Red Dead Redemption...
 

Red Dead Redemption II  

Stranica 78 / 78
 

FicoLegend
Moderator
1076 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 4986
7. listopada 2019. 19:57  

Možda je stvar u tome da se velikoj većini zapravo sviđa gameplay. Nitko se ne boji reći nešto protiv samog gameplaya, ali sam toliko puta vidio da se kritizira jer netko ne zna koristiti kontroler. Slučajno opali metak u konja, a htio je zapaliti vatru ili ne znam točno što.

Tih 127 milijuna sigurno ne gejma u potpunosti. Ako ćemo već o brojkama, evo iz kolovoza kako se RDR2 prodao u 25 milijuna primjeraka.


OdgovoriCitiraj
PersonaUser
8472 XP-a
Rank: 15
Član: prije 5 mjeseci
Objave: 176
7. listopada 2019. 20:17  

@WooddieBone Japanci ne vole bas igrati Western RPG

Ova tema je mijenjana prije prije 1 tjedan od PersonaUser

OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
3231 XP-a
Rank: 12
Član: prije 4 godine
Objave: 5811
7. listopada 2019. 23:24  

@FensiSuperstar

Here we go again. 🤣 


OdgovoriCitiraj
maverick
148 XP-a
Rank: 2
Član: prije 4 godine
Objave: 2017
7. listopada 2019. 23:44  

Ovaj video sto je Zero stavio sam ja stavio tamo jos po izlasku rdr2 i iako covjek prica istinu veilikim djelom, ali to je, opet, onako kako on, Zero, ja i jos neki vidimo igru i meni cak ni ne smeta toliko taj model R igara. Osobno najvise imam zamjerki na Wanted sistem i cover koji je nekim razlogom losiji nego u originalu. Sto se ostaloga tice mogu bez ikakvih problema zazmiriti pomalo na oba oka i uzivati u ovom remek djelu. Na stranu sto se na mom slabijem ps4 modelu dogadjanja u Valentine (i jos kojegdje) vrte vrlo lose jer ne gledam Rockstar tu kao krivca, vec prastari hardware koji se nalazi u dotrajaloj sonyevoj konzoli, koja je odavno trebala dobiti "pravoga" nasljednika i iskreno se nadam da R uciniti sa RDR2 isto sto i sa GTA5, tj. izdati bolju verziju za next gen konzole, po mogucnosti
odmah na launch-u. Dotakao bih se nekih stvrai poput price o "losim", "repetitivnim" ili kako god vec nazivali side misijama i aktivnostima i morati cu povuci poveznicu sa drugim igrama poput Witcher 3.

 

Spominjalo se da te igra salje na drugi kraj mape u RDR2, no
odmah se sjetim Witchera 3 i misije kako me tip iz Novigrada salje u Skellige na poluotoko nebili zaronio i pokupio sa morskog dna rijetke bisere (ako se ne varam) za njegovu zenu uz tipicno pojavljivanje Drownera, jer eto misija nije mogla preci bez kombata. Na kraju iz toga svega proizadje vrlo zanimljiva prica kada ga ponovo sretnemo u Novigradu, ali to nije poanta. Kada cujem da RDR ima kratake i ne van serijski napisane, da ne kazem lose kao neki, sidequestove, sjetim se White Orchada i razvaljivanje vrata sa stare kolibe, ne bi li bakici
dao njenu tavicu koju je netom prije posudila nekom tipu koji joj nije iz "nekog" (necemo spojlat bas sve) razloga mogao vratiti. Da moguce je u toj istoj kolibi naci i monokl koji cemo, puno kasnije u igri, moci povezati sa jednim od likova iz isto tako opcionalnih assassin Radovid questova, sto je odlicna stvar i pokazatelj koliki su momci u CD majstori i kako cak ni mali sidequest nije bez veze tu, NO to radi i Rockstar. Naidjes na tipa, kako su ljudi vec spominjali, kojega je ugrizla zmija i ako ga spasih i ako ga sretnes kasnije imati ces zanimljiv razgovor i na kraju ces jos biti i nagradjen. Ili pak jasuci kroz sumu naidjes na lika (OVO JE MALI SPOJLER) koji se previja od bolova i NE nije ga ugrizla zmija, vec je pojeo otrovnu biljku te treba ljek, ili pak naletis na lika koji ima ozljeditu ruku i imas izbor da ga brzo prebacis u bolnicu i ako ga dovedes na vrijeme doktor ce reci kako mu mora amputirati ruku

