Death Stranding | A...
 

Death Stranding | A Hideo Kojima Game  

Stranica 24 / 27
 

Zero
 Zero
5370 XP-a
Rank: 14
Član: prije 4 godine
Objave: 5895
1. studenoga 2019. 14:52  

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna od Zero

OdgovoriCitiraj
revo
 revo
1251 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 1254
1. studenoga 2019. 15:48  

 

skill up review


OdgovoriCitiraj
PersonaUser
18413 XP-a
Rank: 15
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 352
1. studenoga 2019. 16:27  


OdgovoriCitiraj
Zerobrun
51 XP-a
Rank: 1
Član: prije 2 godine
Objave: 257
1. studenoga 2019. 16:30  
Objavio/la: @personauser

lol, ovo je dark souls of walking sims (na 11:31)


OdgovoriCitiraj
PersonaUser
18413 XP-a
Rank: 15
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 352

OdgovoriCitiraj
Punisher
1571 XP-a
Rank: 8
Član: prije 4 godine
Objave: 1533
1. studenoga 2019. 17:46  

Meni igra izgleda ultra dosadno, nemogu si pomoc, al mislim da ovo zaobilazim 4 good.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
5370 XP-a
Rank: 14
Član: prije 4 godine
Objave: 5895
1. studenoga 2019. 19:58  
Objavio/la: @revo

 

Easy Allies recenzija

8/10

@Fenix - tvoje lojtre na 3.13 su izgleda popularne.


Fenix i Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
revo
 revo
1251 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 1254
2. studenoga 2019. 1:04  

@zero

haha gle zbilja^^

tak je lik sa skill up koristio od yongyea motor


Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
PS2MASTER
273 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 4049
2. studenoga 2019. 20:11  

Kojima kralj

 

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna od PS2MASTER

OdgovoriCitiraj
revo
 revo
1251 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 1254
2. studenoga 2019. 23:15  

@Fenix

 

Zbog cega nit jedna recenzija ne spominje Cliff-a (Mads) ?


OdgovoriCitiraj
viper89
Moderator
426 XP-a
Rank: 4
Član: prije 4 godine
Objave: 13442
3. studenoga 2019. 7:43  

Ocito zbog embarga, puno izdavaca ne zeli spojlati najvece scene, likve,iznenadjenja i slicno. A DS rece imaju samo dio sta mogu pokazat kako je i fenix rekao u receniziji - ima jos puno toga.


Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
2005 XP-a
Rank: 9
Član: prije 4 godine
Objave: 2410
3. studenoga 2019. 21:49  

Baš sam danas pričal sa Viperom o tome... Nabroji se hrpa mana, a na kraju 9 il 10 ocjena. Nije očito bez razloga, makar ga mi ne vidimo. 

Čekam dok više vas zaigra, da čujem dojmove igrača čije mišljenje cijenim i za koje znam da su objektivni. 

Ni mene ne vuče nakon svega dosad (previše toplo hladno) , neće mi ni 10 preporuka drugih dokazat da će DS i meni osobno bit dobar, ali teško je samo tak otpisat Kojimu. 


Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
revo
 revo
1251 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 1254
3. studenoga 2019. 22:09  

Pa ja cu odigrat sigurno jer nema bas nekog izbora kod AAA igara posto su sve na isti kalup i totalno bez ikakve kreativnosti.

Ljudi se vesele kad se stvari vracaju na staro (i ja skupa s njima) sa COD MW i The Outer Worlds onda znas kakvo je stanje u industriji danas i kakve su nam igre.

Da nema souls igara pitanje dal bi ja uopce nekaj igro zadnjih godina iako mi je vec i ta formula postala dosadnjikava

 

Uglavnom po recenzijama sam skuzil da igra podsjeca na Team ICO igre i TLG koji je dobio slicne ocjene neke negativne, a neke jako pozitivne. Takve su bile i reakcije igraca. Nekima dosadno, a nekima genijalno.

 

Cinjenica da je netko danas napravio AAA igru koja nije za mase je mind-blowing i suprotno svemu kaj se danas događa. Cestitke na hrabrosti, ak nist drugo 😀

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna od revo

Cole i Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
Solid Snake
4153 XP-a
Rank: 13
Član: prije 4 godine
Objave: 9908
4. studenoga 2019. 10:02  


OdgovoriCitiraj
Solid Snake
4153 XP-a
Rank: 13
Član: prije 4 godine
Objave: 9908
4. studenoga 2019. 10:41  

Također puno više cijenim recenzije od ljudi na forumu, sa kojima već godinama pričam i odmah znam sa kojim ljudima mi se ukusi poklapaju. Ništa mi ne znače trojke ili desetke od tamo nekih recenzenata koji se žale na nepostojeći jasni pokazatelj gdje trebaš ići. Samim tim sav kredibilitet nekog IGN-a ili Gamespota pada u vodu. Da se razumijemo, ja sam štovatelj lika i djela Kojime, samim tim možda moje "objektivno" mišljenje o igri nije validno, ali čak i ja priznajem da sam opečen sa MGS V i rekao sam sebi da neću dozvoliti da me opet ponese hype, ma o kom developeru se radilo.

