The Witcher 3: Wild...
 

The Witcher 3: Wild Hunt  

Stranica 178 / 181
 

WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
17. ožujka 2019. 13:23  

@gameslord

U principu da. Hrpa tih grešaka je prisutna u apsolutno svim igrama, ali ih nitko ne spominje jer igre nisu tolko razvikane kao Witcher 3.

Poanta je da je Witcher 3 uveo jako puno unapređenja nekim segmentima game dizajna, a zadržao neke mane koje su univerzalne. Ljudima je naravno jako ljepo kad su posebni i imaju drugačije mišljenje od većine pa krenu isticat te mane iako im neke od najdražih igara imaju iste ili još gore mane, a prava dostignuća igre nisu u stanju primjetit zato što se ne fokusiraju na ono što igru čini posebnom i drugačijom nego na stvari koje im daju najviše argumenata za kritiku.

Nema tu niš čudno.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
17. ožujka 2019. 13:44  

Ja sam probao igrati kako je zamišljeno, s uključenim auto aimom i žutom linijom koje se striktno mora držati, u međuvremenu u prosjeku jašući 15 minuta do markera i potom opet 15 minuta dok se neizbježno ne dogodi neko sranje i isprika za napucavanje. Nije mi baš pošlo za rukom, heh.

@member - slažemo se oko ocjene za RDR2 barem, hajv fajv. S usporedbama nisam ja krenuo, ali prihvatio sam igru, ipak su obje igre u nekim segmentima vrlo slične - ponajviše zbog otvorenog svijeta. Samo uz dodatak što je jedna akcijski RPG te za mnoge predstavlja igru koja je ponajviše obilježila i definirala ovu generaciju (naravno, ostavljam šansu Cyberpunku da to još malo zakuha). Tako je i meni legitimno 10/10, da i to kažem. Kad ti igru kao šablonu uzme jedan Ubisoft i na tome prilagodi čitav serijal, onda znaš da si na tragu nečega što se ljudima sviđa.

Što se tiče one raznovrsnosti koju sam spominjao, uz spomenutu živopisnost svih random neprijatelja, po meni su čitav W3 obilježile i boss borbe (Detlaff, čitav Wild Hunt uz naglasak na Imleritha, Crones, Olgierdov ghost...). Ima toga stvarno mnogo i da, neke borbe jesu bile izazovnije. Nije Dark Souls materijal, ali dovoljno da kazni bezglavo srljanje. Opet, i u DS serijalu nakon određenog vremena postaneš glavni baja i sve pada na čisti brute force, ako već spominješ minus kako je W3 u kasnijim stadijima igre "luk i voda". DS je zamišljen na taj način, da tijekom igre imaš priliku razvijati lika korištenjem soulsa i od njega u konačnici napraviti killer machine, ako znaš što radiš. W3 pruža u tom smislu manju slobodu, ali i dalje je ima u onoj mjeri da možemo govoriti o buildovima koje Chono spominje. Ipak su tu 3 glavna stabla razvoja.

Na to sam mislio pod raznovrsnost, mini igre su samo bonus, ali i što se toga tiče gwent>poker. Ovo ostalo je trivijalno. U slučaju RDR2 očekivao sam barem i natruhu izazova u obliku češćih story related dvoboja (kao što je bio slučaj u prvom RDR) ili barem boljeg sistema šaketanja koje bi uključivalo neke dramatičnije obračune. Opet, to također nisam dobio.

Ali na kraju krajeva, ispast će da daleko više favoriziram jednu igru i blatim ovu drugu. Bez obzira što rekao za RDR2, igra je dalje vrlo dobra. Opet, teško se ne vratiti na produkciju i pažnju na detalje. U tom segmentu je stvarno nevjerojatna, ali to je i jedini dio koji me uistinu oduševio. Ovo ostalo, jednostavno rečeno, šteka.


OdgovoriCitiraj
member
31 XP-a
Rank: 1
Član: prije 2 godine
Objave: 365
19. ožujka 2019. 8:14  

Vidim počeli smo se vrtiti u krug, a sve se svodi opet na onu staru istu: " nisi u pravu i igra je savršena". Pa ću se dotaknuti još par stvari što se spomenulo i s time zaključiti svoj doprinos ovoj raspravi jer bih kao odgovore mogao samo ponavljati svoje rečenice.

Neznam o kakvim se tu buildovima priča jer toga u Witcheru nema. Buildovi u svim RPG igrama koliko god neki zabrijavali i davali prividno kao full puno opcija se svedu na neka 4 osnovna smjera: Brzanac s noževima (nekim drugim manjim oružjem), troma kurčina s macama i sličnim oružjem, magic korisnik i stealth lik s dalekometnim oružjem. Ako je party RPG, a onda su to likovi s takvim setom skillova. U Witcher toga nema, pretežno zato jer neovisno o tim brojkama ti uvijek furaš ista oružja (mač za ljude, mač za monstere), borba se uvijek odvija na isti način i nema tu građenja Geralta u nekog recimo pretežno magic usera te kompletnog mijenjanja play stila osim od onog kojeg je igra zamislila. Geralt (osim što je već od prvog nastavka osmišljen lik i nema nikakve kreacije istoga) ima već predfiniran build, a to je balansirani. Već od samog početka do kraja ti uspješno koristiš i mačeve i magiju, Geralt je uvijek i odvijek zamišljen kao nabrijana balerina s mačem te nema tu nikakvih buildova tipa tromog ali jakog lika, a onaj samostrel koji fura budimo realno više služi kao tretman akupunkture za te monstere i ljude nego kao ikakva vrsta damagea. Ukratko nikakvog građenja i role-plejanja tu nema, a to o čemu vi brijete je upravo ono što sam ja govorio:

Objavio/la: member

 

 Tu RPG elementi nisu ništa drugo nego čisti placebo efeket zapakiran u štrebersku i potpuno beznačajnu brojčanu statistiku.