Spoiler
Malo veći spoiler
i ono najbolje ako je Artur vec bio posjetio tog istog ljecnika zbog tegoba koje ce pokazati u kasnijem dijelu igre (tko je odigrao zna)
tada ce razgovor biti jos prosireniji i drugaciji. Dakle oba developera se maksimalno trude i od obicnih malih sidequestova napraviti neku zanimljivu pricicu i uciniti da se igrac ne osjeca kao da je bez veze potrosio svoje vrijeme na rjesavanje istih. Necu ni spominjati uvrnute likove poput onog balkanca ili francuza ili pak fotografa divljeg zivota RDR2 svijeta te kako su njihove side misije vrhunski napisane, pune humora i nimalo dosadne ili nesto trece.

 

Dotaknuti cu se toga kako nam Rockstar servira prakticki vrlo linearno i ograniceno iskustvo sto se tice main misija. To je tocno, no to tako mora biti jer, ako bi krenuo nelinearnim putem, zasigurno bi izgubio taj osjecaj filmicnosti koji se proteze kroz svaku misiju, jer upravo kod skriptiranih radnji sam cesto puta i najvise uzivao ili dozivio onaj "vau" efekt poput onog puta kada me lik lasom shvatao u polju kukuruza (zato jer te igra tjera da ga trazis upravo
na taj nacin i ne daje ti opciju drugacije ga pronaci ili istjerati iz istog) ili kad ti Marston kaze da razvalis lokot sa vrata, a ti ako ne uradis nista, nakon 1,5 do 2 min, on iskomentira i ucini to sam (jer ti opet igra nije dala izbor da drugacije upadnes u taj objekt vec onaj koji je Rockstar zamislio). Da ne govorim da bi propustili mnoge
cutscene ako bi Rockstar napustio ovaj pristup stvaranja main misija. Ali prije nego netko kaze da je spreman zrtvovati imerziju i filmicnost za takav nelinearan pristup, spomenuti cu slucaj zvan Meta Gear Solid V. dobili smo potpunu slobodu, najbolju stealth igru svih vremena i gotovo savrsen gameplay, no tada su se ljudi bunili kako nema dovoljno cutscena, dovoljno price, bla bla te kako je izgubio DUSU. pa se postavlja pitanje kako svima
udovoljiti? Zelite li da Rockstar krene tim putem? Ili pak ne znate sto zelite? Developeri jednostavno ne mogu udovoljiti svima, ma koliko se trudili.

 

Vidim ima puno price i o losem gameplayu u RDR2. Sve osim cover sustava i sporog kretanja Artura u npr campu (u kucama mi uopce ne smeta sto nema sprinta) ne vidim sta je tu lose? Evo volio bih da mi netko strucno objasni sta nedostaje u RDR2 gameplayu, posebice napucavanju koje je jedno od najboljih nakon Max Payne 3. Covjek se mora malo po postavkama igrati i zbilja je steta sto Rockstar nije bolje namjestio kontrole po defaultu, ali eto na jutubu ima dobrih videa kako postaviti osjetljivost kamere, auto aim (kojeg treba iskljuciti ako niste na konju) itd. Jahanje konja je bolje nego ono u MGSV i miljama ispred Witchera3. Animacije likova i zivotinja su svjetlosnu godinu ispred svega sto nije Naughty Dog napravio i to takodjer pridonosi imerziji. Svijet je ubjedljivo nesto najbolje
vidjeno ikada i ne vidim kako Rockstar uopce ima konkurenicju na tom polju. Arthur je jedan od najbolje napisanih likova na bilo kojem mediju, a prica je vanserijska. O soundtracku necu ni rijeci jer su K i Deadwalker vec objasnili sve. Na dnevonj bazi slusam Ennio Morriconea i ovo je melem za moje usi. Upravo ona sekvenca sto je DW postavio gore, onih sest minuta, ce pogoditi svakoga tko je igrao original i dozivio nesto slicno kada Marston prvi puta kroci na tlo meksika. Savrsenstvo u oba slucaja. Definitivno u top 5 gaming soundtracaka uz one poput Xenoblade Chronicles, Metal Gear Solid, Mighty Final Fight te nedodirljivi Shadow of the Colossus.

