Vijesti

Igrači plaču, u Watch Dogs 2 nećemo imati mogućnost penjanja i otključavanja teritorija putem tornjeva

Watch Dogs 2 odmiče od uobičajene Ubisoftove formule koju ste mogli zapaziti u praktički svakoj njihovoj igri. Zanemarite sarkazam iz naslova, drago nam je zbog toga. Sinkronizacija putem penjanja tornjevima je sastavni dio Ubisoftovih novijih igara, naročito Far Cry i posebice Assassins Creed serijala koji je ovu mehaniku i proslavio, zajedno sa sumanuto suludim bacanjem u bale sijena, kao najbrži način za vertikalno spuštanje s ogromnih visina na kojima se obično nalazi točka sinkronizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada je Ubisoft uvidio da je reciklaža ipak došla do točke usijanja, lupili su šakom od stol i rekli dosta ovoj repetitivnoj mehanici.

Jonathan Morin, kreativni direktor Watch Dogsa 2 izjavio je: „Ovo nije igra u kojoj otvorite mapu i sve vam je na dlanu. Nema tornjeva. Umjesto toga jednostavno istražujete svijet.“

Umjesto ovoga, napredak u Watch Dogsu 2 nije povezan s setom lokacija kroz koje napredujete i završavanjem misija na istima. Igra se bazira na tome koliko virtualnih hakerskih sljedbenika ima protagonist Marcus Holloway.

„U početku igrač ima par sljedbenika u hakerskoj grupi DeadSec, no za napredak u priči, otključavanje misija, novih saznanja i obavljanje većih operacija bit će potreban i sve veći broj sljedbenika,“ izjavio je Morin.

Watch Dogs 2 izlazi 15. studenog za PS4, PC i Xbox One. Dodajmo tome da će svi budući DLC-i biti vremenska ekskluziva za PS4 za vremenski period od 30 dana.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Igra

Povezano