Terminator: Dark Fate
Ma bezveze mi je film. Dobre su mi dvije nove glumice pogotovo Mackenzie Davis, ali mi je radnja skroz bezveze. Nesto sam slicnog osjecaja kao nakon Force Awakens. Prva dva Terminatora i bok.
The Nightingale - 8,5/10
Iako nisam odveć ljubitelj ovakvih trilera, ovaj itekako ima što za ponuditi. Ponajprije zbog sjajne i uvjerljive glume i scenarija koji ne ostavlja puno praznog hoda, makar često igra na kartu šoka i brutalnosti. Zbog svega toga je nekako i lakše simpatizirati s određenim likovima.
The King - 6,5/10
Povijesni film o dijelu britanske povijesti kada je okrunjen Henry V. Ne znam koliko je autentičan, ali čisto solidan uradak. Ništa spektakularno. neke stvari su nedorečene i nerazrađene, ali dosta dobro je prikazano koliko srednjovjekovna politika prema drugim zemljama može biti pod utjecajem trivijalnosti i malverzacija.
The Irishman (2019) - 9/10
Lijepo je kad se na Netflixu dočeka jedan od najboljih filmova godine, tipično ambiciozna mafijaška drama u Scorseseovom stilu. Film sa manje energije i sporijim tempom od Goodfellasa, ali sa nešto profinjenijim storytellingom što se, vjerujem, dobije s godinama i retrospektivnim pogledom na životna ostvarenja. Ovo je žanr u kojem se Scorsese snalazi kao riba u vodi, no The Irishman se izdvaja melankoličnim tonom koji je najzastupljeniji u kasnijem dijelu filma, ali i obiljem odličnih scena iz aktivnog poglavlja protagonistova života. De Niro je taj koji nosi breme glavne uloge mafijaškog hitmana Franka Sheerana i snašao se odlično, a društvo mu prave jednako ikonični Pacino i iznenađujuće krhki Pesci, sada daleko manje prijeteće pojave nego što je bio u Goodfellasu. Politička komponenta priče je dosta naglašena, nezaobilazno s obzirom da je Pacinov lik vođa sindikata, i moram priznat da mi nije nešto ludo zanimljiva. No nije na njoj fokus filma, nego na Sheeranov uspon po ljestvici kriminala i konačno shvaćanje što je zapravo rezultat takvih odluka u životu. Svakako pogledajte ako volite krimi-drame i možete izdržati 3 i pol sata koliko traje, no uz sva imena vezana uz film te gro pohvala koje je dobio sumnjam da će nekoga trebati nagovarati.
Knives Out (2019) - 8/10
Preporuka. Odličan krimi triler.
Once upon time in Hollywood - 8/10
Neću biti fan ovog filma i nazvati ga njegovim najboljim, ali Tarantino uvijek izvuče ono najviše iz svih situacija na sebi svojstven način, pogotovo kad se još nađe skupina top glumaca. Ono što se dogodi s Mansonovima je najzadovoljavajuci trenutak u čitavom filmu btw.
Captive State (2019) - 6/10
SF triler o pokretu otpora protiv izvanzemaljske rase koja je okupirala Zemlju. Zanimljiv pristup filma prema žanru, minimiziranjem spektakla i koncentracijom na političko-špijunsku sferu iza protunapada na aliene, čini ga nešto intrigantnijim nego što sam očekivao. Turbulentna povijest produkcije filma čini svoje, doduše, i zbog toga nije ni blizu koherentan kao što bi trebao biti, niti ide u detalje konteksta priče. Za jednom pogledati je OK, ali razumijem zašto nekome ne bi legao.
The Report (2019) - 8/10
Politička triler-drama s Adamom Driverom o neopravdanoj uporabi taktika mučenja od strane CIA-e kako bi dobili informacije od zatvorenika. U zadnjih par godina razvio sam afinitet prema političko-špijunskim trilerima i, nasreću, još uvijek izlaze u regularnim intervalima. Prošle godine to su bili sjajni The Realm i The Spy Gone North, a 2019. smo dobili The Report i još neke koje nisam gledao. No dobro, ovaj film je doista jako dobar, prepun dijaloga i verbalnih konflikata, ali konstantno imerzivan na sličan način kao Spotlight ili Kill the Messenger. Iako vas možda neće držati na rubu stolca, sigurno se nećete dosađivati, osim ako vam nije dozlogrdila tematika iračkog rata i zloupotrebljavanja moći unutar američkih institucija.
Bacurau (2019) - 8/10
Ako možete zamisliti nekakav kombo revenge vesterna i Napada na policijsku stanicu, začinjenog sa dozom horora i SF-a, na tragu ste ovom brazilskom filmu. Iako je neobičan i ne odveć pristupačan za širu publiku, nudi 2 sata originalne zabave i napetih scena, ponekad plešući na granici parodije sa over-the-top situacijama. Kandidat za budući kultni klasik definitivno, samo treba biti spreman na nešto drukčije.