The Witcher 3: Wild...
 

The Witcher 3: Wild Hunt  

Stranica 176 / 180
 

WooddieBone
Član: prije 4 godine
Objave: 3091
13/03/2019 10:54 am  

@Chono7 

previše analiziraš najobičnijeg trola.


OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
13/03/2019 1:32 pm  
Objavio/la: Chono7

Sto se tice @weky, igras Metro exodus na PCu? Da, ne? 0 -1? Jesi vidio Taigu? 

Normalno da ne. Pa velim ti da mi je odvratan i onda je logično da ga ne igram ni na čemu. Ni na kompu, ni plejki, ni boxu. Vidio sam hrpu videa, 4k, Ray Tracing, one doktorove po temi za videje. Ali može PC verzija imati beskonačno bolju grafiku, svejedno je na svim platformama jednako odbojna. Jednostavno ružna igra. Tako mi je svejedno gledam li ili igram. Kao i prethodna dva, kupit će se kad bude 5-6 Eura na saleu i odigrati. Toliko košta moj mazohizam.

Jesi prosao witchera 3 s ekspanzijama? Da, ne?

Da, na Death March težini, sa svim questovima, huntovima, kartama, svime i svačime. Baš ono full izigrao igru.

Igras aktivno Fortnite? Da, ne?

Ne. Igram onako ležerno, povremeno ko i CoD i sve ostale MP igre, svakih nekoliko dana kratko ako se skupi kakva ekipica za zafrkanciju ili mi dođe do pucanja. Ja nemam predrasude prema ičemu, niti komplekse da moram igrati "superiorne" igre.

Aktivno igranje Fortnitea je jebeni 8-satni posao + prekovremeni. Fortnite od svih MP igara ima jedan od najvećih skill gapa i jednu od najsloženijih mehanika. Tamo početnici nemaju šanse naprema aktivnim igračima. Nije to casual Battlefield serijal, gdje te običan spray n pray stavi na vrh scoreboarda.


OdgovoriCitiraj
Chono7
Član: prije 4 godine
Objave: 10066
13/03/2019 6:09 pm  

Znaci obican troll i provokator. Potvrdeno! Hvala! Kao sto je rekao @woodiebone previse vremena potroseno na tebe. Da sam na tvojoj razini sada bi krenuo u ismijavanje naprednih mehanika u Fortniteu. 

Nemas predrasude prema nicemu, ali si zato zakljucio da Metro Exodus odvratan na temelju..? Neigranja? 

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Chono7

OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
13/03/2019 6:16 pm  

Ne kužim. Pojasni.

Skužio sam da si uredio. Ne trebaš probati igrati ako ti je odbojno ono što vidiš na videu. Odvratan voice acting, odvratan nepostojeći ukočeni motion capture, nepostojeći AI, generalno ružna grafika, odnosno dizajn, kriminalna mehanika kretanja i pucanja koju već deset godina ne mogu složiti. A posebno je odbojna ona mehanika vožnje. To je toliko tragikomično da je bogu za plakati. Uglavnom, nije za mene.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Weky

OdgovoriCitiraj
Shtiri
Član: prije 2 godine
Objave: 730
13/03/2019 9:00 pm  

Lijepo je vidjeti da se neke stvari nikad ne mijenjaju.

Kad će nova soulsborne igra, dosadno je.


gunner se sviđa
OdgovoriCitiraj
Chono7
Član: prije 4 godine
Objave: 10066
13/03/2019 9:37 pm  

@weky tragikomicno mi je citati kako sam sebe uvjeris u nesto i onda u jednom postu pobijes to. Top! Uglavnom ja sam zavrsio s ovim prepucavanjem. Uzivaj u onome sto ti se igra i sto te veseli. Pustimo ljude da komentiraju, jer smo pretjerali ovdje


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
13/03/2019 9:57 pm  
Objavio/la: Weky

Uglavnom, nije za mene.

Kao što nije ni taj bezvezni avatar kojeg imaš, hehe.


FensiSuperstar se sviđa
OdgovoriCitiraj
Shooter
Član: prije 4 godine
Objave: 2617
13/03/2019 10:24 pm  

@FicoLegend

Ja čekam 😊 


FicoLegend se sviđa
OdgovoriCitiraj
FicoLegend
Moderator
Član: prije 4 godine
Objave: 4904
14/03/2019 12:19 am  

@Shooter isprike, ja sam se malo izgubio u jednom RPG-u, Pathfinder Kingmaker, i uz faks sam skroz smetnuo s uma da sam obećao odgovoriti. 😀


Sada kada sam krenuo pisati, malo razmišljam otkud bi uopće bilo dobro krenuti u raspravu. Nekako sam dojma da bi bilo dobro, kao i ti, riješiti tehničku stranu igre odmah u početku jer se o njoj može direktno pričati i tu, iako imaju itekako značajan udio, nekakve vlastite preferencije, ne igraju ogromnu ulogu kao što znaju kod narativnog aspekta igre ili njegovog gameplaya.

