Horizon Zero Dawn
 

Horizon Zero Dawn  

Stranica 41 / 42
 

Prayer
1 XP
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 720
16. ožujka 2019. 10:10  

Ja sam base igru platinirao u nekih 37 sati. Ne vidim sta je tu nemoguce.

*MOD TEST*

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od Prayer
Ova tema je mijenjana prije prije 3 mjeseca od Fenix

OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 10:23  

Bez intenzivnog korištenja guidova?

Ne vjerujem.

Al moj problem.


OdgovoriCitiraj
Prayer
1 XP
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 720
16. ožujka 2019. 10:52  

Pa nije intenzivno ali zadnjih 5 sati sam gledao trofeje kako ih riješiti i stime sam prošao i igru. Mislim nije 100% ali je patina bila. To je inače bilo prije nego što su uveli New Game+ i ona jača težina  


OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
16. ožujka 2019. 11:05  
Objavio/la: Shtiri

Po čemu je točno stara škola game dizajna? Osim ako Ubisoft-style open world sad računamo kao old-school?

Igra izgleda lijepo i ima odličan ranged combat. Hvatanje robota je isto super, pogotovo u kasnijim stadijima kad se boriš protiv ogromne ptičurine.

Mislio sam po svojoj jednostavnosti i unatoč svojoj veličini linearnosti, robusnom combat sistemu koji je easy to learn tough to master i ne zaključava napredne vještine iza biblije skillova i mora bodova.
Na kasnijim stadijima igre kad rasturaš i ubijaš Thunerjawe ko od šale ne radiš ništa drugačije nego na početku igre kad ti je jedan Grazer predstavljao opasnost, samo si ovladao tehnikama i strategijama koje su tu od početka.
Da se taj dizajn prenese na igru sa PS2 funkcionirao bi isto sa nešto manjom mapom.
Zapravo svojim dizajnom podsjeća na indie igre koje više štuju kvalitetu u odnosu na kvantitetu.

Nema brdo side questova i sranja koje su tu da ti produže iskustvo nego ima 15-20 side questova koji su svi različiti i ne djeluju repetitivno.

I kaj ti točno znači Ubisoft-style open world? Otkrivanje mape putem towera? To je jedini element koji ova igra djeli s Ubisoft open world igrama i tu priča staje. 
Imam dojam da su svi naučili taj pojam i sad je nevjerojatno fora i kul zvučat kritički kad to iskoristiš.
Istina je da ako to samo vidiš u ovoj igri, nemaš blage veze što čini neku igru kvalitetnom i zabavnom.

@Gameslord

ovo je jedna od najlakših platina u igrama. Nema napornog traženja i skupljanja gluposti.
Jedino kaj ti treba za platinu je da prođeš igru, kupiš sve ljubičaste obleke i oružja (što je na kraju igre lako jer imaš love, a ostane ti dva ili tri komada) i potrgaš 24 ili 25 onih dummy Grazera.
Za te Dummye potencijalno treba više vremena, ali nije sad ne znam kak nemoguće, bez guidea je dovoljno da samo istražiš bitnije lokacije u igri, a uz guide je ultra brzo i lagano.
Ujedno i jedina stvar u igri koja zahtjeva ikakav guide.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci 2 times od WooddieBone

OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
446 XP-a
Rank: 4
Član: prije 4 godine
Objave: 900
16. ožujka 2019. 11:42  

How Long To Beat veli 22 sata main story. Main + extra su 44 sata, a to je Platina.


OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 16:50  
Objavio/la: Prayer

Pa nije intenzivno ali zadnjih 5 sati sam gledao trofeje kako ih riješiti i stime sam prošao i igru. Mislim nije 100% ali je patina bila. To je inače bilo prije nego što su uveli New Game+ i ona jača težina  

A kolko bi ti trebalo bez gledanja kako riješiti trofeje?

@WooddieBone

Ne velim ja da je nemoguće u prvom prelasku Platinirati igru nego da je nemoguće za 40h bez da unaprijed znaš gdje je što.

Mapa je prevelika za detaljno istražiti sve bitnije lokacije za Platinu u 40h,jer kad igraš prvi puta,dugo niti neznaš koje lokacije nisu bitne.

