Sekiro: Shadows Die...
 

Sekiro: Shadows Die Twice  

Stranica 8 / 19
 

Elder8472
Član: prije 11 mjeseci
Objave: 119
22/03/2019 5:46 pm  

Eto jucer narihtao alarm u 23.55 da igram barem 2h prije nego moram na posao. Probudio se u 4.40 :(. Otisao na posao. Sad odigrao malo i mogu samo reci da mi se svida jako. Je da sam poginuo odmah jer sam fulao parry 🙂 ali poslje su svi popadali. 

Danas oko 22h imam maraton do jutra 🙂 pa cu onda reci sve sto mislim 🙂


OdgovoriCitiraj
viper89
Moderator
Član: prije 4 godine
Objave: 13695
22/03/2019 9:32 pm  

Cudo od igre.


renda se sviđa
OdgovoriCitiraj
renda
Član: prije 4 godine
Objave: 3179
22/03/2019 10:28 pm  

Oke je


OdgovoriCitiraj
doktor1
Član: prije 2 godine
Objave: 595
22/03/2019 10:45 pm  

Japanski audio je must!


OdgovoriCitiraj
Elder8472
Član: prije 11 mjeseci
Objave: 119
23/03/2019 1:47 am  

Upravo rjesio chained ogre 🙂 majko moja lik je lud a mini boss 🙂 poginul sam sigurno jedno 10 puta. A borba je trajala dobrih cca 8min 🙂

Borba je odlicna i da najdrazi neprijstelj mi je kokot (pijetao), malo vuce na vrane iz bb-a

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Elder8472

OdgovoriCitiraj
Punisher
Član: prije 4 godine
Objave: 1451
23/03/2019 2:31 am  
Objavio/la: viper89

Cudo od igre.

A nisi ni rijec beknuo za DMC5 jos, srami se 😀


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
Član: prije 4 godine
Objave: 2343
23/03/2019 2:37 am  

Prestar sam ja za ova sranja , prokleti pijanac me skinuo 20 puta zaredom.

 

Pooy, mater ti jebem i igri. 


Milicevic87 i Heat se sviđa
OdgovoriCitiraj
Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
23/03/2019 11:02 am  

Dobio sam igru na posudbu, i moram priznat malo je falilo da ju odma vratim. No za to je vise kriv moj pristup jer sam previse forsao Souls pristup borbi, sto je ovdje jako velika pogreska. Sad kad je sjelo sve na svoje, par bossova skinuto, to je vec to. Idemo do kraja 🙂

Skinio sam bossa iza Tuhyevog pijanca, bilo je jako veselo. Puno svetaca i bogova sam skinio usput, ali pala je kuja nekako...

Na drugom putu sam stao kod nekog frajera u dvorcu. One shoto me cim sam proviro na vrata 😆 


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
23/03/2019 11:31 am  

Znači izazovno je. https://images.app.goo.gl/UoJYtBNcUVTJfcc19


Deadwalker se sviđa
OdgovoriCitiraj
K.
 K.
Član: prije 3 godine
Objave: 943
23/03/2019 12:17 pm  

Sekiro: Shadows Die Twice je toliko dobar da mi dođe da se s obje noge popenjem na prozor svoje sobe i od gore Vagabond mangom počnem gađati svu ovu dječicu ispred zgrade koja okolo love Pokemone na sunčane proljetne dane. Krelci!

U nekim stvarima dosta jednostavnija, Sekiro je u dosta stvari i FromSoft igra koja iziskuje najveću prilagodbu svojih igrača.

U tome je zapravo i ključ svega (barem u ovih prvih 7-8 sati).

Već vidim kako nekolicina ljudi skače do plafona kako je ovo najteža FromSoft igra jer se služi najjeftinijim one shot boss/miniboss trikovima (uopće ne znam ko je ovdje pravi boss ko ne; ubio sam poveći broj tipova sa dva života ;D); a zapravo uopće nije tako. Znam to na svom primjeru, pravom primjeru budale. Jedan od tih prvih "težih" bosseva me trebao ubiti pet puta da bih svatio kakva sam budala, a onda sam ga šesti put ubio iz prve (;P) . . . bez da me taknuo. I u tom dijelu je ovo najlakša FromSoft igra. Jer možda i najpravednije komunicira sa svojim igračem.

Sekiro ne kažnjava kad vas one shota, Sekiro komunicira.

Kao i u svakoj prijašnjoj FS igri, kad naučiš kako Sekiro funkcionira, spreman si na najingenioznije sengoku ubijanje ikad viđeno na svom ekranu. U ovoj igri uopće nije poanta koliko je protivnikovih udaraca potrebno da te polegne. I uopće nije bitno što je naš najdraži IGN u svojoj recenziji četrnaest puta napisao kako je Sekiro najlakša FS igra, jer . . . oni su face.