Ovako kada se gleda, igra je stvarno predivna, a za skoro 4 godine staru igru se nevjerojatno drži i čvrsto stojim iza riječi da je dan danas jedna od najljepših igara na tržištu. Pojavile su se, očekivano, ljepše igre, no nekako nisam naišao na igru koja je u toliko velikom paketu, u vidu otvorenog svijeta uspjela stvoriti toliko predivan svijet. Dobro, pretjerujem malo, Red Dead Redemption 2 ima stvarno nevjerojatan svijet, koji unatoč tome što mu nedostaje još malo raznolikosti (iz sasvim opravdanih razloga) The Witchera 3, je i dalje melem za oči. Uz njih mi još jedino na pamet pada Horizon: Zero Dawn kojeg još nisam imao prilike zaigrati, već samo pogledati malo gameplaya i vidjeti predivne slike u forumaškoj temi za screenove.

Odmah ću reći da postoji jedan segment u kojem se apsolutno slažem. Naime, neke teksture stvarno jesu mutne. Isti tren mi na pamet pada užad u lukama Novigrada ili u manjim brodogralištima na otočju Skellige. Ili pak neka hrana koja jednostavno je ispod prosjeka, stvarno se zna uhvatiti pokoji detalj koji upada u oči. S druge strane, postoje pak segmenti koji su fenomenalno odrađeni.

Detalji na licima ljudi (i bića općenito) kao što su ožiljci, trodnevna brada, oči pune života na koje se može osloniti da prenesu emociju čak i kada glas to ne može. Zatim su tu odjeća i oklopi na kojima možeš sam zaključiti od kakvog je materijala, možeš primijetiti je li iznošeno, je li novo, vidiš lance kako se povezuju na Geraltovom oklopu, odbljesak na zmazanom metalu običnog vojnika. O unutrašnjosti da ne pričam. I dalje tvrdim da je interijer u The Witcheru 3 još uvijek najbolji koji smo mogli vidjeti. Dovoljno je otići u onu malu knjižaru na uglu glavnog novigradskog trga u kojoj se može vidjeti sva ljepota tih detalja koji su čar igre.

Spominjem konstantno te detalje. Zašto? Vrlo jednostavan razlog – detaljno uređen svijet može uspješno nadoknaditi potencijalni nedostatak u kvaliteti tekstura. Ako prostor zrači životom, onda tekstura neke cigle jednostavno postaje zanemarujuća anomalija. U tome i leži ljepota ove igre, u tim detaljčićima koji pokazuju jednu vrlo važnu stvar. Igra će vizualno puno bolje ostariti ako ima dobar dizajn.

Borba je jedan od onih segmenata koji je mnogo ljudi kritiziralo. Dok ih u jednu ruku shvaćam, ovo nije Dark Souls, ovo je u suštini vrlo jednostavan sistem, isto tako ne znam kako je ljudima bio dosadan. Kombinacija mača i korištenja Geraltovih znakova uvijek mi je davala dovoljno slobode da izvodim čudesa po bojištu. U jednom trenutku zapalim tri bandita, samo da bi pravovremeno kontrirao napad četvrtog bandita, sasjekao ga u dva poteza pritom vješto izbjegavajući napad petog, kojeg potom pomoću Aarda gurnem niz liticu. Sve to popraćeno je predivnim efektima i nabrijavajućom slavenskom glazbom koja, za mene osobno, uzdiže atmosferu u sam vrh gaminga. Borba nije nevjerojatna, ali ne mogu reći da je loša, samo se očekivalo više, pogotovo u borbama protiv čudovišta.

Dok ovdje vidim da i dijelimo određena mišljenja, no isto tako primjećujem i razlike, sada dolazimo do dijela gdje se stvarno razilazimo i čini smo imali drukčiji doživljaj odigranog. Krenuo bih, ponovno kao i ti, od dijaloga i glasovne glume koja ih prati. Za mene glasovna gluma u niti jednom trenutku nije bila slaba. Bilo je izvanrednih izvedbi – od kojih bih izdvojio Geralta, no o tome ću kasnije – ali je isto tako bilo i slabijih, no i dalje iznadprosječnih. U tome puno pomaže razliak u naglascima kod ljudi. Taj keltski naglasak gusara ih je auditivno vrlo uspješno izdvojio od siromašnih seljaka Velena. Isto tako, od svih njih se izdvaja bogati svećenički šljam Novigrada sa svojim uštogljenim govorom. To su nijanse koje, uz fluidno izvođenje, glasovnu glumu izdižu iznad velike većine igara svoga žanra te stavlja vrlo visoko i u samoj industriji.

Sami dijalozi pak su mi jedan od najdražih dijelova igre. Isprepleteni lukavim šalama, no isto tako u emocionalnim trenucima podosta prirodni. Rekao sam da ću se dotaknuti Geralta i tu je trenutak kada moram spomenuti da mi se toliko svidio njegov humor i činjenica da su uspjeli njegov sarkazama prikazati vrlo prirodno. On je mutant kojem je pomalo već pun kufer ljudi i želi živjeti na miru, ali mora naći Ciri, a kako bi ju našao mora raditi za koga god stigne. I upravo u toj glasovnoj glumi dolazi do izražaja njegov odnos s ostalim likovima.

Uzmimo za primjer Dandeliona. Prijatelj mu je, no u glasu osjetiš kako ga više ne može podnijeti jer stalno stvara nevolje. Kada priča s Triss se osjeti kako mu se budi mlađa strana, dok se Zoltanu zna požaliti oko sranja koja su ga zadesila u životu. I onda dolazimo do Yennefer. Iskreno, ne mogu se sjetiti kada je neki lik toliko prirodno sjeo u skupinu likova koji prate Geralta kroz čitavu trilogiju. Imao sam osjećaj kao da ju Geralt stvarno zna.