Dugo treba da se to iskristalizira.

Evo čovjek je priznao da je pogledao neki guide kako platinirati igru.

Nema ništa pogrešno potražiti pomoć,ali Platinirati za 37h sa i bez guidea nije ista stvar.

Dal bi našao sve potrebno za 37h bez gajda?

 

Ajd,možda ne nemoguće,al gotovo nemoguće.Od milijuna i milijuna gamera nekima se moglo posrećiti.

 

Složijmo se da se ne slažemo and move on with life.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci 2 times od Gameslord

OdgovoriCitiraj
Shtiri
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 2 godine
Objave: 731
16. ožujka 2019. 17:14  
Objavio/la: Gameslord

Bez intenzivnog korištenja guidova?

Ne vjerujem.

Al moj problem.

Pa točno to, tvoj problem. Igra ima toliko lagani platinum da sam ga i ja, osoba koja je u 7 godina korištenja PSN-a skupila jedva 15 platinuma, pokupio. Guide se doslovno upalio na kraju kako bih pronašao par onih dummyja koje sam fulao.

 

@WooddieBone - to što si opisao je doslovno game design 101. Combat je jako dobar... ako ignoriramo melee koji je užasan. Ne kužim kaj je pjesnik htio reći sa ovim indie igrama.

kaj se ubisoft samdboxa tiče - tornjevi za otkrivanje mape, hvatanje baza, eagle view ili kajgot, hrpa apsolutno nepotrebnih i nebitnih collectiblesa koji ne pružaju nikakav izazov za skupljanje i njihovo postojanje je samo sebi svrha... Ruku na srce, to je sve Ubisoft standard. Nemam ništa protiv toga, to sve funkcionira i Far Cry mi je skroz ok serijal, al nemojmo se praviti da je Horizon napravio nekakvu revoluciju po tom pitanju.

Ono što Horizon čini zanimljivim je setting i hvatanje velikih robosaura. To je ful dobro.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.


OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 17:40  
Objavio/la: Shtiri
Objavio/la: Gameslord

Bez intenzivnog korištenja guidova?

Ne vjerujem.

Al moj problem.

Pa točno to, tvoj problem. Igra ima toliko lagani platinum da sam ga i ja, osoba koja je u 7 godina korištenja PSN-a skupila jedva 15 platinuma, pokupio. Guide se doslovno upalio na kraju kako bih pronašao par onih dummyja koje sam fulao.

 

@WooddieBone - to što si opisao je doslovno game design 101. Combat je jako dobar... ako ignoriramo melee koji je užasan. Ne kužim kaj je pjesnik htio reći sa ovim indie igrama.

kaj se ubisoft samdboxa tiče - tornjevi za otkrivanje mape, hvatanje baza, eagle view ili kajgot, hrpa apsolutno nepotrebnih i nebitnih collectiblesa koji ne pružaju nikakav izazov za skupljanje i njihovo postojanje je samo sebi svrha... Ruku na srce, to je sve Ubisoft standard. Nemam ništa protiv toga, to sve funkcionira i Far Cry mi je skroz ok serijal, al nemojmo se praviti da je Horizon napravio nekakvu revoluciju po tom pitanju.

Ono što Horizon čini zanimljivim je setting i hvatanje velikih robosaura. To je ful dobro.

Ne razumijem današnje gamere.

Tolka...ljutnja na velke izdavače,da se svi problemi preuveličavaju,a dobre stvari umanjuju.Pa čak i izmisli pokoja mana.

Ok sve češće zaslužuju svu ljutnju,pa čak i mržnju,al... .

Ako te neke stvari pretjerano smetaju,nemoj ni igrati njihove igre(ako ih još uvijek igraš)ili općenito takve igre.

Žališ se na to,a opet nemaš ništa protiv...da sam barem pametniji.Šteta što nisam dovoljno pametan za razumijeti tu...logiku.