Igra u kojoj gineš od šest udaraca može biti daleko teža od one kojoj je potreban samo jedan. Sve ovisi čime raspolažeš. Sekiro ti pokušava reći kako nije sve u izbjegavanju, već u umijeću primanja udaraca. Za tako nešto se ipak trebaš nalaziti u području apsolutnog samopouzdanja. Deflect je zakon. Obožavam ga. Deflect je metafora za život.

Možda je ponekad frustrirajuće (sigurno je), ali umiranje od ‘jeftinih’ neprijatelja je način na koji te igra uči. Svaka smrt je samo lekcija. Svaka smrt je informacija. Smrt nije kažnjavanje, smrt je komunikacija.

Igru koja je trening za umiranje, opisati kao igru koju je gušt igrati je najveća preporuka koju joj mogu dati.

Znali smo da je FS genijalan studio pun genijalnih ljudi, ali sada pokazuju da kuže baš sve. Apsolutna kvaliteta i nikakvo odmicanje od vlastitih stavova i uvjerenja, čak i dok je Activision za vratom. Miyazaki uzmi mi život i napravi od njega dungeon crawler kad god hoćeš.

Recimo ovog Tuhyjevog "pijanca" sam isščizao na najpodmukliji mogući način kao najveću moguću budalu (što apsolutno i je), i uopće me nije briga. Vjerojatno ni FS nije briga, inače ne bi odbacili onaj arena stil boss borbi; na otvorenom su sasvim druga pravila. 

Jedine mane koje imam za sada, a sasvim su osobne prirode, su moja gaming anksioznost i moj gaming OCD koji mi ne daju mira sa svojim glasovima da sam zbog velike (pretjerane? ;D) vertikalnosti levela nešto propustio. Kao i bojazan da sam zbog činjenice da sam već dvadesetak puta zalegao — osuđen na bad ending. To im nikad ne bi oprostio.

Sekiro: Shadows Die Twice je i igra koja te moli da na sunčani proljetni vikend zamračiš svoju sobu, staviš lokot na svoja ulazna vrata, baciš mobitel u WC školjku, pustiš vodu (dvaput), staviš slušalice na uši i približiš se ekranu što je bliže moguće.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca 2 times od K.

Shtiri, Milicevic87, crnisokol i 2 ljudi se sviđa
OdgovoriCitiraj
revo
 revo
Član: prije 4 godine
Objave: 1199
23/03/2019 12:59 pm  

 

ENB se vraca ! 😀


OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
23/03/2019 4:48 pm  

Gine se,redovno.


OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
23/03/2019 7:25 pm  

I neka se. 


OdgovoriCitiraj
biver
Član: prije 4 godine
Objave: 439
23/03/2019 8:54 pm  

Prije 2 tjedna sam poceo igrat dark souls 3, presao ga u 40 sati s gustom. Uzeo sekiro odmah na izlasku i umirem ko konj, u prvih 3 sata igre sam umro vise puta nego u cijelom prelasku ds3. Meni je ovo puno puno teze, cak frustrirajuce u momentima i ne mogu se borit istodobno niti sa dva obicna neprijatelja jer me u sekundi rijese. Takodjer mi je vrlo zakomplicirana borba, nema nikakve sanse da pohvatam kontriranje udaraca s obzirom na napad protivnika. Ovo parry, ono evade pa skoci pa ga udari nogom u glavu pa shuriken... previse mi je to informacija, cak mi i fali ona jednostavnost borbe ds-a. Ali sve u svemu ne umanjujem genijalnost igre u globalu, odlicno, vidjet cemo kako ce to funkcionirat u nastavku, jbg svaka mehanika ina svoju publiku.


OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
24/03/2019 12:46 am  

A jesu ime pogodili svaka im čast.


OdgovoriCitiraj
biver
Član: prije 4 godine
Objave: 439
24/03/2019 1:36 am  

Bogami ko da su znali, trudim se kolko god mogu. Imam mozak ko zvakaca od onih uputa silnih kako reagirat na odredjeni napad, na kraju ispritiscem sve tipke na kontroleru i naravno death. Doso i ja do pijanca, ja ne znam kako cu to proc.


OdgovoriCitiraj
Miro
 Miro
Član: prije 4 godine
Objave: 911
24/03/2019 9:15 am  

Ja san u gužvi pa ne igram koliko bi tija, ali ovo što sam odigra mi je vrhunski. Onaj gušt istraživanja traženja putova tajni...

Borba pa ono iskreno više bi volija da je stari tip borbi nego ovaj ali još me nije naSekirala da bi baš reka da je največe smeče ikad.

