Days Gone
 

Days Gone  

Stranica 8 / 9
 

ikral
1093 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 2513
30. travnja 2019. 12:33  

Čekamo da se popatcha.


OdgovoriCitiraj
foggy
3814 XP-a
Rank: 12
Član: prije 2 godine
Objave: 759
30. travnja 2019. 12:34  

Kako su krenuli, čujemo se tamo negdje 2020-te oko božića.

www.foggyproductions.com


ikral se sviđa
OdgovoriCitiraj
Tzereen
1501 XP-a
Rank: 8
Član: prije 4 godine
Objave: 2940
2. svibnja 2019. 22:33  

Jel ovaj Days Gone special edition zbilja ima kutiju s mađarskim/turskim, kojim već jezikom?


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
1980 XP-a
Rank: 9
Član: prije 4 godine
Objave: 2409
2. svibnja 2019. 23:19  

Da. 


OdgovoriCitiraj
Tzereen
1501 XP-a
Rank: 8
Član: prije 4 godine
Objave: 2940
2. svibnja 2019. 23:28  

Lol, wtf 😀 Koji užas 😀

Thanks na info, btw.


OdgovoriCitiraj
Praetorian
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 3 godine
Objave: 596
3. svibnja 2019. 20:53  

Sto vise igram sve mi bolja igra. Ne kuzim neke recenzije uopce. Najvece mane su dugi loadinzi i frame dropovi ponekad. Ko voli zombije, open world ovo je must have.
Svida mi se sto su napravili odlicnu voznju motorom, bas je super napravljeno. Vizualno izgleda jako lijepo, na momente i kao next gen.


OdgovoriCitiraj
fatamorgana
208 XP-a
Rank: 2
Član: prije 4 godine
Objave: 1364
4. svibnja 2019. 23:06  

Može li mi netko objasnit ako je moguće kako napravit savea u ovoj igri i da krenem od tamo di sam stao, a ne od početka misije.

Edit: Skužio

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci 2 times od fatamorgana

The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.

https://www.football-evolution.net/


OdgovoriCitiraj
Praetorian
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 3 godine
Objave: 596
5. svibnja 2019. 12:23  

Vidim da si skuzio 🙂
Al ugl kad si kod motora mores sejvat


OdgovoriCitiraj
Tanelorn
1 XP
Rank: 1
Član: prije 1 godina
Objave: 13
3. lipnja 2019. 13:59  

Za vikend sam sa guštom platinirao ovu igru.

 

Iako prema recenzijama nije dobila neke ocjene, meni je skroz legla... čak bih se usudio reći da je sve bolja što dalje ide priča.

Ima stvari koje su me znale smetati, ali ništa neoprostivo. Naravno, najzabavniji dio je endgame tj uklanjanje hordi. Tko voli open world i zombie igre  moglo bi mu se svidjeti. 🙂


viper89 se sviđa
OdgovoriCitiraj
ikral
1093 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 2513
3. lipnja 2019. 15:33  

Mene fasciniraju ljudi koji, poput tebe, platiniraju igre samo radi tog trofeja koji realno ne znači ništa. Ono, igrao sam MGS, RDR, Witcher, Zeldu sve skupa jedno 500-600 sati i nikad mi nije palo na pamet nešto od toga platinirati. Da, znam da Zelda nema platinu, hvala na notifikaciji. Hoću reći, pomalo, ljudi, ne zamarajte se glupostima jer život je kao ženske gaće, krvav, usran i kratak.


OdgovoriCitiraj
Tanelorn
1 XP
Rank: 1
Član: prije 1 godina
Objave: 13
3. lipnja 2019. 22:33  

Zahvaljujem se na ovoj maloj, ali poučnoj životnoj lekciji o životu, kako mom tako i općenito 🙂

Platina je pala samo jer sam regularnim igranjem skupio sve osim dva trofeja... za koje sam na kraju odvojio 10ak krvavih minuta pa i njih uhvatio da kompletiram trofeje i fasciniram ljude sa foruma koje ne poznajem 😉

Kako vidim da su ti ok open world igre, svakako probaj jednom i ovu (ako još nisi)... sve gore navedene su naravno bolje od ove, no i dalje mislim da je ok za odigrati... ali opušteno 🙂


viper89, ikral i Tuhy se sviđa
OdgovoriCitiraj
ikral
1093 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 2513
3. lipnja 2019. 23:33  