A feč kvestovi su korisni za opustiti se malo iliti za mozak na pašu ili za grind prije izazovnijih stvari.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od Gameslord

OdgovoriCitiraj
Prayer
1 XP
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 720
16. ožujka 2019. 17:49  
Objavio/la: Gameslord
Objavio/la: Prayer

Pa nije intenzivno ali zadnjih 5 sati sam gledao trofeje kako ih riješiti i stime sam prošao i igru. Mislim nije 100% ali je patina bila. To je inače bilo prije nego što su uveli New Game+ i ona jača težina  

A kolko bi ti trebalo bez gledanja kako riješiti trofeje?

 

Sigurno vise, nekih 45 sati mozda. No na kraju guide mi je vise sluzio jer imas skrivenih trofeja koje ne mozes rijesiti bez da znas koji su i sta treba uciniti jel, to sam ja pod guide smatrao. Sad za pravi guide ako se ne varam jedino sto sam bas gledao jest gdje su oni dummy-evi na kraju i gdje su komponente za ono odjelo. Sve ostalo mi je bilo lako i brzo sam napredovao. Sigurno bih i vise utukao da sam se vise uzivio u igru, no nije mi legla toliko koliko sam mislio da hoce.


OdgovoriCitiraj
Shtiri
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 2 godine
Objave: 731
16. ožujka 2019. 17:59  

@gameslord - ok sad pojma nemam kaj briješ.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.


OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 18:09  
Objavio/la: Prayer
Objavio/la: Gameslord
Objavio/la: Prayer

Pa nije intenzivno ali zadnjih 5 sati sam gledao trofeje kako ih riješiti i stime sam prošao i igru. Mislim nije 100% ali je patina bila. To je inače bilo prije nego što su uveli New Game+ i ona jača težina  

A kolko bi ti trebalo bez gledanja kako riješiti trofeje?

 

Sigurno vise, nekih 45 sati mozda. No na kraju guide mi je vise sluzio jer imas skrivenih trofeja koje ne mozes rijesiti bez da znas koji su i sta treba uciniti jel, to sam ja pod guide smatrao. Sad za pravi guide ako se ne varam jedino sto sam bas gledao jest gdje su oni dummy-evi na kraju i gdje su komponente za ono odjelo. Sve ostalo mi je bilo lako i brzo sam napredovao. Sigurno bih i vise utukao da sam se vise uzivio u igru, no nije mi legla toliko koliko sam mislio da hoce.

Drugim riječima,možda ih nikada nebi niti našao.

Ne osuđujem ja,iz nekog razloga je fino vidjeti gomilu trofeja,al pohvaliti se s 37h il kolko već s i bez toga nije ista stvar koji god razlog bio.

No kako god,jel to znači da si glavnu priču prešao za 25h?


OdgovoriCitiraj
Prayer
1 XP
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 720
16. ožujka 2019. 18:26  
Objavio/la: Gameslord
Objavio/la: Prayer
Objavio/la: Gameslord
Objavio/la: Prayer

Pa nije intenzivno ali zadnjih 5 sati sam gledao trofeje kako ih riješiti i stime sam prošao i igru. Mislim nije 100% ali je patina bila. To je inače bilo prije nego što su uveli New Game+ i ona jača težina  

A kolko bi ti trebalo bez gledanja kako riješiti trofeje?

 

Sigurno vise, nekih 45 sati mozda. No na kraju guide mi je vise sluzio jer imas skrivenih trofeja koje ne mozes rijesiti bez da znas koji su i sta treba uciniti jel, to sam ja pod guide smatrao. Sad za pravi guide ako se ne varam jedino sto sam bas gledao jest gdje su oni dummy-evi na kraju i gdje su komponente za ono odjelo. Sve ostalo mi je bilo lako i brzo sam napredovao. Sigurno bih i vise utukao da sam se vise uzivio u igru, no nije mi legla toliko koliko sam mislio da hoce.

Drugim riječima,možda ih nikada nebi niti našao.

Ne osuđujem ja,iz nekog razloga je fino vidjeti gomilu trofeja,al pohvaliti se s 37h il kolko već s i bez toga nije ista stvar koji god razlog bio.

No kako god,jel to znači da si glavnu priču prešao za 25h?

Mozda, no iskreno niti ne lovim trofeje toliko cesto. Igra mi je bila dosta fun kako sam postao jaci pa rekoh ajde dok ima jos zabave idem rijesiti sve. Hmm ne, glavnu pricu sam ti prosao skoro pa kad sam i platinirao igru, dakle ostali su jos oni dummy jeleni ili sta god na kraju i to je to, nekih pola sata vise posla.


OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
16. ožujka 2019. 19:05  
Objavio/la: Shtiri
to što si opisao je doslovno game design 101. Combat je jako dobar... ako ignoriramo melee koji je užasan. Ne kužim kaj je pjesnik htio reći sa ovim indie igrama.
 
kaj se ubisoft samdboxa tiče - tornjevi za otkrivanje mape, hvatanje baza, eagle view ili kajgot, hrpa apsolutno nepotrebnih i nebitnih collectiblesa koji ne pružaju nikakav izazov za skupljanje i njihovo postojanje je samo sebi svrha... Ruku na srce, to je sve Ubisoft standard. Nemam ništa protiv toga, to sve funkcionira i Far Cry mi je skroz ok serijal, al nemojmo se praviti da je Horizon napravio nekakvu revoluciju po tom pitanju.

Nije game dizajn 101 jer današnje igre ne prate taj dizajn.
Današnje igre prate filozofiju davanja tone sadržaja koji je tu samo da ti nabije playtime i punjenja mape glupim i repetitivnim idijotarijama. HZD ti daje relativno malo, a imaš dojam da si dobio tonu.

Kao što rekoh, u igri je 20-ak side questova i svaki je drugačiji, 15 errandsa koji su također potpuno drugačiji. Četri vrste collectiblsa za zagrižene igrače i to je to.

Nema mixanja i matchanja obleke, nema modifikacije oružja, nema baze koju nadograđuješ i ukrašavaš sa sranjima koja nađeš na putu, vozila koje farbaš i sličnih elemenata koje su u zadnje dvije generacije igara postale norma.

I ostajem pri tome da su toweri jedini element koje igra djeli s "Ubisoft" stilom open worlda.
Hvatanje baza bi imalo veze kad bi svaka baz bila ista i kad bi ih bilo tri po regiji koje moraš zauzeti da bi "očistio" tu regiju. Svaki bandit camp u HZD je drugačiji i ima ih sve skupa 6 u igri.

Collectiblesi nisu Ubisoftova izmišljotina nego su u igram  otkad postoje. I tu ih je zapravo zabavno skupljati jer do svakog postoji neki zanimljivi put, ruta, vizuali koje želiš vidjeti ili dobiješ neki dio lorea uz njih.
Vantage pointovi su odličan primjer gdje dobiješ prozor u svijet prije apokalipse u kontekstu sa trenutnom situacijom i lokacijom. Kao  i Banuk figurice koje te vode neke od najatraktivnijih lokacija u igrama inače.

Rekao sam već i mislim to, da je igra izdana od strane Nintenda pod Zelda imenom, bila bi štovana ko zlatna krava.


OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 22:07  
Objavio/la: WooddieBone
Objavio/la: Shtiri
to što si opisao je doslovno game design 101. Combat je jako dobar... ako ignoriramo melee koji je užasan. Ne kužim kaj je pjesnik htio reći sa ovim indie igrama.
 
kaj se ubisoft samdboxa tiče - tornjevi za otkrivanje mape, hvatanje baza, eagle view ili kajgot, hrpa apsolutno nepotrebnih i nebitnih collectiblesa koji ne pružaju nikakav izazov za skupljanje i njihovo postojanje je samo sebi svrha... Ruku na srce, to je sve Ubisoft standard. Nemam ništa protiv toga, to sve funkcionira i Far Cry mi je skroz ok serijal, al nemojmo se praviti da je Horizon napravio nekakvu revoluciju po tom pitanju.

Nije game dizajn 101 jer današnje igre ne prate taj dizajn.
Današnje igre prate filozofiju davanja tone sadržaja koji je tu samo da ti nabije playtime i punjenja mape glupim i repetitivnim idijotarijama. HZD ti daje relativno malo, a imaš dojam da si dobio tonu.

Kao što rekoh, u igri je 20-ak side questova i svaki je drugačiji, 15 errandsa koji su također potpuno drugačiji. Četri vrste collectiblsa za zagrižene igrače i to je to.