Što me dovodi do tvojeg spominjanja toga kako stalno zanovijeta i o nedostatku reakcije prilikom njihovih interakcija. Neću biti jedan od onih koji kaže da moraš pročitati knjige da bi u potpunosti shvatio jer smatram da je dovoljno uzeti jednu stvar u obzir. Geralt je predefinirani lik. Njegov karakter je već formiran, a tim više u trećem dijelu kada mu se vratilo sjećanje. Mi možemo utjecati na neke veće odluke te možemo utjecati na nijanse u njegovom odgovoru, ali način na koji on razmišlja o likovima jednostavno je konstantan jer je on već stvoreni lik, on nije prazna karta kao što je Courier u New Vegasu ili Shepard u Mass Effectu. Zato se prema Dijkstri često ponaša kao šupak i zato je slab na Yennefer, jer je s njom odgojio Ciri i s njom je godinama već. To sam vidio kao sasvim prirodnu reakciju Geralta.

Spomenuo sam već sto puta, a spomenut ću i opet jer si ti isto nahvalio – Hearts of Stone je jedna od najbolje napisanih priča u gamingu. Savršenog trajanja s malim brojem likova koji su toliko dobro napisani da su u potpunosti dovoljni da popune radnju. To je sve.

I za kraj bih se dotaknuo tih famoznih questova na koje se na kraju uvijek svede priča. Postoji jedna pomalo tužna činjenica. Svaki zadatak u svakoj igri – prije, sada i u budućnosti – temelji se na istom sistemu: otići od točke A i izvršiti zadatak odlaskom do točke B. To se neće promijeniti, to je temelj svega. Ono što se može napraviti je dodati hrpetinu slojeva na taj vrlo jednostavan temelj. Na developeru i piscima je da od temelja naprave dvorac, a ne ljetnikovac. Upravo je to ono što sam primijetio u The Witcheru 3 što ga stavlja stepenicu iznad ostalih RPG-ova.

U ovome trenutku bih upozorio, kako nema još prikladne oznake, da ću spominjati i spoilere za dva sidequesta. Svaki put kada sam igrao igru mi je u oko upao jedan sidequest. Riječ je o Possessionu, sidequestu u kojemu Cerys pomažemo maknuti kletvu s Udalryka, jednog od skeliških vojvoda. Ako gledamo prema formuli spomenutoj za A i B točke, to je točno to. Tipični RPG quest. No što ga izdvaja od ostalih? Prvo, pojavljuje se jedinstveni neprijatelj – Hym – koji se ne pojavljuje nigdje drugdje u igri. I kada kažem da se ne pojavljuje, ne koristi resurse drugih neprijatelja, ne koristi ponašanja, nema čak ni borbu ako ne želiš jer služi kao potencijalno čisti posao za nekoga kao što je Geralt. Nudi dvije različite mogućnosti koje su pomalo apsurdne, ali predivno izvedene. Čak se i Geralt boji ovog čudovišta i onda se nađe u nevjerojatnoj situaciji, da mora baciti bebu u peć i vjerovati Cerys. I da, reći će neki da je predvidljivo da Geralt neće ubiti bebu čak i da ju baci, no taj pritisak, to iznenađenje i taj osjećaj nelagode dok tajmer za odluku curi brže nego ikada prije dovoljni su da od tog tipičnog A -> B questa naprave nešto izuzetno pamtljivo.

Zašto je to tako posebno? Jer ima više takvih questova, takvih da su u potpunosti jedinstveni i zbog toga pamtljivi. Još je jedan primjer Where the Cat and Wolf Play s Geraltovim kolegom Gaetanom. Toliko jednostavan quest kada se razmisli, a opet, uz dovoljno dobro napisanu moralnu dilemu postaje stvarno pamtljiv. I upravo to je ono o čemu pričam kada kažem da su revolucionalizirali žanr. Uspjeli su od nečega što je prije služilo kao sakupljanje dodatnih materijala da si kupiš novi mač, napraviti manje avanture u sklopu jedne ogromne. Upravo zbog tog avanturističkog osjećaja koji ostaje nakon prelaska The Witchera 3 je on iskočio i pretvorio se u remekdjelo od igre.

I zatim postoje još contractsi i potraga za oklopima koji su više u standardnom stilu kakvih je pun RPG žanr. Ipak, svaki contract ima svoju pozadinsku pričicu i ispunjen je zasebnim dijalozima, interakcijama i nekada također moralnim dilemama, dok su lovovi na oklope popraćeni nekom zahtjevnijom borbom.

Pokušao sam čim sažetije opisati veliki broj stvari koji me dojmio u igri. Naravno, to nisu svi, mogao bih pisati čitave eseje, no smatram da je ovo sasvim dovoljno da pokaže moje stajalište i razmišljanje o igri.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od FicoLegend

Shooter, sanzo, FensiSuperstar i 3 ljudi se sviđa
OdgovoriCitiraj
gunner
Član: prije 4 godine
Objave: 2551
14/03/2019 1:13 am  

Metro, Cod i Fort u W3 temi.... 