 

Rockstar je definitivno institucija koju vec skoro dva desteljcea pokusavaju kopirati mnogi no nitko ne uspjeva. Gotovo svakom svojom igrom podize ljestvicu visoko i drago mi je vidjeti da neki poput CD vide u njima uzor i pokusavaju dostici njihov level. Dali ce uspjeti, vrijeme ce pokazati. Samo cu reci da nisam uzeo Witcher 3 i MGSV kao primjer da bih nekoga podlozio jer su meni upravo te dvije igre uz RDR2 i savrseni Bloodborne, kojeg nisam htio spominjati u kontekstu gameplaya jer je liga za sebe, vec zato sto sam te igre presao uzduz i poprijeko i smatram da imaju nekih slicnosti te su mi to definitivno igre ove generacije bez ikakve dileme i rasprave. Jos cekam Death Stranding i The Last of Us 2 da zakljucim ovu generaciju i okrenem se novoj.

Ova tema je mijenjana prije prije 1 tjedan 3 times od maverick
Ova tema je mijenjana prije prije 1 tjedan od FicoLegend

Fenix, Tuhy, WooddieBone i 1 ljudi se sviđa
OdgovoriCitiraj
FicoLegend
Moderator
1076 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 4986
7. listopada 2019. 23:54  

Za svaki slučaj stavio jedan dio u spoiler. 🙂

Inače, ako netko još nije skužio, u editoru se nalazi na toolbaru jedan kružić u kojem se nalazi +. To je za spoilere pa slobodno ako želite detaljnije o priči fino stavite taj tag i udrite. 🙂


OdgovoriCitiraj
Shtiri
61 XP-a
Rank: 1
Član: prije 2 godine
Objave: 733
8. listopada 2019. 16:03  

Ostao sam zbunjen kad sam vidio Jari Mäenpää pa sam otišao guglati. Ne razumijem kako je random finski gitarist dospio u raspravu i kakve veze on ima sa ičim.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.


OdgovoriCitiraj
PersonaUser
8472 XP-a
Rank: 15
Član: prije 5 mjeseci
Objave: 176

OdgovoriCitiraj
Chono7
1198 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 10091
8. listopada 2019. 20:15  

@shtiri neznanje je blagoslov, tako kazu.. dospio je na temu kompozicije kao primjer. Gitarist 😂


OdgovoriCitiraj
Chono7
1198 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 10091
8. listopada 2019. 20:15  

TTL predug, dupli post

Ova tema je mijenjana prije prije 1 tjedan od Chono7

OdgovoriCitiraj
K.
 K.
1054 XP-a
Rank: 7
Član: prije 4 godine
Objave: 986
9. listopada 2019. 13:08  
Objavio/la: @zero

Rockstarov dizajn misija je zastario, o tome se i prije vodila polemika i manje-više smo svi to i priznali. Kako sam dosta lijen ponavljati se, opet bih linkao jedan video koji je suštinski prikazao sve one najkbitnije nedostatke ove igre.

Pokušat ću bit kratak oko ovoga. ;P

Ja sam *zapravo* pogledao ovaj video. Cijelih trideset i šest minuta, vjerovao ili ne. Inače, ovakva vrsta video eseja ima svoj naslov (koji zapravo nikad ne završi kao naslov istih).

"Imenujte svoju najdražu igru, a ja ću je onda izudarati kao beba zvečku."

