dobro, no moram spomenuti i mikrotransakcije i DLC prednarudžbe. Tabačine su dosta osjetljive zbog same prirode žanra pa tako moram reći da mi se ne sviđa uključivanje source kristala kroz dosta skupe mikrotransakcije. Source kristali vam omogućavaju da nakon što jednog lika dignete na 20. level kupite (ovo dosta dugo traje normalnim igranjem) i instantno leveliranje za ostale likove do 20. levela što vam daje ogromnu prednost u online casualu zbog uključenog stats bonusa opreme o čemu sam pisao ranije.

Iako je situacija dosta bolja od MK-a koji je uveo gluposti poput easy fatalitya kroz mikrotransakcije, moram i ovo komentirati jer ne mogu više smisliti toliko mikrotransakcija u modernim AAA igrama koje plaćamo po punoj cijeni. Premier shaderi tj skinovi se isto mogu kupiti samo s ovim kristalima, no ipak je moguće da se ovi kristali osvoje kroz igranje Multiversea i podizanje rangova, no imajte na umu da ovo ide dosta sporo i da će vam trebati puno vremena. Još jedan veliki minus je bonus prednarudžbe koji je praktički izrezao Darkseida iz pune igre za preorder inicijativu, a sada se jedino može kupiti na storeu za 5 dolara. Nemojte napraviti grešku i kupiti Braniaca budući da se on može otključati besplatno kada završite kampanju. Nemam ništa protiv plana developera da kroz season pass izbace devet novih likova, no ova priča s Darkseidom im nije bila potrebna.

likovi

Svaki lik će vam ponuditi posebno iskustvo.

Mortal Kombat u DC univerzumu

Ono što je najvažnije za ovu igre je to da je combat brutalno dobar i jako dobro odrađen. Bilo da ste početnik ili majstor NR igara, ovaj sustav borbe jednostavno blista u novom Injusticeu. Itekako se vidi utjecaj Mortal Kombata, no developeri su se pobrinuli da ova igra ima svoj poseban feel. S lakoćom možete pohvatati osnove, no za pravo rasturanje morat ćete dobro naučiti sve fore i dobro koristiti burn metar. Juggle kombinacije su i dalje izvrsne, a dodajte na to i da svaki lik ima posebnu vještinu koja će dodatno začiniti svaku borbu. Napredni igrači će uživati u svim potezima i korištenju burn metra, a tu su i dodatne mehanike poput Clasha i Super-pokreta. Super-pokreti izgledaju brutalno dobro, no velika je šteta što svaki lik ima samo jedan ovakav ultimativan potez pa se zna dogoditi da vam isti i dosade nakon brojnih prikazivanja. Srećom, online igrači i ne koriste previše ove pokrete već troše burn metar na druge poteze poput evade rolla ili pojačanih poteza. Svaki lik ima hrpu poteza, a sada nemamo varijacije likova kao u MKX pa se tako možete fokusirati i dobro naučiti svakog lika. Borba je za svaku pohvalu i moram priznati da me itekako zanima kako će NR nadograditi ovaj sustav za iduću igru.

fight

Mape su detaljne i prepune mogućnosti za iskorištavanje okoliša te prelazak između razina.

Ljubitelji tabačina mogu biti itekako zadovoljni. NetherRealm je još jednom pokazao kako znaju napraviti dobar fighter, a sada smo uz Injustice 2 dobili i povratak Tekkena s novom igrom o kojoj možete čitati u našoj detaljnoj recenziji. Injustice 2 će vas sigurno dobro zgrabiti sjajnim combat sustavom i replay valueom te pružiti mnoštvo sati dobre akcije. Ovo je igra koju ljubitelji žanra ne smiju propustiti.

Ocjena: 88%

Plus: borba i gameplay, audio-vizualna prezentacija, voice acting, replay value, gear, multiverse

Minus: mikrotransakcije i DLC, neiskorišten negativac, samo jedan super-potez po liku, grind nije za svakoga