Sekiro: Shadows Die...
 

Sekiro: Shadows Die Twice  

Stranica 9 / 19
 

Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
24/03/2019 7:10 pm  

Ma netreba ovo uopce uspoređivat sa Souls igrama, sto se kombata tice. Soulsi su tu pristupacniji jer si mogao igrat na hrpu nacina. Biti cisti tenk, biti agilan i sve izbjegavat, fokusirat se na parry sa bucklerom, biti neki mix svega, itd... Ovdje imas jedan nacin, parry, parry, parry, jump, zamahni 2 puta macem i ponovimo sve ponovno.

I sad to se nekome sviđa, nekome ne. Ja spadam nazalost u ovu drugu skupinu. Stvarno steta jer mi je sve drugo u igri za cistu 10tku.

Sto se tehnickih problema tice. Neznam sta bi reko, ja delay osjetim i totalno me ubilo u pojam. Prvo sam mislio da mi se samo cini, no onda sam ga u nekim borbama bas poceo osjetit, i to najcesce na Mikiri Counteru. Predpostavljam da je to do pada frameova. Otisao sam tetirat, na trening pajdi napravim zmirecki 20 komada, na obicnim protivnicima također, dođe boss di je malo vise radnje na ekranu, svaki treci prolazi. Vidim da sam pogodio tajming, nekad prihvati nekad ne. Mozda je to i do konzole, ja sam jos uvijek na prvoj 4ki, a mozda i do moje joye, pitaj boga...


OdgovoriCitiraj
Master_X
Član: prije 9 mjeseci
Objave: 80
24/03/2019 7:23 pm  

I dalje je Ninja Gaiden Black tata mata za ovu igru.Stara ko akrap al Sekiro dosta toga pokupio,jedino još nedostaje trčanje po zidovima i grebenima.

 


OdgovoriCitiraj
revo
 revo
Član: prije 4 godine
Objave: 1199
24/03/2019 7:28 pm  

Ne znam meni se cini da je parry window ovdje veci tj. duzi nego u souls igrama i jako je lagano parry napravit. Naravno ne mozes bezveze stiskat.
Grupe mi je za sada teze rasturit i treba ih bas vuc jednog po jednog dok skaces oko mape. No dobro nisam jos skoro nist odigro jer nisam imo bas vremena. Sredil sam prvog minibossa koji nije tak tezak dok ne skuzis. Ono podrucje nakon toga se da skroz preskocit i taman dođes onom liku iza leđa kaj puca iz topa. 

Vjerujem da ce mi ovo bit odlicno kao i sto je i Nioh bio tek nakon kaj skuzim sistem borbe.

 

Kaj se tice delay-a ne osjetim nikakav pa je to onda sigurno do konzole  posto na PC-u toga nema.


OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
24/03/2019 7:28 pm  

Mene zanima kad će netko uploadat no hit run.Vrijeme je već...

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Kikiller

Gameslord se sviđa
OdgovoriCitiraj
biver
Član: prije 4 godine
Objave: 439
24/03/2019 7:45 pm  
Objavio/la: revo

Ne znam meni se cini da je parry window ovdje veci tj. duzi nego u souls igrama i jako je lagano parry napravit. Naravno ne mozes bezveze stiskat.
Grupe mi je za sada teze rasturit i treba ih bas vuc jednog po jednog dok skaces oko mape. No dobro nisam jos skoro nist odigro jer nisam imo bas vremena. Sredil sam prvog minibossa koji nije tak tezak dok ne skuzis. Ono podrucje nakon toga se da skroz preskocit i taman dođes onom liku iza leđa kaj puca iz topa. 

Vjerujem da ce mi ovo bit odlicno kao i sto je i Nioh bio tek nakon kaj skuzim sistem borbe.

 

Kaj se tice delay-a ne osjetim nikakav pa je to onda sigurno do konzole  posto na PC-u toga nema.

Parry ima veliki window, da ali kasnije kad otkljucas poteze bas i ne


OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
24/03/2019 7:53 pm  

Ima delay, ali sigurno ga ne budeš skužio na prvom mini bossu. Čekaj nešto ozbiljnije gdje je svaka sekunda u pristupu bitna.

Ono što je iritantnije da ti igra veli za ovaj potez je ovaj dodge, za onaj drugi imaš drugi dodge, pa parry, pa ovo, pa ono. Ali brate mili, kad te veća ekipa krene sjeći, jedino šta ti preostaje je da skakućeš kao da te stršljan piknuo u guzu.


