Vijesti

Electronic Arts inzistira da FIFA ne koristi tzv. skripte za skaliranje težine

Prije par tjedana među prvima u svijetu pisali smo o oktrivenom patentu Electronic Artsa, odnosno algoritme koji skaliraju težinu u njihovim igrama. Patent imena “Dinamičko podešavanja težine” otkriva kako, po potrebi, kad je igrač u podređenom položaju, može dobiti određena poboljšanja, a protivnik određene hendikepe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prilično detaljno se objašnjava, primjerice kod racing igara, usporavanje vozača koji ima veliku prednost. Iza svega stoje napredni algoritmi koji će već prije igranja, a odnosi se na sportske igre, usporediti statistike i karakteristike igrača koji se suprostavljaju, pa prema tome postaviti težinu igre i karakteristike likova kojima upravljamo. Karakteristike trebale biti jednake u svim situacijama, fiksne, ali eto, patent govori drugačije.

Svi koji su ikad aktivnije igrali FIFA igre, posebice online, mogu potvrditi postojanje te neke nevidljive sile koja će vas vratiti u život kad gubite, ili će vas pokopati nakon što ste bili nadmoćni 60 minuta utakmice. Odjednom vaši igrači drastično uspore ili ubrzaju, promašuju zicere ili zabijaju nemoguće… Uglavnom, toga je dovoljno da smo godinama bili uvjereni u postojanje takvog sistema u igri, pa nam je na neki način i laknulo kad smo otkrili patent.

Nisu ni sami znali imaju li algoritam u igri ili ne

Tri tjedna je prošlo od otkrivanja patenta. Tri tjedna bilo je potrebno da se službeno oglase iz Electronic Artsa. Pravdaju to željom “da se 100% uvjere da patent nije implementiran u igru.” Konkretno, to je na Twitteru izjavio šef FIFA-e (igre, ne organizacije) Corey Andress.

Možda ga je netko ubacio bez njhova znanja? Možda moja baba? Kako bilo, iz nekog razloga nisu ni sami bili sigurni koristi li to njihova igra ili ne. I trebalo im je 3 tjedna da provjere.

U nastavku citiramo odgovor za koji im je trebalo tri tjedna: “Čuli smo da ste zabrinuti u vezi patenta za ‘Dinamičko podešavanja težine’ i željeli bismo potvrditi ako on nikad nije korišten u FIFA igrama. Nikad nebismo koristili ništa što bi stvorilo prednost ili stavilo u nepovoljan položaj određene skupine igrača. Tehnologija o kojoj pričamo dizajnirana je kako bismo istražili kako bismo mogli pomoći igračima koji imaju poteškoće u nekim djelovima igre, a kako bi zatim lakše napredovali.”

Nama ovo zvuči poprilično neuvjerljivo, međutim, tko smo mi da optužujemo nekoga da laže? Sumnjamo da bi nam direktno lagali, treba vjerovati ljudima, međutim, i dalje smo uvjereni da iako ovaj patent posebno nema ulogu u FIFA igrama, da neki drugi mehanizam zaista postoji.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Igra

Povezano