Ali s druge strane, puno je stvari tu utjecalo na cjelokupan MGS V i smatram da tek sada ćemo vidjeti koliko još Kojima može pružiti u svojim poznim godinama sa Death Strandingom. Da li je čovjek i dalje GOAT ili ga je vrijeme pregazilo. Ono što mi daje nadu je Fenixova recenzija + nešto novo i jedinstveno. Znam, po svim pričama o gameplayu, ovo izgleda kao Gran Turismo walking simulatora, od čega se ja zgražavam, ali opet, kao što Tuhy kaže, ne pljuje se o tim nekim stvarima pa dadne 9-ku ili 10-ku bezveze. Ima tu nešto definitivno, što morate priznati da od gomile igara koji pucaju na sigurno, u AAA svijetu, ipak treba skinuti kapu i čestitati Kojimi na mudima. Nije tu u igri samo Kojimina reputacija, već i čitav studio. Čovjek je digao kredit kako bi otvorio studio i umjesto da on igra na sigurno, napravi neki copy pase MGS-a koji bi pokupio 95 meta itd. on odluči pružiti ljudima nešto svježe i originalno. Naravno Sony je tu ogromno pomogao, ali to nije Sonyjev ip, što pc platforma pokazuje.

Da li će se to svima svidjeti? Naravno da neće. Ali ovo je njegov pattern, isto kao što je nekad nakon Penguin Adventurea odlučio ponuditi prvu pravu stealth igru unatoč problemima sa menadžmentom i tada, igra je bila uspjeh. A nakon Metal Geara rekao bi čovjek da će upustiti se u nastavak (što jeste kasnije) on odluči napraviti Snatcher, visual novel sa cyberpunk pričom. Dakle čovjek nikad ne igra na sigurno. A MGS-ovi koji su usljedili nakon dvojke, ma koliko odlični bili, možda nije nešto u što je on htio biti duboko investiran, već je bio primoran. Jer vezati za jedan ip čovjeka sa mnoštvo ideja nema ništa gore. a MGS V je fantomska kulminacija svega toga.

P.T. je odličan pokazatelj kakvu je reputaciju uspio napraviti sa jednim hodnikom i malo kreativne slobode. Dok ga Konami nije poklopio naravno. Opet kažem, možda ja nisam najobjektivniji da pričam o Kojimi i DS-u, ali nakon čitave turbulencije sa Konamijem, unutar samo tri godine otvoriti studio, zaposliti ljude i napraviti novi ip koji je glatko podmazan po svemu sudeći treba samo skinuti kapu ne samo Kojimi već i svim zaposlenicima Kojima Productionsa. Također, velike pohvale Guerrila studiju na pružanju potpore Kojimi sa svojim engineom i sa svojih 70-tak ljudi koji su radili na igri.


Zero i Fenix se sviđa
OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
4. studenoga 2019. 11:06  

Mislim da će Death Stranding pokrenut dosta toga i razotkrit neke od "velikih" recenzenata. Ja se zbog NDA suzdržavam išta pričat, ali jedan dio "problema" AAA industrije igara je taj što se od svega očekuje da mora pucat, imat eksplozije i stvorit svojevrstan akcijski spektakl. Na sve ostalo se gleda sa sprdnjom. Na stranu što DS ima i sve to, doduše u manjem omjeru, ali je čak i bolje izvedeno nego u nekim drugim igrama kojima je to primarno.


ikral i Solid Snake se sviđa
OdgovoriCitiraj
Solid Snake
4153 XP-a
Rank: 13
Član: prije 4 godine
Objave: 9908
4. studenoga 2019. 15:55  

To volim čuti. Najdraže su mi usporedbe sa Team ICO igrama. Zato svaki dan sve više očekujem da i ja iskusim to napokon. Žao mi je samo tebe i recenzenata generalno što morate pod pritiskom žuriti i preći. Srećom fin je rok bio, ali samo ako ti je jedina obaveza (i ako si plaćen) samo recenzirati. Ali većini pretpostavljam da nije te da je ovo "side activity" kada se stigne od drugih obaveza i da se ovo radi iz ljubavi prema mediju, tako da hvala ti Fenix na iscrpnoj recenziji. Užitak je bilo čitati/gledati.