OdgovoriCitiraj
biver
Član: prije 4 godine
Objave: 439
24/03/2019 8:40 pm  

Pa to i kazem, u panici samo stisces gumbe, nema mi gusta u borbi. Iskreno nemam pojma kad neprijatelj koristi koji napad, samo znam da igra to indicira, al ja ne prepoznajem i nemam vremena reagirat. Bosseve i minibosseve nemam pojma kako ubit, sve se svodi na puku srecu da bas pogodim odredjeni potez ili da jednostavno spamam krug za evade i onda jednom udarim macem ako mi se ukaze prilika.


OdgovoriCitiraj
K.
 K.
Član: prije 3 godine
Objave: 943
24/03/2019 9:18 pm  

Završio sam Dark Souls u vrijeme kad je izašao (jedno od najznačajnijih gaming iskustava novijeg doba; revolucionarna igra), prešao sam Dark Souls 3 u tjednu kad je izašao, platinirao sam Bloodborne, odigrao ga četiri puta i dalje ga smatram najboljom igrom trenutne generacije konzola, ali nikad — baš nikad nisam bio ovako posvećen FromSoft igri kao sad.

Ne samo to.

Skoro da nabijem na kurac sve te svoje prelaske gore navedenih igara (gledajući težinu combata, i općenito njegovu izraženost i vještinu koju zahtijeva), uspoređujući ih sa Sekirom i njegovom ‘prilagodi se ili umri’ politikom.

Nema sumnje da će, među FS igrama, Sekiro biti igra koju će samo rijetki završiti.

Ne želim zvučati kao snob, niti umanjujem vrijednost i težinu BB/DS combata, ali tko završi Sekiro, ima puno pravo hvalisati se da je završio čistokrvni, bezrezervni From Software naslov.

Nema summona, nema farmanja, nema igranja na silu, niti svih onih ostalih pomalo šupačkih sranja zbog kojih SoulsBorne igre nikad nisam ni smatrao pretjerano teškima.

Sekiro je čisto umijeće ratovanja.

To samurajsko otvaranje neprijatelja u combatu koji je skoro pa nešto najbliže gdje se FS približio ritmičkoj igri. ;D

Soul, šteta što si odustao; mišljenja sam da ti se igra tek otvorila. Možda si mogao vidjeti gdje će te odvesti. Siguran sam da bi se nagovorio na proces prilagođavanja, ali razumijem ako ti ne paše.

Viper je dobro napisao, netko tko Sekiro ide igrati kao Dark Souls 4, neće mu biti zabavno. Nimalo.

Da ne ispadne da imam no hit run i smooth sailing (;D), u 15 sati sam izginuo više puta nego u sva četiri prelaska BB-a, ali nikad nisam pomislio da je igra jeftina, niti sam se žalio na neke od ovih stvari koje vi navodite. Dapače, osjećam se prilično moćno. Naprimjer, nakon sedam-osam smrti na Lady B., plesao sam sa njom fight bez iti jedne greške. Sve je dio procesa. Po meni najzabavnijeg procesa u FromSoft igrama dosad.

Ovakav 'big budget' naslov Tenchu/Vagabond vibre nisam mogao sanjati ni u najluđim snovima. Igra mi se obraća na osobnoj razini.

Igra je, ipak, (dojma sam) dosta lakša kasnije, imaš više nego dosta flaskova, 'deflect window' je uvijek veliki, health je veći, attack jači, ali . . . do kasnije treba doći. Početak je test. Kao i uvijek. Samo ovaj put nema šalabahtera. ;D

 

Šteta što nemamo spoiler tagove. Ali prihvaćam i kriptičke odgovore (prigodno; btw, dijalozi u ovoj igri me vesele kao malo što u životu trenutno), ili samo DA-NE.

Ne znam ko je najdalje u igri, ali trebam li se brinuti za NPC-eve i questove radi Dragon Rot-a? (Koliko često ih liječite?)

P.S.

Trčkaranje po krovovima Ashina dvorca ide u anale.

HINT: Kamikaze.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od K.

Zero se sviđa
OdgovoriCitiraj
Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
24/03/2019 9:31 pm  
Objavio/la: K.

Soul, šteta što si odustao; mišljenja sam da ti se igra tek otvorila. Možda si mogao vidjeti gdje će te odvesti.