Stigne se, pomalo. No hard feelings, uživaj u čemu god, moja mala digresija se odnosi samo na moje viđenje svega toga i ne znači ništa posebno, samo VELIM. 😁

Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od ikral

Tanelorn se sviđa
OdgovoriCitiraj
foggy
3814 XP-a
Rank: 12
Član: prije 2 godine
Objave: 759
11. lipnja 2019. 14:21  
Objavio/la: ikral

Hoću reći, pomalo, ljudi, ne zamarajte se glupostima jer život je kao ženske gaće, krvav, usran i kratak.

Moraš nać ženu koja ne nosi gaće. 

www.foggyproductions.com


OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
11. lipnja 2019. 15:42  
Objavio/la: ikral

Stigne se, pomalo. No hard feelings, uživaj u čemu god, moja mala digresija se odnosi samo na moje viđenje svega toga i ne znači ništa posebno, samo VELIM. 😁

Ako sam ja dosao na jedan trofej do platine regularnim igranjem, onda moze svako. Nadam se da su dosad popravili bug koji me omeo sa zadnjim trofejem 😀


OdgovoriCitiraj
foggy
3814 XP-a
Rank: 12
Član: prije 2 godine
Objave: 759
11. lipnja 2019. 15:55  

Uveli su bug samo da ti ne dobiješ platinu 🙂

www.foggyproductions.com


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
1980 XP-a
Rank: 9
Član: prije 4 godine
Objave: 2409
12. lipnja 2019. 19:55  

Negdje sam u zadnjih 10-15 sati pretpostavljam, ona "vojničina" me zajebava sa glupim sidequestovima.

Nije loša igra, loše ocjene su definitivno neopravdane, ali nije sad ni neki masterpiece ili "ponajbolja igra na PS4", kak često pročitam komentare na netu. 

Deacon je zanimljiv lik, priča me vukla (ovaj trenutni dio mi ide na živce), napucavanje solidno, motor odličan "sidekick", Horde najbolji dio igre.

Same misije i sporedni zadatci postanu mrvicu repetitivni, kao i borbe sa ljudskim protivnicima, freaksi su glupi ko kurac, a igra opasno štuca sa izvođenjem, pogotovo u ovom zadnjem dijelu igre. 

Nije loša, vuče na igranje i vrijedi odigrat. Podcjenjena u recenzijama, ali, s druge strane, ne može uz bok onima najboljima na ovoj generaciji. 

Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Tuhy

OdgovoriCitiraj
FicoLegend
Moderator
1682 XP-a
Rank: 9
Član: prije 4 godine
Objave: 5009
13. lipnja 2019. 1:12  
Objavio/la: Tuhy

Negdje sam u zadnjih 10-15 sati pretpostavljam, ona "vojničina" me zajebava sa glupim sidequestovima.

Nije loša igra, loše ocjene su definitivno neopravdane, ali nije sad ni neki masterpiece ili "ponajbolja igra na PS4", kak često pročitam komentare na netu. 

Deacon je zanimljiv lik, priča me vukla (ovaj trenutni dio mi ide na živce), napucavanje solidno, motor odličan "sidekick", Horde najbolji dio igre.

Same misije i sporedni zadatci postanu mrvicu repetitivni, kao i borbe sa ljudskim protivnicima, freaksi su glupi ko kurac, a igra opasno štuca sa izvođenjem, pogotovo u ovom zadnjem dijelu igre. 

Nije loša, vuče na igranje i vrijedi odigrat. Podcjenjena u recenzijama, ali, s druge strane, ne može uz bok onima najboljima na ovoj generaciji. 

Nisam još igrao Days Gone, ali već sam spomenuo da me ova igra jako podsjeća na Spider-Mana koji je pokupio puno bolje kritike, no na kraju se svodi na istu stvar -- ovogeneracijska igra s prošlogeneracijskim dizajnom otvorenog svijeta.

Isto kao što smatram da je Spider-Man dobio veće ocjene nego li je zaslužio, tako mi se čini i da je Days Gone previše kritiziran, pogotovo kada se uzme u obzir da razlika u izlasku obje igre nije ni godina dana.