Mogu samo slozit kiselu facu i cimnit misom lijevo pa desno.

 


OdgovoriCitiraj
WooddieBone
Član: prije 4 godine
Objave: 3091
14/03/2019 7:36 am  

Sapkowski se vrti u grobu.


OdgovoriCitiraj
member
Član: prije 2 godine
Objave: 362
14/03/2019 7:53 am  

Zaboli Sapowskog za Witchera i u knjigama i igrama i serijama. Čovjek sad samo hoće izvuć što više novčića preko tog sranja.


OdgovoriCitiraj
sanzo
Član: prije 4 godine
Objave: 922
14/03/2019 11:31 am  

@FicoLegend

Uglavnom se slažem sa skoro svime što si napisao, pa bi se fokusirao na stvari di se razilazimo.

1. Borba

Uspoređureš borbu sa soulsima i kažeš da je u witcheru jednostavnija. Ne bi se tu složio i mislim da je baš suprotno. Witcher pruža puno više izbora, to si i sam opisao odmah nakon tog komentara. Problem je da sve to nikad ne zahtjeva neki veći trud od strane igrača. I na najvećim težinama protivnici su previše pasivni, izbjegavanje i parry su jako lagani za koristit te je raspon napada svakog protivnika jako ograničen. Nikad nemaš neki osjećaj postignuća kad pobjediš grupu protivnika ili bossa. Uz to, različite vrste protivnika ne zahtijevaju da im se prilagodiš već se 90% njih može proći na isti način bez velikog truda, a to uključuje i bosseve. Napravili su mali korak na bolje u ekspanzijama, ali ni to nije dovoljno da borba stvarno bude dobra. U pokretu izgleda odlično, tu se svakako slažem, ali ne pruža jednaki gušt kao u igrama gdje je ona u fokusu. Što se mene tiče, dovoljno je dobra da ne pokvari igru, ali definitivno nije na razini sa ostalim aspektima( priča, dizajn, atmosfera, likovi, glazba...) u kojima igra briljira.

2 Yennifer

Primijetio sam da velik broj ljudi koji odigraju igru, a ne pročitaju knjige ne podnose Yen. Razlog tome je da u igri nije dovoljno dobro okarakterizirana, niti je dovoljno vremena posvećeno njenom odnosu sa Geraltom, a njen odnos sa Ciri je skoro u potpunosti zanemaren. Tako se jednostavno ne dobije dovoljno informacija da bi se o liku dobila prava slika, a nije baš realno očekivati da će većina igrača ić pročitat 7 knjiga prije igranja. Trebalo bi dati više prostora da se objasni njihova prošlost, ali time se gubi dinamika igre, a i balans imeđu nje i Triss, koja je druga opcija za romansu. 

3. Contracti, witcher gear i upitnici

Iako neki imaju razrađenu priču, velika većina njih je čisti filler da bi se popunio svijet. Ne bi ni to bilo toliko loše da su nagrade korisne, ali sve osim witcher geara je smeće koje se može jedino prodat, a novca nikad u igri ne fali. Realno ne možeš očekivat da će u nekom normalnom vremenu popunit tako veliku mapu sa smislenim sadržajem. Mislim da su obavili i više nego dobar posao sa onim šta postoji( uz ove questove koje si naveo, spomenuo bi još i odlične A towerful of mice i Carnal sins kao primjere kako bi rpg side questovi trebali izgledat) te da nije bilo potrebe za toliko upitnika. Ne možeš mi reć da je preko 50 kopiranih upitnika na skellige moru kvalitetan sadržaj kojeg se isplati odigrat( 3 bačve sa lootom i nekoliko sirena oko njih).

Za kraj bi samo napisao da je bila uživancija pročitat i tvoj i shooterov post i bilo bi super kad bi se ljudi više trudili opširnije argumentirat svoje stavove. Čak i kad se ne slažeš s njima puno je lakše prihvatit tuđe mišljenje kad je prezentirano na ovaj način.


Shooter se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
14/03/2019 11:58 am  

Samo bih dodao da je Triss bila u prve dvije igre za razliku od Yen i u obje igre je bila opcija za poj...hm, romansu. I onda u W3 se ispostavi kako je zapravo volio čangrizavu, magijom uljepšanu vješticu. Da, naravno da sam to objeručke prihvatio na osnovu odigranih igara, ipak je kanon važniji od mog mog osobnog izbora, lol.


Shooter se sviđa
OdgovoriCitiraj
Shooter
Član: prije 4 godine
Objave: 2617
14/03/2019 12:39 pm  

@FicoLegend

Sorry vidija sam sinoć ali mi je bilo prekasno i za čitat a kamoli odgovarat.

To za detalje apsolutno stoji, cila igra pršti njima. Interijeri izgledaju odlično, međutim iako se ne mogu konkretno sitit primjera iz drugih igara, nisu na mene ostavili "najbolje ikad" dojam. Ono i više nego dobro, ali ne wow ka i eksterijeri. Ono šta sam tija spomenit u svom osvrtu a nekako zaboravija dok me nisi sad sitija, su oči. Osta sam impresioniran koliko dobro su ih napravili i koliko života je samo to udahnulo u likove.