Viditi čemo kad se maknem malo dalje kako če biti


OdgovoriCitiraj
Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
24/03/2019 2:14 pm  

Natuko nekih 10ak h, dosao do ponovne borbe sa tutorial bossom i lagano opicio delete na igru i save, te vratio slot. Svaka cast svijetu i istrazivanju, ali toliki fokus u kombatu stavit na meni najgoru stvar u Souls igrama, parry, samo mi je zgadilo igru. No dobro, iskreno ocekivao sam da ce se to desit cim sam vidio prvi gp video, zato se i nisam zaletio i kupio igru.

Također su mi preociti problemi sa hit boxom, frame rateom, dilejom u kontrolama dodatno olaksali odluku u odjebu ove igre. Nema mi nista draze kad vidim da sam za pola metra dodgea grab ali igra kaze "Nope" i povuce te ladno u animaciju 🤣 


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
24/03/2019 2:35 pm  

No sekiriki 4U, hehe. Ali baš bode u oči  (doslovno) što neke tehničke probleme vuku iz igre u igru.


Soul se sviđa
OdgovoriCitiraj
Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
24/03/2019 2:45 pm  

Nije mi ni smetalo toliko dok nisam dosao do puno izazovnijih borbi gdje sve mora biti savrseno. Tuhyu sam se smijo prekjucer kad mi je reko kako ga jebu ti problemi... Karma je kurva, tako mi i treba 🤣 

Cak me sama igra nije previse ni nasekirala pa da sam rage quito. Kad vidis da ti nesto nepase, u mom slucaju kombat, cemu forsat i silit se da odigras nesto preko k. Iz istog razloga sam toliko hvaljeni Ni-Oh odjebo u prvom podrucju.


Zero se sviđa
OdgovoriCitiraj
someone
Član: prije 4 godine
Objave: 2022
24/03/2019 5:24 pm  

Cekaj, da li je igra po combatu slicna Ni-Oh-u? 

Meni je Ni-Oh bio odlican, a ovaj Sekiro uopce nisam pratio.


OdgovoriCitiraj
viper89
Moderator
Član: prije 4 godine
Objave: 13695
24/03/2019 5:41 pm  

Nekakav je mix Nioha i BB. Bas ima svoj fresh twist i najveci je pomak od klasicnih Souls combata. Mislim da ekipa koja najvise ima problema je ona koja tako igra soulse znaci tank i stitovi, a manje ona koja igra dex i evade. Miyazaki je ocito otisao korak dalje nakon BB i pruzio jos dinamiciji i brzi combat. Najslicnije bi bilo Niohu u low stanceu al kazem, opet ima svoj twist i feel tako da ni nema bas neku direktnu usporedbu. Ovoga puta igra bas trazi da se ovlada mehanikama i svim sitnicama, nego da mozes samo kao u starim From igrama nabijat kroz brute force.


OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
24/03/2019 6:20 pm  

Problem je što ti igra kaže da moraš parryat u zadnjem trenutku, a zbog delaya kontrola, ti praktički prije protivnikovog udarca predvidjeti zadnji trenutak.

Bar imam takav dojam.


OdgovoriCitiraj
biver
Član: prije 4 godine
Objave: 439
24/03/2019 6:32 pm  

Sad kad citam temu, vidim da u biti svi manje vise imaju problema s istim stvarima, znaci nisam jedini. Upravo sam te probleme i ja naveo, borba je vrlo zakomplicirana (nepotrebno?) i evo ja se mucim i sa obicnim protivnicima, bossove i minibossove u biti niti ne okrznem, umrem u sekundi. Nije problem u tezini igre, to pozdravljam, ali jbg nisam vise klinac da pohvatam sve te komboe i kontre pa jbt to se treba trenirat da bi uopce ovu igru mogo igrat. Uglavnom opet sam si poceo joypad u glavu zabijat, nisam to od ps3 radio, eto onda je svima jasna situacija. 

Sto se tice hit boxa, jedini problem koji sam primijetio (veliki problem) je to da kad neprijatelj krene u animaciju udarca, cak i ako se izmaknes a da nisi 100% pogodio trenutak i smjer, njegov napad se na tebe locka i nerealno se okrece prema tebi i pogadja te. U souls igrama je upravo u tome bila car rolla da kad neprijatelj zamahne ti se odrollas u stranu i on te fula.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
24/03/2019 7:09 pm  

Kako god bilo, opet je zabavno gledati ovakve stvari:

Još samo čekam kompilaciju prelaska igre od DSP-a i barem će biti smijeha.

Nego, zanima me kako se u igri snalaze oni koji su početnici u Fromovim igrama. @FicoLegend - igraš li? Ovo mi baš djeluje kao materijal za tebe s obzirom da imaš običaj igrati igre na easy težini.: p


Soul se sviđa
OdgovoriCitiraj
Stranica 8 / 19