Vijesti

Apex Legends, Ninja i ostali streameri se vole u zamjenu za milijune dolara

Apex Legends je osvježenje u battle royale žanru i postignuti globalni uspjeh definitivno nije nezaslužen, međutim, vjerojatno ništa od igre nebi bilo bez Electronic Artsovih milijuna.

Nekakvo nepisano pravilo je, barem kod velikih kompanija i AAA igara je – koliko uložiš u razvoj igre, toliko trebaš uložiti i u marketing. Electronic Arts je ovaj put otišao i korak dalje, jer nema poznatijeg streamera na Twitchu koji nije igrao i promovirao igru još i prije izlaska.

Prvo Ninja, pa tek onda svi ostali

Brk je najviše omastio i najpopularniji među njima, Ninja, koji je svoju popularnost stekao i unovčio na Fortniteu, istu je jako dobro unovčio na Apexu, a isto će vjerojatno biti i jednog dana kad neka druga igra, od nekog drugog developera i izdavača s gomilom novca odluči biti globalno popularna.

Kako ugledni Reuters saznaje, Ninja je na uvodnoj promociji Apexa zaradio najmanje milijun dolara, a to je samo jedan dio onoga što je Electronic Arts potrošio na streamere na početku kampanje. Voljeli ga ili ne, Ninja nije samo tako stigao do tog statusa, a kako bi ga održao igra i po 12 sati dnevno.

Apex danas igra čak 50 milijuna igrača, što je tek četvrtina Fortntieovih 200 milijuna (koji je, istina je, u padu), zarada se već sad mjeri u desetcima milijuna dolara pa ne treba biti odveć pametan da bi se zaključilo – Apex Legends, Respawn i Electronic Arts su uspjeli!

Oznake

2
Komentari

Ulogiraj se kako bi komentirao
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Pratitelja
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
fatamorganaWooddieBone Recent comment authors
novije starije popularnije
WooddieBone

Možda prestanu uništavat ostale igre ako im Apex zradi dosta.

fatamorgana

Baš tako neka se drže Apexa, ostalo nek ne diraju…

Povezano

Back to top button
Close
Close