Nema mixanja i matchanja obleke, nema modifikacije oružja, nema baze koju nadograđuješ i ukrašavaš sa sranjima koja nađeš na putu, vozila koje farbaš i sličnih elemenata koje su u zadnje dvije generacije igara postale norma.

I ostajem pri tome da su toweri jedini element koje igra djeli s "Ubisoft" stilom open worlda.
Hvatanje baza bi imalo veze kad bi svaka baz bila ista i kad bi ih bilo tri po regiji koje moraš zauzeti da bi "očistio" tu regiju. Svaki bandit camp u HZD je drugačiji i ima ih sve skupa 6 u igri.

Collectiblesi nisu Ubisoftova izmišljotina nego su u igram  otkad postoje. I tu ih je zapravo zabavno skupljati jer do svakog postoji neki zanimljivi put, ruta, vizuali koje želiš vidjeti ili dobiješ neki dio lorea uz njih.
Vantage pointovi su odličan primjer gdje dobiješ prozor u svijet prije apokalipse u kontekstu sa trenutnom situacijom i lokacijom. Kao  i Banuk figurice koje te vode neke od najatraktivnijih lokacija u igrama inače.

Rekao sam već i mislim to, da je igra izdana od strane Nintenda pod Zelda imenom, bila bi štovana ko zlatna krava.

To nije točno da nema modifikacije oružja.

Mnoga oružja imaju slotove za pojačavanje napadačkih ofenzive.

Mnoga oblekica ima slotove za pojačavanje defenzive.

U Frozen Wilds ima quest koji ti omogučava da i koplje možeš pojačavati s modovima.

 

Ja osobno u većini slučajeva volim fetch questove u igrama:

Dragon Age Inquisition:

Osnovna igra - 91%

Game Of The Year Edition - 95%

Prešao više od 20x

 

Mass Effect Andromeda:

94%

Prešao 2x zasada

 

The Witcher 3 Wild Hunt:

Osnovna igra - 97%

Game Of The Year Edition 99%

Prešao samo 1.5x iz nekog razloga.

 

Horizon Zero Dawn:

Osnovna igra - Klimavih 96%

Complete Edition - 99%

 

Prešao 1x zasada

 

No ipak preferišem Wičera.

Blood & Wine expanzija je bila apsolutno remek djelo.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od Gameslord

OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
446 XP-a
Rank: 4
Član: prije 4 godine
Objave: 900
16. ožujka 2019. 22:16  

Kriteriji su ti baš visoki lol.


Munja se sviđa
OdgovoriCitiraj
Gameslord
102 XP-a
Rank: 2
Član: prije 3 godine
Objave: 654
16. ožujka 2019. 22:33  
Objavio/la: Weky

Kriteriji su ti baš visoki lol.

Uz iznimku Andromede,mnogi se slažu za ostale 3 da su jebene igre.

Ovo je HZD tema,pa evo ovako:

Borba iz bliza je jako dobra.

Iz daleka,možda i najbolja koji sam igrao.

Stealth je gotovo savršen.

Grafika...iako su lica mogla biti i bolje animirana je nevjerojatna.

Materijali,kretnje,tečnost animacija,svijetlosni efekti... .

Mjuza je super.

Gluma je jako dobra.

Priča je jako,jako dobra.

 

Mogao bih ja ići u puuuuuuuno detalja da obrazložim svoje stavove,al nitko nebi čitao sve to.Možda 1,2 osobe maximalno.I t


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
312 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 2343
17. ožujka 2019. 1:59  

Jest da Horizon koristi Ubiev tower sistem, ali način na koji se to izvodi u Horizonu mi je daleko originalniji i zanimljiviji nego penjanje po škripavim daskama random tornja u Far Cryu ili hopsanje po random zgradi u Assassins Creedu.

 

Jedine prave mane Horizona su loš sustav melee borbe koji povlači i relativno lošije odrađene borbe sa ljudskim protivnicima te oni zamorni cauldroni koji dosade odmah nakon prvog.

Praktički sve ostalo je vrhunski. 