Vjerovatno do Svijeta Igara po novu joyu 🤣 


Zero se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
24/03/2019 10:11 pm  

U krajnjoj liniji i bolje da je izašla nova igra i IP nego nastavak DS-a ili BB-a (koji je fantastična igra), pa makar i ovako polarizirajuća. Niti BB nije bio prigrljen od strane svih DS fanova zbog manje raznolikosti bossova i mogućih buildova, pa to nije umanjivalo vrijednost igre. Izgleda da ne može bez kontroverze, ali drago mi da From ne radi ustupke niti igra na sigurno. Valjda će im se isplatiti i ovaj put po pitanju prodaje.


Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
Shtiri
Član: prije 2 godine
Objave: 730
24/03/2019 10:37 pm  

Nije svaka igra za svakoga.

Git gud he he.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.


Zero i Munja se sviđa
OdgovoriCitiraj
Deadwalker
Član: prije 4 godine
Objave: 1913
24/03/2019 11:29 pm  

Koliko vidim, formula je usavršena.

The greatest teacher, failure is.


OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
25/03/2019 10:21 am  

Velim, malo iritira taj couter, ali više zbog frustracije jer bi htjeli sve riješiti u jednom-dva napada, a ponekad treba duže buildati napad. Drugačija mehanika, malo pažnje i to je to.

Generalno igra zapravo uopće nije teška. Igra primjenjuje klasičan FromSoft cik-cak dizajn. Što bi značilo da ako igrač negdje zapne, sigurno mu nešto fali što je na nekom drugom mjestu. FromSoftova igra ti uvijek da nešto s čim ćeš lakše proći dionicu na kojoj zapneš. Da ne spoilam Sekiro, tipa prije borbe s Gargoylima u prvom Dark Soulsu, igra ti da black bombe s kojima je borba smiješno lagana.

Tako i tu. Igrači su navikli sve "čistiti" po redu, a takav pristup u FromSoftovim igrama ne funkcionira bez pokoje frustracije. Npr. generali su pandan Black Knightovima, pa ih se čisti kad je igrač spreman i opremljen. Nije ih bitno iz prve i lako ih je izbjeći.

Drugo, odmah blizu početka jedan eardrop pet metara od mini bossa ti kaže koja mu je slabost, dvadeset metara dalje je item koji te odvede na drugi put. Ne treba ni taj drugi put "odraditi", jer je na trećini puta item s kojim je ova borba smiješna. Malo ovaj put, malo onaj drugi i igra je skroz "protočna" bez stajanja.


Zero i Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
25/03/2019 10:32 am  

Ček, kak mi sad to kažeš nakon 4.5 h borbe sa Chained Ogre-om? 

Da sam nešto fulao ili da sam poslije trebao doć do njega?

Poanta je da moraš učiti i naučiti igrati. 

Eh, Chained Ogre, taman sam mislio da sam naučio i onda izvuče onaj napad gdje me uhvati i baci preko glave van mape preko onih stepenica. Igra kaže, možda jesi malo naučio ali si još uvijek noob.


Milicevic87 se sviđa
OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
25/03/2019 10:40 am  

To je taj klasični FromSoft dizajn. Fali ti item uz koji je borba smiješno lagana i frajer iz prve padne.

 

Ili npr. igra taman pred tebe bavi hrpu malih mobova gdje dobiješ level up, tako da nadogradiš counter za thrust napade, a boss koristi isključivo njih. Igra s tikvim pristupom ne vodi za ruku, praktički je puzzle combat, ali nikad te neće staviti u veću borbu bez da ti da jasnu i bitnu prednost.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Weky

OdgovoriCitiraj
Solid Snake
Član: prije 4 godine
Objave: 9836
25/03/2019 10:54 am  

Damn.


OdgovoriCitiraj
foggy
Član: prije 2 godine
Objave: 541
25/03/2019 12:09 pm  

Ja sam na kraju, još malo i done. Mislim da sam ulupao nekih 35h za sada (ne spavam od četvrtka). Vjerojatno i više al ne razmišljam jasno od 15h igranja dnevno.

Ukratko, oduševljen sam. Fluidnost kretanja, izbjegavanja, parry, sve ima smisla i jednostavno treba naučit igrat da bi igra postala donekle lakša. I to i dalje ne znači da svaki prokleti boss neće bit težak, dok malo ne naučite kako diše. 

Nakon par šefova tek krene patnja, kud sad, što sad, svaka im čast, njihov level design je jedan od the best. Sve ima svoj smisao, čak je ovdje i priča bolja nego što su do sad imali.  