Ne znam, ja općenito nisam dan borbe di neprijatelji imaju ogroman health pa moraš dva dana ponavljat iste udarce po njima. A ovde je to bija slučaj na nižim levelima. Kasnije ne toliko, ali i dalje mi je falilo nekog taktiziranja i bolje mehanike, pogotovo kod borbe s čudovištima. I ono šta ne mogu točno odredit je sam osjećaj borbe, osim povremenog dobro tajmiranog finishera, jednostavno nije zadovoljavajuća ni pretjerano zabavna. Otprilike ka BioShock Infinite, služi svrsi ali nije jedan od razloga zbog kojih ću je igrat. Samo šta do dolazi puno više do izražaja i postane zamornije kad provedeš 100+ sati u igri, nego u nekoj od 15ak sati. Osjeti se neki napredak u ekspanzijama, ali i dalje to nije to za mene.

Glasovna gluma, barem značajnijih likova, mi nikad nije bila loša i da mi baš smeta, jednostavno je bila...ok. To s nalgascima je super i ima nekih likova koji se ističu i baš su dobri, ali inače ono klasično videogamey. Geralt npr mi je ostavlja dojam da mu VA može održavat onaj wannabe Batman glas samo uz potpuno suzržan delivery. Znam, ka i witcheri bi tribali bit bez emocija, ali njegove facijalne reakcije baš to i ne odražavaju uvik, ka ni VA drugih witchera, pogotovo Lamberta. Onda imaš i ono u HoS kad ga opsjedne duh Vlodimira koji nipošto nije suzdržan lik, ali Geraltov VA to ne uzima u obzir, bar ne dovoljno. Šta nekako čini scene humora još smišnijima, ali reka bi na nenamjeran način.

Glumica od Ciri, s druge strane, u nekim scenama bi mi mogla malo smanjit doživljaj. I stvarno mi nitko u osnovnoj igri nije uspija prodat emotivne scene. Jedine koje su imale neki efekt na mene su one koje se oslanjaju na muziku i vizuale, poput pronalaska Ciri ili njenih flashbackova kad ide protiv White Frosta. Evo zadnjih nekoliko dana otkad sam završija Witchera, uvatija sam se malo gledat RDR2 videa po YT i tamo zapravo puno više osjećam za likove koje sam tako nešto malo gleda, nego za likove u ovoj igri s kojima sam provea sate i sate. E sad pretpostavljam da Rockstar ima znatno veći budžet od CDPR-a (pogotovo CDPR-a iz vremena prvog Witchera kad su uzimali glumce) tako da nije baš fer uspoređivat niti to shvaćam ka nešto protiv potonjeg studija, ali jbg šta se tiče uvjerljivosti i efekta na mene, Witcher 3 jednostavno nije uspija u tom pogledu. Ne očekujem da se svi slože ili imaju iste standarde ka ja, ali to je jednostavno moj doživljaj.

Šta se samih dijaloga tiče, da, ka šta sam prije napisa, isto mi se kod emotivnih scena pisci malo previše trude i seksualne situacije budu forsirane, te humor nije na pretjerano visokoj razini. Ali ima isto dosta zanimljivih i stvarno uvjerljivo napisanih interakcija i likova i većinu vremena sam time bija više-manje zadovoljan.

I meni je jasno da je Geralt predefinirani lik, ali kad ti već igre daju izbor u vezi nečega, u ovom slučaju slobodu da tri igre zaredom izabereš Triss, onda bi tribalo za igrače koji su to izabrali prilagodit interakciju s drugim potencijalnim romansama, tj. Yennefer. Jer kad sam priča s njom, baš sam osjeća da me igra gura u smjeru di ne želim ić i iako nije bilo prijenosa sejva, tija sam nastavit koliko je moguće na svoje odluke i Geralta iz prethodne igre, ali mi nije baš dalo.

Ono šta je zanimljivo da kad sam u svom osvrtu napisa da ima tek 5-6 stvarno vrhunskih i pamtljivih sidequestova, baš sam mislija na dva koja si ti tu spomenija i dva koja je sanzo napisa. Nadoda bi još razriješenje Baronove situacije i nakon toga se već gubim. Naravno da je nerealno očekivat da to bude standard na ovoliku količinu sadržaja, ali zato i uporno ponavljam da je manje više. Trošit desetke i desetke sati na solidan sadržaj u iščekivanju nečeg stvarno izvrsnog nije nešto čega sam fan, ali valjda je to boljka svih velikih open world igara. Ali zato bi opet radije da je bija manji broj sidequestova i filler stvari te da su to vrime i trud uloženi u poboljšavanje glavne priče i preostalih sidequestova. Pa da je i mapa zato nešto manja, neka.

Opet ću ponovit, vrlo dobra igra, stvarno mi se svidila, ali zbog svih nabrojanih problema mislim da je ne bi stavlja u neke svoje top liste. Nekako mi to najbolje govori činjenica da tokom prelaska igre dva dana zaredom nisam bija u mogućnosti uopće zaigrat, šta znam da bi me kod puno drugih igara frustiralo i ne bi moga dočekat vratit se za komp, a ovde mi je i treći dan kad sam moga igrat opet prošlo pola dana dok nisam odlučija nastavit.


sanzo se sviđa
OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
Član: prije 4 godine
Objave: 847
14/03/2019 2:23 pm  
Objavio/la: Shooter

Ono šta sam tija spomenit u svom osvrtu a nekako zaboravija dok me nisi sad sitija, su oči. Osta sam impresioniran koliko dobro su ih napravili i koliko života je samo to udahnulo u likove.