Matador se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
4. travnja 2019. 11:17  

Završio. Solidna je igra na kraju, dojmljive prezentacije i dosta predvidljive, iako intrigantne priče. Gameplay je nekad odličan kad je riječ o borbi protiv onih najvećih beštija, dok nekad zna biti jako loš i frustrirajući, ali to su uglavnom platformski elementi i spomenuta bliska borba. Barem se može reći da je svijet ispunjen zanimljivim i opasnim mašinama, pa izazova uvijek ima, makar je veći problem imam s previše šablonskim misijama i relativno nezanimljivim sporednim likovima.

Riješit ću DLC kad stignem, vjerojatno i one questove koji su mi još ostali. Nekih 8/10 ide HZD-u od mene.

I da, Decima engine je divota. Kojima ima super temelj za Death Stranding.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
13. travnja 2019. 18:13  

Baš kad pomislim da će me igra u DLC-u Frozen Wilds iznenaditi nečim divljim i neviđenim, Guerilla stavi u igru varijaciju Ubisoftovih tornjeva. x_x

Ali grafika je super, kao i snijeg, heh. 


OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
13. travnja 2019. 23:39  

A evo. Ja igram Devi May Cry 5 i ista stvar.

Ista igra ko svi DMCi do sad.

I opet mi je jebena.

Nije uvijek kvaliteta uvjetovana novitetom. Nekad neke igre jednostavno naprave nešto već hrpu puta viđeno, ali sve kako treba.

Meni je to HZD.


ThaUrban i Punisher se sviđa
OdgovoriCitiraj
Brijac
986 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 2255
21. srpnja 2019. 11:23  

Igram već neko vrijeme i imam samo ona oružja koja sam dobio kroz story.

S obzirom da ovi prodavači imaju hrpu toga i svaki ima različito, preporučate li neki poseban weapon da je extra?


OdgovoriCitiraj
Matador
159 XP-a
Rank: 2
Član: prije 4 godine
Objave: 615
21. srpnja 2019. 14:29  

Najbolja oružja dobiješ kada odradiš Hunitng grounds challenge (Lodge varijante), ali ako si tek krenuo, od toga ništa.

Milsim da sam ja igrao s Shadow Hunter i Shadow Sharpshooter bowom (ljubičaste).

Dok mi one nisu postale dostupne, koristio sam "slabije varijatne" Hunter i Sharpshootera (plave i zelene).

One pračke sam koristio samo kada je bilo potrebno za zamrzavanje i slično.

Ova tema je mijenjana prije prije 2 mjeseca 2 times od Matador

OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
21. srpnja 2019. 15:00  

Early game shadow hunter bow. Potom nabaviti i ispraksirati ropcastera i tripcastera za veće kopnene živine. Ostalo ima svoju svrhu i korist u određenim situacijama, ali ovo je baš od velike koristi kroz praktički cijelu igru (naravno, postupno se zamijeni jačim verzijama kako igra napreduje, i to još pojačaš nadogradnjama). Uz to kad se otključa "tajni" shield weaver armor, na normal težini je dalje skoro walk in the park.

Ova tema je mijenjana prije prije 2 mjeseca od Zero

OdgovoriCitiraj
Brijac
986 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 2255
21. srpnja 2019. 16:32  

E baš zbog tog Hunting groundsa sam počeo malo gledat kako poboljšat oružja jer mi je lik dao da moram zavezat Tramplera i skinut mu onaj dio s trbuha dok je svezan i tu sam popizdio jer mi je trebalo 50 strijela da mu skinem to s trbuha plus mora bit svezan plus oko mene još dva tramplera plus jebene robotske ptičurine i još se ovaj svezani digne za 5 sekundi. Gledao na youtube-u lik pukne dva puta u taj dio i on padne ffs

Provjerim što ste predložili, a na shield sam naletio samo nisam imao power cell pa sam ipak ostavio za kasnije.

Btw odlična igra. Na početku mi je bilo onako “ajde idem malo igrat” ali nakon više sati me baš uhvatilo i jedva čekam nastavit.

Ova tema je mijenjana prije prije 2 mjeseca od Brijac

OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
21. srpnja 2019. 17:10  

Vjerojatno je koristio tearblast arrow na sharpshooter bowu. To isto zna biti korisno kada treba skidati dijelove ili oružje s beštija, posebno za te hunter izazove.


OdgovoriCitiraj
Stranica 41 / 42