I to je nešto što možeš napraviti bilo kojoj igri. Možeš izudarati The Last of Us do iznemoglosti, možeš izudarati i Super Mario Bros. 3 do cviljenja; jebote, možeš izudarati i jebeni Tetris ako želiš izudarati jebeni Tetris. Ono što želim reći je ono što svi znamo još od prvih zaigranih igara u životu.

Ne postoji perfektna, bezgrešna igra. Postoje igre koje su perfektnije i bezgrešnije od drugih. Red Dead Redemption II je definitivno jedna od njih.

Kao što jedno poglavlje ne čini knjigu, tako ni jedno loše poglavlje ne čini lošu knjigu. Red Dead Redemption II je prilično opsežan (i ne žuri mu se previše).

Ovaj simpatični tip nije "pokušao" stvoriti dobru poantu, on *je* poentirao već na samom početku. I to je nešto s čime ne samo da će se složiti i najzagriženiji fanovi RDR-a 2, već i sam Rockstar, ali o tome nešto više kasnije. Ono što je najbolje i najurnebesnije od svega . . .

Ne kužim zašto mu treba trideset i šest minuta da objasni kako je kutija razbacanih ‘legića’, bolja od već preliminirano definiranog Lego seta. Prilično je jasno, zar ne? Ako imaš open world, želiš i open (creative) mind. NakeyJakey želi slagati 'legiće' *stalno*, zato video traje trideset i šest minuta.

Da je simpatični tip u mnogočemu ipak rastavljen od realnosti, shvatio sam kad je, da bi dokazao svoju poantu, počeo sitničariti i predstavljati "svoj" Red Dead Redemption II. U suštini, NakeyJakey mašta i prezentira savršenu igru, pritom zanemarujući realnost u kojoj se i za NEsavršenu igru polomilo više od dvije tisuće ljudi. NakeyJakey ima potpuno pravo zahtijevati da Rockstar napravi savršenu igru, ali nije potpuno u pravu zbog toga.

Uopće neću komentirati njegove usporedbe RDR II - Fallout: New Vegas.

Kao što nitko ne bi trebao komentirati usporedbu njegovog video eseja s (hipotetski potencijalnim) mojim video esejom u kojem sam ljut jer Bioware od Mass Effect-a 2 nije napravio svemirsku operu anime sisa i anđeoskih ženskih butina, jer . . .

Imam pravo željeti tako nešto. I ne treba mi trideset šest minuta. Za to mi treba maksimalno šest minuta i toliko bujna i uvježbana imaginacija da postignem erekciju pomoću tridesetak slova.

Fundamentalno, NakeyJakey nema problem s Rockstar dizajnom misija ili sa samom linearnošću njihove priče; NakeyJakey ima problem s 97% open world igara. Cijela poanta Rockstar priče je: Da bude ispričana. Tražiti preveliku slobodu u tom dijelu bi razvodnilo cijelu dinamiku, kako dijaloga tako i scena, i bit ću obrambeni Rockstar snob na trenutak — to nije nešto što Rockstar radi. Toliko je valjda jasno.

Maverick se dotakao ključne stvari u svom postu i ne mogu se ne složiti s tim.

Ljudi jednostavno ne znaju što žele ili jednostavno žele sve. Obe stvari su prilično teške čak i za developere kao što je Rockstar, kamoli za neka manja gaming studija.

Rockstar konstantno pokušava zadovoljiti oba spektra. S obzirom da su Rockstar, oni osjećaju obvezu imati što živopisniji svijet, svoje karikature bizarnih questova i konjske testise koji se ponašaju u skladu s vremenom. Oni su uvjereni da jedino bolesnim detaljima mogu pojačati imerziju konzumenata i pogurati žanr koji su, realno, sami i stvorili. S druge strane, Dan Houser *stvarno* voli The Wild Bunch (filmsku kinematografiju općenito) i želi nam to dokazati i ispričati preko svojih likova, dijaloga i scena. I otkrit ću vam tajnu: Rade to prilično dobro. Gledajući oba spektra. Baš zato su toliko dobri. Njihove igre su baš zato toliko dobre. Postoji razlog zašto toliko iščekujemo njihove igre i zašto su te igre toliko hvaljene i prodavane i upravo ste ga pročitali.