marcilius se sviđa
OdgovoriCitiraj
PersonaUser
18413 XP-a
Rank: 15
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 352
5. studenoga 2019. 10:44  


OdgovoriCitiraj
resident_evil
879 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 1430
5. studenoga 2019. 11:33  
Objavio/la: @fenix

Mislim da će Death Stranding pokrenut dosta toga i razotkrit neke od "velikih" recenzenata. Ja se zbog NDA suzdržavam išta pričat, ali jedan dio "problema" AAA industrije igara je taj što se od svega očekuje da mora pucat, imat eksplozije i stvorit svojevrstan akcijski spektakl. Na sve ostalo se gleda sa sprdnjom. Na stranu što DS ima i sve to, doduše u manjem omjeru, ali je čak i bolje izvedeno nego u nekim drugim igrama kojima je to primarno.

Prvo ću ti pohvaliti recneziju. Pogledao sam i pročitao. Sjedni pet 🙂

E sad, u recenziji kažeš da 70% toga nesmiješ spomenuti. I to me totalno zbunjuje. Jer po tvojoj recenziji (dok čitaš-gledaš) i onima di su ocjene loše. Ispada da je glavni aspekt igre poštarica i fetch questovi. A kažeš da masu toga nismo ni svjesni šta nas čeka..Npr. IGN lijepo kaže da je to to, igra se svodi da od točke A dođeš do točke B. Pa on valjda zna tih 70% stvari koje ni on nesmije spomenuti.

Svijet, priča, likovi, atmosfera, soundtrack sve mi se čini super. Ali gameplay mi se čini dosadnim i da brzo dosadi. Dosta njih spominje kako su boss borbe predivne, ali lagane i sve na isto foru. Očito da je Hideo zaboravio kako se rade boss borbe nakon MGS 4 (čak i tu nisu bile toliko inovativne kao u prva tri MGS). 

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna 2 times od resident_evil

marcilius se sviđa
OdgovoriCitiraj
Solid Snake
4153 XP-a
Rank: 13
Član: prije 4 godine
Objave: 9908
5. studenoga 2019. 12:18  

Ja sam pronašao dobar članak, evo izdvojiću neke stvari koje mi sve super zvuče:

Phenrir Mailoki (Lara Arlotta, Eurogamer.it journalist) and Sabaku no Maiku (Michele Poggi, youtuber) shared their opinion on the game. I think they said some interesting things that I want to share.

  1. Sabaku praised the level design. The topography of the map is carefully designed to provide an increased challenge over time. You can go anywhere on the map, climb any mountain. The only places you can't visit are over the map bounds, obviously.

  2. They played more than 90 hours of the game. They finished the story in 60 hours. The game is way shorter if you only focus on the story. They love the core gameplay and even find it sort of addicting.

  3. They claim that the game's deliveries shouldn't be called "fetch quests". That's a term with a negative connotation, used to refer to missions that are stripped of whatever complex game mechanics a game has to reduce everything to "get item, then walk back". It's not the case with this game, because the deliveries are where all of the game mechanics are used. You don't simply move forward until you've reached a marker. For the same reason the game is not a "walking simulator". That's a way to refer to games where the gameplay mechanics are limited (often only involving walking and interacting with some items) and are only there in the service of the narrative. This game consists of complex game mechanics and every system in the game has the objective of making deliveries fun, engaging and immersive.

  4. Sabaku didn't watch any promotional material released after the release date trailer. He decided to skip the TGS gameplay reveal because Kojima had advised not to watch it. He says that he was nervous to try the game and was worried it might be disappointing, but was sucked into the game almost immediately.

  5. Phenrir claims that you're going to know wheter you like the game from the earliest parts of the game. If you don't like what you're playing in the first couple of hours, the game is not going to change your mind. It progressively gets more varied, but the core of the game is obviously the same the whole way.

  6. Sabaku later watched the TGS gameplay presentation and was surprised about Kojima showing a specific thing. He didn't say what, but said he was glad to find out about it only when he played the game.

  7. They didn't think it was a problem to have to travel to the same parts of the map in side missions. They claim that for example you can get tools that allow you to approach the route in a completely different way and it doesn't feel too repetitive for the most part. There are some exceptions, but they're rare.

  8. The amount of tools and their variety is impressive, and you unlock them at a decent pace. There's no grind. They claim that they got bored three times in the whole game, in three sequences where the game didn't introduce something new and kinda asked them to do the same exact thing they did before. They claim these moments are very rare, and that considering the nature of the game they're surprised they were so rare.

  9. If you're a masochist you can try to drive a vehicle through rough terrain. Phenrir says it can be fun to fight the physics and try to go up a mountain with your bike, but you're not supposed to do it and it's obviously frustrating and almost never a successful strategy.