OdgovoriCitiraj
member
527 XP-a
Rank: 5
Član: prije 2 godine
Objave: 384
13. lipnja 2019. 7:53  

Horizon Zero Dawn, Spidey i Days Gone su sve igre krojene od A do Ž po Ubisoft špranci. Jedina razlika je što su ovo Sony-evi first party devovi koji imaju malo više prostora od godinu dana i ne izbacuju milijun igara godišnje pa su im igre ipak puno više high polish nego Ubisoftovi isprdci. Isto tako za razliku od Ubisofta su im igre cringe free, očito imaju sposobnije pisce i nisu im igre krojene za kul i edgy tinejdžere.


OdgovoriCitiraj
FicoLegend
Moderator
1682 XP-a
Rank: 9
Član: prije 4 godine
Objave: 5009
13. lipnja 2019. 13:48  
Objavio/la: member

Horizon Zero Dawn, Spidey i Days Gone su sve igre krojene od A do Ž po Ubisoft špranci. Jedina razlika je što su ovo Sony-evi first party devovi koji imaju malo više prostora od godinu dana i ne izbacuju milijun igara godišnje pa su im igre ipak puno više high polish nego Ubisoftovi isprdci. Isto tako za razliku od Ubisofta su im igre cringe free, očito imaju sposobnije pisce i nisu im igre krojene za kul i edgy tinejdžere.

Ovo samo pokazuje koliko nisi u dodiru sa stvarnosti jer nisi ni igrao Ubisoftove novije igre. I dok pišeš da su im igre krojene za: "(...) kul i edgy tinejdžere", ni sam ne shvaćaš da upravo ti ispadaš kul i edgy jer pljuješ po nečemu jer misliš da je fora stara 5 godina još uvijek aktualna.

S obzirom da se sada odvlači s teme, pokušat ću se koliko toliko zadržati na njoj tako da nekako uvučem i Days Gone (iako teško jer ga nisam igrao) i Spider-Mana.

Zadnja dva Assassin's Creeda (Origins i Odyssey), Ghost Recon: Wildlands, Far Cry 5, The Division 2, South Park, Watch Dogs 2, to su sve igre koje su odmah po izlasku bile većinom ispolirane. I nemoj ni pomisliti da je moguće imati igru bez bugova jer je nemoguće da ikakav složeniji projekt bude bez ikakve greške na svome lansiranju. Kada kažem većinom ispolirane, govorim o tome da su bugovi bili rijetki, optimizacija je bila dobra, a sadržaja je bilo dovoljno za desetke sati igre.

Uzmi Assassin's Creed: Origins kao primjer. Sistem borbe je u potpunosti promijenjen i to stvarno u potpunosti. Svijet je veći nego u prijašnjim igrama i drukčije dizajniran, s rijetkim viewpointovima koji ovoga puta igraju i veliku ulogu u razvoju lika, točnije, njegovog orla Senu. Uvedene su RPG mehanike s povećim skill treejem, svaka vještina se mogla pojačati nizom različitih oklopa i oružja. Tipovi oružja su mijenjali pristup borbi, što je pak značilo da je sistem borbe postao puno raznovrsniji. Uvedeni su leveli likova, što je pak značilo da su neki dijelovi igre izazovniji od drugih.

U svijet su uvedeni questovi, i dok nisu svi bili napisani kao film nominiran za Oscara, rijetko koji je bio fetch quest. Sve je to bilo popraćeno interesantnom radnjom i mesnatim glavnim likovima.

Grafički je igra predivna, ima nevjerojatan draw distance i ponovno pokazuje da je Ubisoft već godinama majstor dizajna. Od interijera palača i seoskih kućica pa do vojnih utvrda i ogromnih gradova, svako je mjesto imalo svoj identitet i isticalo se kvalitetnim i jedinstvenim dizajnom.

Za Odyssey su mnogi govorili da je ista igra što također nije točno. Odyssey uzima formulu Originsa te ju nadograđuje kvalitetnim elementima i brojnim sadržajem. Uveden je sistem plaćenika nalik onoga u Shadow serijalu Middle-earth igara. RPG elementi su dobili dodatan element dubine, a mogućnosti personalizacije glavnog lika veće su nego ikada. Svijet je ponovno predivan i ima svoj šarm. Borba je ponovno nadograđena i nudi različite stilove.