Otprilike kao Andromeda bez patcha.


Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
WooddieBone
Član: prije 4 godine
Objave: 3091
14/03/2019 5:20 pm  
Objavio/la: Weky
Objavio/la: Shooter

Ono šta sam tija spomenit u svom osvrtu a nekako zaboravija dok me nisi sad sitija, su oči. Osta sam impresioniran koliko dobro su ih napravili i koliko života je samo to udahnulo u likove.

Otprilike kao Andromeda bez patcha.

Ne mogu opisati koliko žalim zbog svih svojih životnih odluka koje su me dovele u situaciju da nisam ovdje moderator i da ti ne mogu sad stisnut jednu permetinu.

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od WooddieBone

Weky se sviđa
OdgovoriCitiraj
Chono7
Član: prije 4 godine
Objave: 10066
14/03/2019 9:45 pm  

To su neke napredne mehanike...


OdgovoriCitiraj
member
Član: prije 2 godine
Objave: 362
16/03/2019 11:08 am  

Al dobro malo ozbiljnosti u ovoj temi nebi škodilo. Shooter je potpuno očekivano mane igre morao navoditi praktički na rubu nekog ispričavanja jer je stari forumski mačak i zna kakva će ga bagra dočekati ako slučajno nešto iti malo oštrije kaže uvezi ove svete krave.

 

O Witcheru 3 se uopće ne treba puno pričat, već pred godinu dana sam napisao jedan-dva malo duža posta i pojasnio što i zašto ne valja. Evo većinu toga je i Shooter ponovio godinu dana poslije kroz kobasicu od posta ali da se to i u kratkim crtama reći. Užasno oscilirajuća kvaliteta pisanja i VA, većinom nepamtljivi sidequestovi koji se gotovo uvijek svode na drkanje po onom detective modu, plitak i gotovo broken combat koji je sveden na flash over substance, u principu općenito preplitka igra koja sve te nedostatke nadomješćuje pozadinskom pričom (koja kako smo već rekli užasno oscilira) za satnicu koju hoće ostvariti. To su jedni od većih problema igre, a nisam se ni takao nekih manjih mana preko kojih se može preći, tipa recimo potpuno odvratnog i nepreglednog UI, koji je k tome potpuno neprilagođen konzolama. Ali isto tako se nekad zvijezde poslože i bude jebeno u igri. Priča bude zanimljiva, VA ne bude smeće, pozadinska glazba dobro probrana da nabrije situaciju u igri i u takvom momentu i taj combat bude zadovoljavajuć radi cjelokupnog konteksta i onda taj flashy combat čak i funkcionira te bude zadovoljavajuće vidjeti Gerlata kako pleše s mačem ko balerina dok komada te beznande jadničke. Uglavnom poanta je ona koju je Shooter već rekao, dobra igra ali debelo precijenjena.

 

Ali naravno sasvim logično veoma brzo je došla policija ukusa i dobrih igara, Chono, Fico i ostatak ekipe te je već počelo uvjeravanje kako i zašto je u krivu, te zašto je to najbolja igra ikad. Kao zagovara se neka objektivna i zdrava rasprava, onda uleti Unicefov ambasador Fico i „demantira“ sve što je Shooter govorio nekim svojim subjektivnim doživljajima. Priatelju, brada i ožiljci na čovjeku ili odsjaj na armoru su najstandardniji elementi bilo koje igre. Slično se pred koju godinu brijalo kako neki (već sam od muke zaboravio koji) Assassin's Creed ima jebene detalje jer se zvuk mijenja ovisno o podlozi na kojoj lik šeta. Onako, koji jebeni kurac? To što si ti furež i malo si zabrijao na neke banalne stvari su drugi par čarapa. Takva sranja očekujem čitati od nepopravljivog romatičara kao što je gospon K. kojeg je barem zabavno za čitat s raznoraznim analogijama, koji to ispiše u momentu insipracije iz vlastitog gušta, a ne ide prodavati subjektivne doživljaje za kontra-argumente. Što je najgore i najsmješnije od svega Witcher 3 ima detalja i vidi se da se igri davalo pažnje i truda, samo što vi za te detalje počnete neku brijačinu o najbanalnijim stvarima. Jer detalji su neke stvari bez kojih je igra mogla biti i da ne skužiš, ajmo reći čisti bonus na već jebenu igru, evo tipa sad za Witchera je zgodan detalj kako Geralt namješta futrolu da mu je lakše pospremiti mač, ili ona krčma koja se zove Sedam Mačaka gdje po tom selu šeta točno sedam mačaka i slične raznorazne stvari kojih se više ne sjećam jer sam to igrao pred 4 godine al sigurno ih ima puno puno više.

