Film i glazba

U direktnoj konkurenciji, Marvel izlazi kao pobjednik nad DC-om?

Spider-Man protiv Aquamana, tko pobjeđuje? Kritika kaže Spider-Man, što kažu ljudi?

Svaki novi film koji nam dolazi od DC-a iščekujemo s nestrpljenjem, i svaki put nadamo se kako će isti naći pravi put. Posljednji na redu je Aquaman, a koji je s posljednjih nekoliko trailera uspio okrenuti publiku na svoju stranu i nakon lošeg prvog dojma postaviti se kao potencijalno najkvalitetniji DC-jev film u novije vrijeme. James Wan u režiserskoj stolici, dobra glumačka postava i zanimljiv svijet trebali bi biti dovoljni, ali izgleda kako je kritika još jednom ostala podijeljena. Tako film na metacriticu trenutno drži jedva iznadprosječnih 53%, a većina recenzija naginje na to kako se radi o još jednom prosječnom filmu kojeg ćemo brzo zaboraviti. To ne znači da ćemo isti otpisati u startu, ali posljednjih nekoliko dana definitivno nam je spustilo očekivanja.

Susjedi imaju novi hit. Iz Srbije nam dolazi Južni vetar, a sudeći po svemu radi se o filmu kojeg ćemo htjeti pogledati što prije. Internet je prepun dojmova impresioniranih ljudi, a mnogi ovaj film već sad nazivaju jednim od najboljih filmova srpske produkcije, što bi moglo značiti mnogo obzirom na broj kvalitetnih filmova koji nam dolazi od tamo. Priča o mladom članu beogradske bande koji će se zamjeriti lokalnom narko-bossu i ne zvuči originalno, ali očito je izvedba iste i više nego na visokoj razini.

Spider-Man: Into the Spider-Verse ušuljao se na veliku pozornicu i oteo čitav spotlight. Već sad kruže priče o nominaciji za Oscare, a komplimenti na film pljušte na sve strane. Radi se o animiranom filmu koji u glavnu ulogu stavlja Milesa Moralesa, a kojeg ste ako ne prije, imali prilike upoznati u Spider-Man PS4 ekskluzivi. Osim njega, u filmu je i ostatak poznatih likova poput Petera Parkera, ali i kao što ime filma nalaže mnoge verzije Spider-Mana poput one Noir kojem glas posuđuje Nicolas Cage. Osim njega, film je prepun poznatih glumačkih imena, a na kreativnoj strani stoje Phil Lord i Christopher Miller koje znamo iza LEGO filmova.

Mortal Engines priča je o postapokaliptičnoj budućnosti u kojoj najveći gradovi doslovno postoje na kotačima i idu svijetom doslovno proždirući manje gradove. Naravno, ovo je pozadina svijeta u kojem se film odvija, a u kojem ćemo pratiti dvoje mladih koji će pokušati razriješiti zavjeru u Londonu. Najveći razlog zbog kojeg se od filma mnogo očekivalo su Peter Jackson, Fran Walsh i Philippa Boyens koji su napisali scenarij za isti. U slučaju da niste upoznati s činjenicom, ista je ekipa napisala i scenarije za LOTR trilogiju, a ovdje su odradili i producentski posao. Dovoljan razlog za visoka očekivanja, koja nažalost po prvim reakcijama nisu dostignuta. Film drži ispodprosječnu ocjenu od kritike, a ni ljudi nisu oduševljeni. Šteta, ali svakako ćemo pružiti filmu priliku.