Vijesti

Kreatori Dark Souls serijala govore zašto Sekiro: Shadows Die Twice neće imati multiplayer

Nema više sekirancije!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako ste upoznati sa Dark Souls igrama, onda znate kakav je specifičan pristup online multiplayer komponenti imao From Software. Igrači su si međusobno mogli ostavljati razne poruke i upozorenja drugima što im slijedi u igri, ili su mogli pozivati druge igrače kako bi im pomogli da lakše srede nekog boss-a. Dakako, moguće je i upasti nekome u igru i inicirati borbu kako bi mu iz nekog osobnog gušta pomrsili račune.

From Software kaže kako Sekiro: Shadows Die Twice neće imati ništa od toga. Što to znači? Povratak mogućnosti pauziranja igre! Opcija za kojom su, vjerujemo, mnogi čeznuli. Neće biti upadanja drugih igrača u našu igru te ćemo sve bossove morati prelaziti sami. To sve dodatno znači da će se “Fromovci” imati priliku poigrati s dizajnom nivoa i bossova tako da budu prilagođeni samo jednom igraču. Baš kao da se radi o uobičajenoj streamlined single player igri.

To ne znači da će se From Software odreći multiplayer komponente u igrama, samo su zaključili da je Sekiro: Shadows Die Twice ne treba imati. Neki budući projekti će ih zasigurno imati jer kažu da ih vole. Online elemente, jelte. Bilo kako bilo, Sekiro: Shadows Die Twice izlazi 22.3.2019. za PlayStation 4, Xbox One i PC.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Igra

Povezano