 

Ali stvar je toga što se Witcherova kvaliteta izjednačava (ili i izdiže iznad) recimo Rockstara (i proziva igrom generacije i slično lol) gdje realno ovi poljaci nebi smjeli stati ni u istu rečenicu s njima. Eto pričali smo o detaljima i gdje ih Witcher ima, nemogu ni dodati čašu vode jednom Rockstaru. Uobičajeno se priča kakvu opsesivnu posvećenost detaljima Rockstar ima, što je istina, ali velikim dijelom je to i iz nužnosti. Tipa u RDR 2 se iz ničega može stvoriti svakakvih situacija te su svi ti silni detalji i potrebni da se održi vjerodostojnost igre, tj njegovog svijeta i živosti. Da pojasnimo, Rockstar ima kompletne ekosustave implementirane u igri, CDPR je dovoljno samosvjestan da takvo što niti ne pokušava jer znaju da nemogu niti priližno ičemu sličnom doći, već ima par preodređenih reakcija na akcije. Općenito dosta ljudi govori kako je svijet u RDR 2 jako živ. Nije to samo radi random encountera i sličnih stvari, već zato jer svijet u potpunosti funkcionira i to bez tebe, životnjski svijet se odvija bez tebe, ljudi imaju svoje rutine, događaji se odvijaju i to se sve odvije ovisno jesi ti tu ili ne, ti si samo kotačić u tom stroju. Gdje u Witcher toga nema, ti si glavni lik i svijet je krojen prema tebi. Jedno je sandbox, a drugo proširena kazališna predstava. U jednom ćeš dobiti hrpu manjih unikantnih iskustava i reakciju svijeta na tebe, u drugom ćeš dobiti par preodređenih reakcija. I to je ono kad sam recimo spominjao plitkosti/dubinu igre, ukratko kvalitetu. Isto tako Rockstar nema nikakvih kompromisa i osciliranja kvalitete na nekim drugim poljima. VA i pisanje su konzistentno vrhunski, a recimo facijalne animacije svjetlosnim godinama iznad Witchera, nema tu nikavog banaliziranja „imala je oči boje kestena“ koje možeš primjenit na bilo koju igru. RDR 2 je isto tako daleko od savršene igre i realno pun mana, samo što je tamo to stvar užasnih game dizajn odluka koje narušavaju kompletan dojam igre.

 

Uobičajeno kad se ovako argumentirano objasni i daju konkretni primjeri onda se rasprava razvije u dva smjera, tj s dvije skupine ljudi. Prvi je taj da se sve to odbaci i veli, e pa meni je to u Witcheru bolje/jednako jer xy subjektivni dojam što je jebeno ironično što recimo Fico sam proziva na ignoriranje, raspravu bez argumenata i primjera, izjednačavanje kvalitete s preferencama koju btw on sam u svojoj glavi odredi dali se recimo meni nešto sviđa ili ne i onda za demantiranje svega toga sve argumente uredno ignorira i počne brijat o nekakvim subjektivnim doživljajima, čisti primjer toga je ne tako davno kad sam pisao u Metro  temi konkretno što i zašto ne valja pa je počeo o nekakvom , strahu i vodičima u tunelima. Prije toga je bio Witcher i nakakvi slabi propusi u kući, sad su to brade i odsjaji. Doslovno uvijek ista priča. I ako netko tu ne vidi razliku između kvalitete VA, pisanja između recimo Rockstara i CDPR onda ta osoba nema baš nikakav filter za kvalitetu te tu sva „zdrava“ rasprava pada u vodu i nema dalje. To se i slikovito može prikazati jednom pričicom. Unazad nekoliko godina je Mate Mišo Kovač gostovao kod Stankovića te je tokom intervjua konstantno radio određeni tik s ustima. Na kraju intervjua ga je Stanković pitao: „ A zašto to radite s ustima?“, na što je ovaj odgovorio: „Tko, ja? Nisam“. Ovaj mu se zahvalio na vremenu, vidio da nema tu dalje i zaključio intervju. E pa tako ide i rasprava s ovom prvom skupinom. Druga skupina počne opravdavati, bio to budžet, veličina studija naspram ovih kao giganta, starost igre i slično. Mislim o kakvim mi tu onda dvostrukim mjerilima pričamo? Prvo je igra generacije, a onda je budget projekt koji se odlično drži s vremenom. Kao da je igra izašla 2000, a ne 2015.

 

Da se još oglasim na prozivanja koje sam dosad uredno ignorirao jer mi se nije dalo na njih odgovarati. Uobičajeno od strane Fice da sam ogorčen, troler i uglavnom više-manje toksični seronja koji sere po igrama samo da sere. Priatelju ja pišem o svemu, ali pošto je ovo forum idem po temama gdje uobičajeno imam suprotno mišljenje od ovog nekakvog generalnog da se stvori nekakva rasprava i onda objašnjavam zašto i kako. Sudaranjem suprotnih mišljenja se dobije rasprava, ne circlejerkanjem. Koji smisao da odem u recimo Titanfall 2 temu i kažem kako je jeben. Dođe još 4-5 nas i kažemo si joj joj baš je jeben. Da to hoću, otišao bi ispred ogledala i potapšao se po ramenu. Tako sam recimo u više navrata pisao i  hvalio Order 1886, GT Sport, Alien Isolation jer je neko generalno mišljenje da su te igre u slučaju Ordera smeće, GT-a promašene ili Aliena podcijenjene. Samo je ekipu žešće zabolio kurac jer to nije tako kontroverzno reći kao recimo da Witcher 3 nije savršen.

 

Eto, toliko od mene.


