Vijesti

“Half-Life: Alyx je punokrvna HL igra, dug je kao i dvojka, odlična borba, dizajn levela i priča…”

Geoff Keighley je jedan od najpoznatijih novinara u gaming industriji i voditelj “oskara” gaming industrije – The Game Awardsa. Upravo on je posljednjih godina potajno posjećivao Valve studio te je imao kompletni pristup danas najavljenom Half-Life: Alyxu o kojem i snima dokumentarni film Final Hours.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon prvog prikaza igre Geoff se pohvalio na Twitteru kako je već imao priliku odigrati kompletnu igru. Trebalo mu je preko 15 sati, a usput je pohvalio i gotovo svaki aspekt igre.

Geoff je pustio i 20-minutni intervju s Valve zaposlenicima gdje su diskutirali o tome kako je nastao Alyx. Ekipa iz Valvea se odlučila za Half-Life kao VR naslov nakon što su 2016. izdali vlastiti VR headset, da bi zatim uslijedile “gdje je velika VR igra” kritike .

E pa eto vam VR igre. U razvoju je skoro 4 godine i nikad je nećemo igrati kao klasičnu igru mišem i tipkovnicom. U intervjuu je jedan od developera izjavio kako je nemoguće programirati toliko tipki samo za otvaranje vrata. Fizika svakog predmeta je kreirana posebno za VR. Dakle, slično kao i 2004. godine kao što je HL2 pomicao granice fizike u igrama, to će 2020. raditi Alyx. Nadamo se da nije samo PR pretjerivanje.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Igra

Povezano