  10. There's obviously no competitive element to the game, but Sabaku says that he would love a mode where players race to deliver packages before everyone else. Obviously it wouldn't fit the theme of the game though.

  11. The "auto-assign" option for the loadout works perfectly. There's no downside to using it, it's an option for people who don't want to micro-manage too much.

  12. They recommend playing side missions. They each bring something new and interesting, have it be a gameplay-altering item or some interesting dialogue, world building or backstory. Thankfully, this doesn't seem to be a MGSV side ops situation.

 

About the story.

  1. Sabaku didn't like MGSV's story, but he loved this one, calling it something akin to "formidable". They praised the whole cast of characters.

  2. He warns people against watching the launch trailer, but recommends to do so after you have completed the game. He claims that it's one of the best trailers he has ever seen, and that it shows all of Kojima's passion for this project.

  3. Phenrir praises the complexity and depth of the game's internal lore and rules. She compares it to a religion.

  4. They both wish there was an audio-log version of the emails you get during the story. Unfortunately you have to actually stop the game and read them, instead of MGSV where you could listen to audiologs while playing.

  5. Sabaku found the reason behind the MULEs having delivery syndrome fascinating. Phenrir doesn't seem to agree, but they obviously don't go into details.

  6. The writing succeeds in getting across to the player the in-universe language, terms and core premise with relative ease. There are a few rare moments where the explanations are overly-complicated though.

  7. Some parts of the story are described as emotionally devastating.

  8. Like the gameplay, the story is constantly throwing new and interesting things at you.

  9. The CODEX is massive.

  10. Some of the Preppers dialogue can make you see some parts of the story in a different light, or at least give a different point of view.

  11. In general, the game has way more content than they were expecting. After MGSV Sabaku was bracing himself for disappointment, but he was pleasantly surprised.

  12. Despite the crazy sci-fi elements, the story is described as very human and emotional. They loved Sam, who was a way more interesting character than the "edgy hero with a dark past" archetype they were expecting.

 

 


marcilius se sviđa
OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
5. studenoga 2019. 12:22  

@resident_evil

Ajmo ovako. Koja to igra se ne svodi od točke A do točke B? Ako idemo banalizirat. Ne smijem pričat, al ajmo samo reći da gameplay elementi koji su prikazani ne čine većinu onog što vidimo u igri. Dostava paketa kroz igru kroz suradnju s drugim igračima je produbljena, postoje novi puno zabavniji načini transporta, borbe itd i igra ne završava s njezinim krajem.

Ja kad gledam svoju recenziju dosadno izgleda sve u PM. Isto je i kad gledam i druge reenzije. Razlog tomu je ograničenost do koje točke smo smjeli snimat i govorit. Tako da baš jedva čekam da vi ostali krenete igrat i vaše dojmove.

Maili disclaimer od mene čisto radi svakog slučaja: Sve ovo sam pisao ili govorio u recenzijama.

EDIT: Ovo što je prenio @Solid Snake mogu potpisat od slova do slova. Kao da sam pisao ja, samo malo pametniji i elokventniji ja.

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna od Fenix

OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
5. studenoga 2019. 12:30  

I jedan savjet. Vi koji kupujete igru ili ste je već prednaručili nemojte više razbijat glavu niti čitat išta drugo. Izgubite ovih par dana do izlaska i nemojte se živcirat više. Ja sam možda i malo previše zabrijao, ali igru igrate već sad, a da niste ni svjesni toga.

Ovo pričam iz svoje perspektive koji sam dan prije DS-a mislio da će igra bit flop, kojem je sve osim cinematičnih trailera izgledalo dosadno, kojem se nije svidio MGS V (osim gameplaya) i koji sam nadrkan krenuo igrat zbog nekih RL problema. 90 sati kasnije dao sam brojkom skoro identičnu ocjenu i igram i dalje.


OdgovoriCitiraj
PersonaUser
18413 XP-a
Rank: 15
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 352
5. studenoga 2019. 14:43  

@fenix

Koliko sati treba za preci glavnu radnju


OdgovoriCitiraj
Fenix
Admin
6052 XP-a
Rank: 15
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 9693
5. studenoga 2019. 16:17  

Negdje oko 80 meni. Ali sigurno se može i puno prije, ja sam dosta pogubio na neke side stvari.


marcilius se sviđa
OdgovoriCitiraj
marcilius
161 XP-a
Rank: 2
Član: prije 2 godine
Objave: 71
5. studenoga 2019. 18:22  

Fenix, znaš li možda da li u igri ima hrvatski titl? Nisam uspio naći ništa o tome.

Ova tema je mijenjana prije prije 2 tjedna od marcilius

OdgovoriCitiraj
Stranica 24 / 27