No to nije ni najveća novost. Ovoga puta postoje odnosi s likovima krojeni prema igračevim odlukama. I dok ti odnosi možda nisu najdublji na svijetu, mogućnost biranja dijaloga je potpuno nova stvar za serijal.

Da ne ispadne da pričam iz guzice, stavit ću i nekoliko fotografija koje sam uhvatio u igri.

Ghost Recon: Wildlands je pak dao ogromno igralište Bolivije ispunjeno svim mogućim klimama koje pružaju nevjerojatnu raznolikost u svijetu. Dao je slobodu igraču da sam vodi svoju vojnu operaciju u svijetu ispunjenom zanimljivim lokacijama i odlično dizajniranim utvrdama koje se gotovo nikada ne čine sličnima.

Grafički su također napravili čudo. Igra je jedna od najljepših 2017. godine. Sam gameplay je raznovrstan i dozvoljava igraču da igra bilo kojim pristupom. Želiš biti Rambo? Može, uzmi si mitraljez, hrpu C4, postavi eksplozive kao diverziju i udri. Želiš uletiti ko baja u helikopteru i sve uništiti raketama? Može. Želiš padobranom sletiti iza neprijateljskih linija kako bi ih sabotirao iznutra? Može. Želiš biti Sam Fisher i biti fantom zbog kojeg zadnji neprijatelj neće ni znati da ih se napada? Može.

I ponovno, da ne ispada da bezveze pričam, barem za grafički dio, evo ponovno nekolicina slika koje sam uhvatio.

Na sve to još nadodaj potencijalno jedan jedini primjer developera koji kvalitetno primjenjuje GaaS princip. Dodatan sadržaj je većinom besplatan i dodaje nove izazove, nove modove, nove neprijatelje, nove zone. Nosi sa sobom niz poboljšanja koja se kroje prema feedbacku zajednice. Igre evoluiraju i imaju post-launch podršku developera godinama. Ne samo da im igre imaju sadržaj za sate i sate igre, već vremenom dodaju novi sadržaj ili poboljšavaju stari na dovoljno interesantan način da vrate interes igrača.

Spider-Man je prošlogeneracijski dizajnirana igra s tehnologijem ove generacije. Igra je predivna, New York je detaljno napravljen, animacije lica glavnih likova su impresivne sve je u standardu trenutne generacije. Ono gdje igra šteka je njen gameplay i otvoreni svijet koji je ključan dio igre. U 30 sati igranja (koliko mi je trebalo da platiniram igru, što je zapravo samo 100% prelazak igre) sam više puta se umorio time da su misije koje bi trebale biti dio glavne radnje iskorištene kako bi uvele neku sporednu aktivnost koja je gotovo uvijek neki oblik kolekcionarskih questova gdje treba pronaći n predmeta x tipa.

Sami sidequestovi nisu ništa bolji od onih u Assassin's Creedu, štoviše, slabiji su. Postoji samo jedan tip sidequesta i on uvijek prati istu šprancu, razgovaraj s osobom, juri uz vremensko ograničenje da poraziš neprijatelja, vrati se natrag i primijeti da nekaj ne valja, imaj posljednju borbu na mjestu gdje si se trebao vratiti. I nije problem sam dizajn tih questova, već činjenica da je to jedan jedini tip questova. Sve ostalo je obični kolekcionarski sistem lovljenja golubova.

Ne bi ni to bio toliki problem da igra doslovno ne krade misije iz glavne radnje kako bi nas upoznala s vrlo zastarjelim sistemom otvorenog svijeta. Odigra se misija, preko nje se odradi prva aktivnost, ta aktivnost se završetkom misije otključa i može se repetitivno igrati s time dok se ne skupe svi predmeti. Puno bih radije da je glavna radnja rezervirana za glavnu radnju, koja se, iako je produkcijski na jako visokoj razini, počinje isticati tek na njenom kraju.

To je i dalje jako dobra igra, no Ubisoft je ove generacije napravio puno veći skok, nego li je to napravio Insomniac Games Spider-Manom.

Days Gone mi se čini istom igrom kao što je Spider-Man, samo što umjesto web slinginga postoji mehanika održavanja motora. I to nije loša stvar, samo nije ni odlična. Zbog toga mi je fascinantno što postoji tolika razlika u ocjenama Spider-Mana i Days Gonea.

