Nvidia planira remastere još kultnih klasika s ray tracing tehnologijom  


Yakuza_stinger
2400 XP-a
Rank: 10
Objave: 5224
Moderator
Član: prije 4 godine
wpf-cross-image

Izgleda kako neće samo Quake II biti kultna stara igra koja je doživjela nadogradnju u vidu ray tracing tehnologije. Prije svega, ukoliko niste upoznati, evo kako Quake II izgleda sa ray tracing tehnologijom:

Zapravo, radi se o kompletnom remasteringu igre stare 22 godine i izgleda odlično. Ako ne vjerujete, odigrajte vanilla verziju i uvjerite…

10 odgovora
Zero
5007 XP-a
Rank: 14
Objave: 5881
 Zero
Član: prije 4 godine

Mah, samo rade samopromociju. Ray tracean Quake 2 je zapravo počeo u kućnoj radinosti i sastoji se od nekih 12 000 linija koda, nešto što je bilo ostvarivo jednoj osobi za akademski projekt. Realno se radi o modovima i s obzirom na to stvarno je potrebna samo volja par entuzijasta da isto učine s nekim drugim retro igrama.

K tome je Quake 2 RTX besplatan, da kojim slučajem to naplaćuju i isto namjeravaju raditi s drugim igrama, naletjeli bi na zid samo tako. Prava budućnost ray tracinga počinje sa sporadičnom opcijom za isti u novim igrama, a svoju pravu veću primjenu i raširenost (i dalje u ograničenom obliku) vidjet će tek s novim konzolama.

Odgovori
1 Odgovori
revo
 revo
Član: prije 4 godine

1175 XP-a
Rank: 7
Objave: 1251

Remake moze, al ovo je bezveze

Odgovori
Raptor -U
1864 XP-a
Rank: 9
Objave: 202
Član: prije 2 godine

Niš posebno. Neko je upalio svjetlo i to je to. Praktičnije je a i badava posvjetlit ekran tv-a kad se ovo igra. Kakvi vrazji renastered i ray tracing

Odgovori
Chono7
2701 XP-a
Rank: 11
Objave: 10150
Član: prije 4 godine

Izgleda fora i ovaj studio nije bezveze, imaju dobrih projekata iza sebe. 

Odgovori
6 Odgovori
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine

5007 XP-a
Rank: 14
Objave: 5881

Oko tridesetak portova mahom starih i indie igara za Nvidia Shield (Android) s dosta varirajućim rezultatima i nije nešto čime se mogu posebice (po)hvaliti.

Odgovori
Chono7
Član: prije 4 godine

2701 XP-a
Rank: 11
Objave: 10150

@zero

sta fali HLu i Doomu? Nigdje nisam pisao za posebne pohvale, to je samo plod tvog filozofiranja, a da ne napises nista konkretno. A i tek sada vidim ovaj tvoj post gore.. o dio

Odgovori
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine

5007 XP-a
Rank: 14
Objave: 5881

@chono7

Kao igrama? Baš ništa, štoviše bile su odlične (i sad su, kako kome doduše). Uzmi kao primjer HL 2 na Shieldu, 60 fpsa je samo nominalno čak i za tako staru igru, odeš u Ravenholm i svaka eksplozija bačve ili vatre radi dropove i do 20 fpsa. Što je za tebe dobar projekt (ili projekti) uopće kod LS studija?

Odgovori
Chono7
Član: prije 4 godine

2701 XP-a
Rank: 11
Objave: 10150

@zero

Dobar projekt je portati nesto na takav uredaj. Pogotovo u kontekstu androida i vremena kada se to dogadalo. Slobodno nastavi

Odgovori
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine

5007 XP-a
Rank: 14
Objave: 5881

@chono7

Nešto kao RDR2, grafičko postignuće za hardver današnjih konzola, tehnički najispoliranija i najkonzistentnija Rockstarova igra na konzolama, pa je svejedno za neke neigrivi slide show?

Odgovori
Chono7
Član: prije 4 godine

2701 XP-a
Rank: 11
Objave: 10150

@zero

Ahahahaah! Znao sam ti te svrbi, providan si Platone. stvarno je brale u pravu 😂 ajd jos malo, mozes ti i bolje

Odgovori