Munja, Tuhy i Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
WooddieBone
Član: prije 4 godine
Objave: 3091
16/03/2019 11:27 am  

Samo da se nadovežem na detective mode što želim već par dana.

Tvoj je problem kaj ne izlaziš iz detective modea, a ne igrin.

Namjerno je napravljeno da ti se vidno polje izobliči do kretenskih granica baš zato da ne siluješ to.

Podsjeća me na argument kad su Batman igre bile nova stvar, da pola igre samo hodaš jer moraš bit u Detective modeu.

Ne ne moraš.

 

Ok sad kad sam to rekao, ekstra je naporno kaj nemreš tragove koje trebaš aktivirat kad neš tražiš, nemožeš aktivirat ako ih nisi sa detective modeom prvo to pogledao.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
16/03/2019 11:50 am  

Ako je RDR2 za 6/10, koliko je onda za W3?: p Na stranu to, dobar dio razloga zašto RDR2 ima životiniji, ljepši i responzivniji svijet si sam sebi odgovorio - produkcija i vremenska razlika u izlasku. Ok, ali koga briga za to, kažeš? Pa svakoga tko želi na stol položiti činjenice kad već uspoređuje dvije igre. Zanemari i to, ali i dalje ostaje stavka da je W3 (pogotovo s ekspanzijama) daleko raznovrsnija i itekako zahtjevnija igra od RDR2. Sjetimo se samo koliko pored bossova imaš različitih random neprijatelja u W3. I da, na većim težinama trebaš taktizirati i znati kako pristupiti i koji je naročito ranjiv na neke kombinacije. Ni blizu razini gluposti poput "uspori vrijeme kad god zagusti" ili "samo budi u zaklonu (koji je broken većinu vremena btw) i povremeno okidaj L2+R2). Rockstarov gameplay je po defaultu u borbama kompletno neizazovno smeće. Ne znam može li to u istoj rečenici uopće biti s Witcherom. 

Što se tiče UI i pregleda, da, igra je patila od PC-itisa, ako se tako može reći. Zajedno s onim frame dropovima u početku na konzolama, jasno je koja je platforma odabira bila najbolja za ovu igru, kao uostalom i serijal. I to nimalo ne šteti kvaliteti i ispoliranosti koja je naposljetku proizašla u svim verzijama, makar spomenuta verzija i dalje ima značajniju prednost, tim više jer je sada već starija (dakle 60 fpsa i ultra grafika više nisu takva egzotika).

Ne znam, detalji su subjektivni, što je nekome bilo zabavnije također, ali kažem, usporedba gameplayja i raznovrsnosti između ove dvije igre jednostavno nema smisla, Witcher 3 pojede RDR2 za doručak u tom segmentu.

I W3 je estetski bila i ostala ljepša igra. Jbga,  netko i to treba istaknuti. Zato je i dalje top tier u tom pogledu i tako će ostati do sljedeće generacije, pa i dalje. O ostalom seciranju dalje mi se ne da.: (

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Zero

OdgovoriCitiraj
Shooter
Član: prije 4 godine
Objave: 2617
16/03/2019 12:15 pm  

Jedna je igra s mačevanjem, magijom i čudovištima, druga s običnim kaubojima. Nije baš za uspoređivat borbu, jasno je ko je ima znatno više slobode i opcija za osmislit taktike i drugo. Feel borbe je druga stvar, ne mogu realno komentirat jer sam igra RDR II nepunih 10 min i uša u samo jedan kraći okršaj, ali prvotni dojmovi su mi ipak bili bolji nego u Witcheru.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
Član: prije 4 godine
Objave: 5647
16/03/2019 1:10 pm  

Uz to je jedna igra RPG. Inače, temu s propustima RDR2, zastarjelom dizajnu misija, linearnosti onih "random" događaja u vanjskom svijetu kao što su strangeri bolje je i ne razglabati. W3 ima svojih problema, kao i svaka igra, ali bogami ima ih i RDR2. Razlika je u tome da je Rockstar imao praktički neograničeno vremena i resursa da napravi stvarno nešto revolucionarno. To se nije dogodilo.


OdgovoriCitiraj
ikral
Član: prije 4 godine
Objave: 2459
16/03/2019 1:58 pm  

Upravo sam shvatio (dobro, ne upravo, ima već) da me iskreno boli pimpek koja je igra bolja i u čemu od koje. One koje su mi dobre igram a ostale zaobilazim i zadnje što mi se da je raspravljati o tome koji komad softwarea pojede neki drugi za fruštuk, posere i ima jačeg tatu /developera/scenarista /dizajnera /izdavača. Radije ću odigrati ili pogledati nešto nego da nekog nagovaram da mu se nešto svidi. To postrani, zanimljivo je nekad pročitati neku prepirku onako, u ulozi nijemog promatrača i tu i tamo se nasmijati trolanju (ako je kvalitetno kao Wekijevo) i biti sretan što me za sve to pomalo, jelte, boli pimpek.

Btw, da budem full of topic, probao sam igrati Castlevania Curse of Darkness, koji drlog jebote.

On topic, RDR je na pauzi, gleda se Netflix dok traje trial.

Živjeli.


OdgovoriCitiraj
renda
Član: prije 4 godine
Objave: 3179
16/03/2019 1:58 pm  

/

Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca 2 times od renda

OdgovoriCitiraj
Stranica 176 / 180