Ja sam naprosto oduševljen. Danas probam završit igru pa idem new game plus. Ovo ću igrat dok mi oči ne iscure. Pardon, dok mi drugi put ne iscure, već jesu.

www.foggyproductions.com


OdgovoriCitiraj
gusterko
Član: prije 4 godine
Objave: 362
25/03/2019 12:10 pm  

Da se i ja malo pohvalim riješio Chained Ogrea bez da me lik ijednom dodirnio i to samo uz pomoć mača a moj skill nije na nekoj zavidnoj razini tako da ako sam uspio ja sigurno će moći i ostali, da ne ispadne da se foliram prije toga me roknio dobrih 50 puta , sada sam zapeo kod onog ludog Shinobija sa kopljem i lik mi užasno ide na živce ….


foggy se sviđa
OdgovoriCitiraj
foggy
Član: prije 2 godine
Objave: 541
25/03/2019 1:08 pm  

Prvo sam mislio da ću moć nabrojat na prste te koju su me ubijali besramno i išli na živce, ali na kraju ispada da mogu nabrojat na prste jedne ruke samo one koje sam od prve ubio. 
Volim takve igre 😀

www.foggyproductions.com


OdgovoriCitiraj
K.
 K.
Član: prije 3 godine
Objave: 943
25/03/2019 1:23 pm  
Objavio/la: Soul
Objavio/la: K.

Soul, šteta što si odustao; mišljenja sam da ti se igra tek otvorila. Možda si mogao vidjeti gdje će te odvesti.

Vjerovatno do Svijeta Igara po novu joyu 🤣 

A daj. 😆 

Jedini slučaj u kojem ti ne mogu oprostiti što si odustao od igre je onaj u kojem si ubio Seven Ashina Spears pa si odustao na Genichiru, jer tko ubije SAS-a, spreman je na svaki izazov koji mu igra baci, uvjeren sam.

Weky:

Drugo, odmah blizu početka jedan eardrop pet metara od mini bossa ti kaže koja mu je slabost, dvadeset metara dalje je item koji te odvede na drugi put. Ne treba ni taj drugi put "odraditi", jer je na trećini puta item s kojim je ova borba smiješna. Malo ovaj put, malo onaj drugi i igra je skroz "protočna" bez stajanja.

Apsolutno.

Zapravo samim tim prvim, mandatory eavesdropom, Miyazaki te suptilno navodi da načuliš uši, tj. da se investiraš.

Da ne govorim o klasičnim hintevima putem item descriptiona.

A mogu se kladiti da je onolika količina implementiranih tutorial screenova (zapravo isto jedan od bosseva igre ;D), gotovo sto posto Activisionova ideja.

Ono . . .

A: “Slušaj, Miyazaki-san, što se tiče pristupačnosti igre za potencijalne nove igrače, im . . .”

M: “OK, to ćemo još vidjeti.”

Miyazaki ide po Coke Zero do automata na hodniku.

Vraća se. Activision mu stoji na vratima ureda.

A: “Tutoriali su zgo. . .”

M: “OK, OK, imat će tutoriale. Imat će brdo tutoriala.”

A: "Arigato gozaimasu.

Kikiller:

Ček, kak mi sad to kažeš nakon 4.5 h borbe sa Chained Ogre-om? 

Ne želim te odmah obeshrabriti, ali Chained Ogre je možda i najbliži nekom klasičnom Souls bossu. Kombinacijom ulja i vatre, te preciznim sidestepom i skakutanjem, boss je idealan da te . . . ne takne uopće.

Gusterko:

Sada sam zapeo kod onog ludog Shinobija sa kopljem i lik mi užasno ide na živce.

S obzirom da se radi o samom početku igre, možemo testirati jel smeta ikome ako pišem ove taktike i to. ;D

Prvo pobij sve oko njega, svi su previše jednostavni, i možeš ih izvlačit jednog po jednog i vraćat se skroz do kraja dole dok se ne primire, pa ih stealthat ako treba. Uglavnom, kad ostane sam, iz trave mu s leđa uzmeš cijelu crtu healtha, a onda doslovno dva puta mikiri counter (strelica gore i krug) kad se pojavi crveni DANGER na kanjiju. To mu razbije cijeli posture. Cakewalk.

Općenito, nabolji savjet koji vam mogu dati je da što više koristite deflect u početku. Naviknite se da je to Main Thing, mislim da vam to i igra želi reći jer su prvih nekoliko nivoa čisti 'deflect i mikiri counter tutorial'.