Mogu li biti bolji u onome što rade? Naravno da mogu. Hoće li biti? Naravno da hoće. Nisu glupi. Oni vide stvari na isti način na koji ih i mi vidimo.

Njihova linearna priča ne treba biti toliko linearna u smislu same zatvorenosti. Ako itko ima pisce sposobne napraviti razne varijante i opcije dijaloga, grananje priče, onda su to oni. Zašto ne već sa sljedećom igrom u kojoj ćemo igrajući igru paralelno s našim najboljim prijateljima proživljavati i raspravljati o istoj igri potpuno različitih iskustava. Neprocijenjivo za ovaj medij, složit ćemo se.

Ono što NakeyJakey želi, a i ja sam osobno, je proširena verzija Angelo Bronte arc-a iz RDR-a 2 u obliku Rockstarove "Mafije" s otvorenim pristupom samih misija, ali i La Noire otvorenim svijetom u čučnju. Razina detalja, opcija i mogućnosti u oba segmenta je naprosto nemoguća, čak i u atomskim uvjetima.

Rockstarov dizajn misija treba osvježenje i nema ni jedan prst u zraku koji to želi opovrgnuti. U svemu ostalom, Rockstar je toliko svjež da će svaki sljedeći open world pokušaj detaljno secirati Rockstarovu razinu bolesne fanatičnosti.

Naposljetku, nemoj me krivo shvatiti, ali ponekad je jako teško ozbiljno shvatiti mišljenja da je nešto (dizajnom) — zastarjelo. Iz današnje perspektive Final Fantasy IV (da, četiri) je zastarjela igra u odnosu na moderni Final Fantasy XV. Pitanjem "Koja je od navedenih igara bolja?" bih te zapravo pitao "Jesi li normalan čovjek ili nisi?" Kužiš što ti pokušavam reći. Ne samo da je FF IV bolja igra od FF XV, FF IV je jedna od najboljih i najvažnijih igara u žanru i općenito.

Ako je RDR2 "dizajnom" zastario, kako onda nazvati 30% čitave industrije koja teži Rockstar kvaliteti i miljama joj daleko?

Ako je RDR2 "outdated" onda je RDR2 najbolja "outdated" igra koju sam ikad odigrao.

Da zaključim ovo neobjašnjivo i sebi nesvojstveno branjenje Rockstara:

Bez problema bih mogao preživjeti sljedeće tri godine s "RDR2 zastarjelim" igrama. Čak štoviše, svaki dan u godini sljedeće tri godine bih ih uzeo prije "modernog-osviještenog-osvježenog-preporođenog-pušem neke nove vjetrove Assassins Creeda”.

Sad sam stvarno gotov. Ne znam ni koga izigravam uopće. Red Dead Redemption II ne samo da nije najbolja igra prošle godine, nije ni moja najdraža, a bome nikada neće imati ni lika koji juriša s katanom u blještavom shopping centru Miamija osamdesetih, a najmanje od svega Red Dead Redemption II je — japanska igra.

OK, ispratit ću se sam. Trebam oprati ruke nakon ovoga.


Deadwalker se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
3231 XP-a
Rank: 12
Član: prije 4 godine
Objave: 5811
9. listopada 2019. 14:29  

To je čitava poanta kritike, izdvojiti niz argumenata s kojima se čitatelj  (ili gledatelj) može složiti. Po meni je posao odradio odlično i nimalo sitnicavo. Ali da, srećom je na početku taj disclaimer da se ipak radi o vrlo dobroj igri pa je ipak preživio lov na vještice.

I složit ćeš se, odvojiti 36 minuta ili pročitati par tvojih postova je praktički jednako vremenski zahtjevno.: p


Deadwalker se sviđa
OdgovoriCitiraj
Stranica 78 / 78