Zašto uopće odgovaram na ovu objavu? Jer smatram da takav stav kakav imaš može samo štetiti industriji. Ako kritiziramo developera i on počne slušati kritike, prema njima krojiti svoje igre i na kraju nuditi ono što igrači žele, kako bi oni trebali reagirati na to da se i dalje samo kritiziraju iste stvari koje su odavno popravljene? Kako može doći do promjene neke igre na bolje, ako se tu igru uporno zakopava jer ti isti kritičari odbijaju vidjeti što im je pred nosom? Štoviše, ovdje nije riječ o igri, ovdje je riječ o developeru koji je u potpunosti promijenio svoju politiku i već godinama izdaje kvalitetne igre, no najlakše je ne razmišljati o tome i samo ponavljati ko papiga nešto što je bilo aktualno na početku desetljeća.


Tanelorn, ibor4you i Chono7 se sviđa
OdgovoriCitiraj
Chono7
2726 XP-a
Rank: 11
Član: prije 4 godine
Objave: 10151
13. lipnja 2019. 14:17  

Fico my man!

A kad je member imao doticaja s bilo cime sto je relevantno?


OdgovoriCitiraj
resident_evil
879 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 1430
29. kolovoza 2019. 15:56  

Prešao sam zadnji Tomb Raider pa sam napokon krenuo sa Days Gone.

Imam oko 5h i super mi je igra, uživam više nego u Lari. Atmosfera mi je super, igrivost također i grafika je vrlo dobra (ponekad izgleda fantastično). Glavni lik mi je zasad zanimljiv i zanima me taj svijet i kako se sve dogodilo.
Od samog početka primjeti se da im je TLOU bio vodilja.

Iako me čekao patch od 25 gb, nekoliko puta sam naletio na sitne bugove ali ništa game breaking. Već na samom početku ima masu toga u inventoryu, a kaže frend da me čeka svašta.


Deathwish i Fenix se sviđa
OdgovoriCitiraj
Deathwish
29 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 104
30. kolovoza 2019. 9:59  

@resident_evil

Ja isto poceo, nisam siguran koliko dugo igram no sigurno 10ak sati, zasad sam odusevljen.

Da gorivo trazit nakon par min voznje nema smisla, no to mi je dalo jebena iskustva kad lutam usred kišne noći izbjegavajući horde zombija tražeći bengu. Kaj se mene tiče igra je Horizon ZD  + TLOU


resident_evil se sviđa
OdgovoriCitiraj
resident_evil
879 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 1430
30. kolovoza 2019. 17:23  
Objavio/la: @deathwish

@resident_evil

Ja isto poceo, nisam siguran koliko dugo igram no sigurno 10ak sati, zasad sam odusevljen.

Da gorivo trazit nakon par min voznje nema smisla, no to mi je dalo jebena iskustva kad lutam usred kišne noći izbjegavajući horde zombija tražeći bengu. Kaj se mene tiče igra je Horizon ZD  + TLOU

Uz Horizon i TLOU definitivno se vidi utjecaj Mad Max-a (šteta šta nikad nije izašao nastavak, a igra je super).

Našao sam drugi kamp, počeo nabrijavati motor i zasad detaljno istražujem sve šta mi se nađe na putu. Vjerojatno će mi s vremenom malo dosaditi, tako da ne vjerujem da ću riješiti baš sve side misije jer sam čuo da je igra poprilično dugačka.


OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
5. rujna 2019. 1:09  

Prva "prava" platina. Bila bi  i puno ranije, ali je bio zbugan Maurader questline.

Meni jedna od najdražih igara ove generacije. Sad već i 4 mj od izlaska još na PRO zna dobrano opast framerate, ali igra je toliko atmosferična da je to nevjerojatno. I dalje se cijeli naježim kod kiše, udara gromova i sličnih vremenskih neprilika. Usred lijeta se smrznem pred TV-om dok snijeg pada, toliko je uvjerljivo. Takav osjećaj nisam doživio u nijednoj drugoj igri dosad.


OdgovoriCitiraj
Yakuza_stinger
Moderator
2425 XP-a
Rank: 10
Član: prije 4 godine
Objave: 5228
5. rujna 2019. 15:52  

To suoni motoristi te natjerali da platiniraš inače će ti opet doć u posjetu, da da


OdgovoriCitiraj
Stranica 8 / 9