Vijesti

Dobili smo novi prikaz The Divisiona 2 i izgleda predivno na PC-u! Samo, možete li pokrenuti ovo čudo?

Podržat će i sve napredne PC funkcije!

15. ožujak sve je bliže. Dan je to kad izlazi The Division 2. Za neke nebitna igra, a nekima (meni) jedna od najočekivanijih igara ove godine. Ubisoft je zasad prilično škrt u otkrivanju novih informacija, pa tako ne znamo kad će krenuti zatvorena beta, a nismo dobili ni puno prikaza same igre. Jučer je bio dobar dan za sve nas koji jedva čekamo zaigrati igru budući da su Ubisoft i AMD otkrili neke nove detalje, slike, a vidjeli smo i malo novog gameplaya koji na PC-u zaista izgleda jako, jako lijepo. Dobra vijest za sve PC igrače je odlična podrška koju će dobiti u ovoj igri.

Fantastična PC podrška

Ako imate zaista jaku PC mašinu, Division 2 će svakako biti igra koja će iskoristiti potencijal vašeg računala. Tu je podrška za multiscreen i widescreen ekrane, HDR, potpuna kustomizacija UI sučelja i HUD-a u igri. Ono još bitnije – igra će podržati varijabilni refresh rate, neće imat zakucan FPS i rezoluciju, a to je nešto što svi PC igrači žele. Također, objavljeni su i sistemski zahtjevi, a ako želite uživati maksimalno u igri zaista će vam biti potrebna jaka, jaka mašina. Čak mislim da je kod zadnje opcije riječ o grešci budući da su zahtjevi preveliki jer realno slabiji hardver može gurati sve ovo što je navedeno kao nužno da bi igra radila u 4K i 60 FPS-a.

DwfQCHxWwAEgVeV

Dobili smo i kratki trailer koji je uglavnom okrenut ka tehnikalijama koje vidite gore u tablici, ali još važnije je da smo mogli vidjeti nešto novog gameplaya koji izgleda prilično dobro. Inače, šuška se da bi 17. siječnja trebali biti puštene nove snimke i dojmovi igrača koji su upali u vrlo zatvoreno testiranje igre. Taman otprilike 8 dana prije Anthem demoa s kojim Division ide u bitku budući da su to igre koje imaju sličnu publiku. Nažalost, ne znamo još ništa o konzolaškim verzijama, samo se nadamo i vjerujemo da će od prvog dana igra podržati PS4 Pro i Xbox One X. Šuška se da će Xbox One X verzija imati podršku za nativni 4K što bi zaista bilo odlično.

THE DIVISION 2 PC PRIKAZ I OPCIJE

Ako slučajno ne znate, igra se iz snježnog New Yorka seli u Washington DC koji će ponuditi puno drugačiju klimu i teren za igranje. Vidjet ćemo više sunčanog razdoblja, te bogatu floru i faunu što nismo mogli vidjeti u New Yorku. Massive, studio koji radi na igri kazao je da se odlučio na promjenu grada jer sad puno više imaju varijacije u gameplayu, no treba pričekati dojmove igrača ili betu. Do tada uživajte u novim slikama.

DwfTTUiWoAE1E9q

DwfUcl6X0AAQ 72

DwfTTUiWoAE1E9q