 

Ne želim se stavljati u situaciju da biram između settinga Bloodbornea i Sekira jer su za mene oba raj videoigara, ali combat u Sekiru mi je definitivno najdraži (vjerojatno ikad).

Nemojte odjebati igru samo tako, Miyazaki nam je otvorio igru do te mjere da uvijek postoji nekoliko puteva kojima možemo ići, i naravno da onda nisu svi baš toliko zahtjevni. Samo se pobrinite da ste dovoljno naoštreni.

Animated GIF

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca 4 times od K.

Zero, gusterko, Solid Snake i 1 ljudi se sviđa
OdgovoriCitiraj
Kikiller
Član: prije 3 godine
Objave: 598
25/03/2019 1:49 pm  

Ajd nek nitko ne piše više u temu osim ovog lika K.

Sve čovjek napiše.

Sam ti piši milo.

Kad ne igram dođem ovdje nešt pročitat.


OdgovoriCitiraj
Solid Snake
Član: prije 4 godine
Objave: 9836
25/03/2019 1:53 pm  

@K. senpai, među najboljim objavama ima. Uvijek gušt čitati.


OdgovoriCitiraj
Soul
 Soul
Član: prije 4 godine
Objave: 1347
25/03/2019 2:10 pm  
Objavio/la: K.

Jedini slučaj u kojem ti ne mogu oprostiti što si odustao od igre je onaj u kojem si ubio Seven Ashina Spears pa si odustao na Genichiru, jer tko ubije SAS-a, spreman je na svaki izazov koji mu igra baci, uvjeren sam.

Cuj ja nisam odusto od igre jer mi je teska, vec naporna. Nesviđa mi se taj tip kombata, nema veze sto sam ga ja donekle savladao. Kao sto sam rekao ni u najdrazim Soulsima nisam volio parry (kao ni u BB), koliko sam ih sve samo puta presao, a nisam parryo mozda 3-4 puta.

A najvise su me ubili u pojam ti tehnicki problemi... Oni su 70% razloga zasto sam odustao. SAS-a sam skinio bez problema jer nisam osjetio nikakav problem, svaki obicni i Mikiri Counter je sjeo kako je trebao, dok kod Genchira nema sanse... Toliko sam vjezbo, znaci ulazio u borbu samo da naucim tajminge, ali mos ga jebat, bas vidim da nesto nevalja i da nije uvijek isti tajming na potpuno istim napadima.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Soul

OdgovoriCitiraj
K.
 K.
Član: prije 3 godine
Objave: 943
25/03/2019 2:19 pm  

Ma kužim te. Šteta, jebiga. Stvarno ovisi od igrača do igrača i tko šta preferira. Da se razumimo, nakon ovog sa SAS-om nemaš se šta ikome dokazivat ni opravdavat. ;P

Ove tehničke probleme neću komentirati, jer ja ih očito ne pripoznam ni kad mi se sigurno dogode. U tom trenutku ludila i očaja samo odem na novi pokušaj. ;D


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
Član: prije 4 godine
Objave: 2344
25/03/2019 4:55 pm  

I ja bi se zakleo da mi nekad ne registrira deflect ili Mikiri, ali možda jednostavno i pogriješim sa timingom.

I dalje mi neki grabovi nisu jasni jer me NEMOŽEŠ uhvatit kad sam se izmaknuo, smeće jedno od igre, ovo je napravljeno da potrga i ovo malo živaca što mi je ostalo.

I meni je parry stil koji skoro pa nisam koristio u Souls igrama, al jbga, ovdje moraš plesat kak je Miyazaki odsviro. Svaki elite neprijatelj ili boss ima neku svoju caku. Onog lika prije Genichira deflectom nisam ni okrznuo, pa onda skužiš da treba dodgeat zadnju stotinku kad mu zabljesne oružje. 

Padne Genichiro nakon 10 pokušaja, samo da bi nastavili dalje u treću fazu... Ono, aj u kurac 🤪

Pao je usprkos tome (nakon još 10 pokušaja), taj fight mi je bio prejeben, 80% napada sam deflecto kak treba, čak i u trećoj fazi.

Nastavlja se dalje, makar ću prvo malo u podzemlje da vidim kaj tam ima.  Ili do SAS-a, kad već tu neke priče kruže :p


OdgovoriCitiraj
Stranica 9 / 19