Za skaliranje si baš prstom u govno. Da, u DS serijalu se pred kraj igre dosta nabildaš, ali tu je naglasak pred kraj igre. Ako tu igraš nekim normalnim tempom tek pred kraj se nešto više nabriješ, osim levelom i skillom. Dok se Witcher praktički igra sam od sebe, DS ipak traži neku dozu skilla, tj bolje rečeno input od igrača, a ne bezumno tapkanje po kontroleru, a to je pravovremeno napadanje, blokiranje i povlačenje, managment stamine i  druge stvari. Kako si pred kraju igre već si izoštrio sve te skillove, a i nabildao se opremom te lvl-ima pa je cijela stvar sve skupa lakša. Nisi ni tad "nepobjediv", opuštenije igranje i zajebancija te svejedno mogu koštat života. Za test upali jednu igru nabildan lvl-ima, i drugu jednu kraj druge, okruži se s par mobova i ništa ne diraj. Spoiler alert: u jednoj igri ćeš puno puno prije pasti nego u drugoj. U DS možeš levelanje exploitat jedino ako se vratiš na neke stare rute koje su tebi bile lake, izračunaš koja je najlakša i daje najviše exp-a i počneš farmat ko luđak jer ti je igra preteška. Witcher je nakon detaljnijeg igranja prvog područja već blago op. Na pola igre je detaljnjim igranjem (novog sadržaja) igra potpuno broken.

Vidim sad je to kao navodno već traženje dlake i igra je savršena. Ovo o čemu pričamo i čega se i  sam Shooter takao su osnovni elementi igre, tj. kostur same igre. Pretjerano analiziranje i nepravedno izdrkavanje bi bilo kao što sam naveo po užasnom UI igre ili recimo nekim nelogičnostima uočljivim na prvi pogled, tipa zašto je srebreni mač jači protiv monstera, a slabiji protiv ljudi? Jer kod ljudi naglo otupio? Puno boljih sistema i odluka da budu logičniji se za njega moglo odlučiti, tipa da bude na nekakvom recharge sistemu, ili da se puno lakše lomi nego običan mač tako da ga imaš inicijativu koristiti samo protiv monstera. Ali to je kao što sam naveo već nebitno izdrkavanje i nešto preko čega možeš preći u kontekstu cijele igre. Ovo gore i prijašnji postovi nisu.

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od member


OdgovoriCitiraj
Deadwalker
737 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 2003
19. ožujka 2019. 9:50  

Meni je jedino žao neiskorištenog potencijala. Igra je mogla imati najbolji RPG-like akcijski combat ikad, imajući u vidu šaroliku monster faunu, razrađeni sustav potiona i korištenje magija. No nažalost već nakon trećine igre, svi bossovi smiješno brzo padnu, čak na death march težini.

The greatest teacher, failure is.


OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
19. ožujka 2019. 10:01  

Mislim da uspoređivanjem Witchera 3 sa Dark Soulsom ne postižete apsolutno ništa.

Tak možemo po svim igrama srat jer nisu ultra teške.
Meni je trojka na Death Marchu bila jebeno teška i jako zadovoljavajuća.

I ko kaže da je lagano nije sreo Leshena random u šumi.

To je base game. Blood and Wine te tjera da se odučiš sve taktike koje koje si kroz 100 sati igre naučio i sve ko beba ispočetka jer su monsteri totalno sjebani. I onda ti to na kraju zapapri sa Detlaffom koji je najteža boss borba koju sam igrao ikad.

Jebeni Al-Khemi iz Ni No Kuni je broken smeće.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
19. ožujka 2019. 10:10  

Srebro je plemenit metal, realno uopće nije upotrebljiv kao oružje jer je otprilike upola čvrst od čelika i jako lako se savija, kao što lako gubi i na oštrini. Samo bi ga luđak koristio protiv oklopa ili štita. No Witcher je fantasy, pa ima smisla ako tamo srebro ima drugačija svojstva ili pak postoje izdržljivije legure sa srebrom. Kako god, opet ima više smisla i sasvim je logično ako koristi srebreni mač samo za "meso" i protiv ljudskih protivnika je manje učinkovit.

Što se buildova tiče, vidim da nema smisla naglašavati da pojedini skillovi značajno mijenjaju koliki ti je u određenim uvjetima ukupan damage output, zajedno sa skaliranjem oružja. To što je to neprimjetno samo znači da igrač dobro radi ono što treba - nadograđuje opremu i skillove. Zbog toga i nema nekog spikea u težini ako se toga držiš. Jedino što te više može omesti je što monsteri ne skaliraju s Geraltovim nivoom. Zamisli koje bi tek smeće bilo da je to slučaj, ej! Da je Geralt predefiniran lik i to stoji, ali tome nije podređeno ono što želiš da bude istaknuto u tvom buidu,  kao što u konačnici imaš priliku i oblikovati svoju priču kroz igru. Zbog toga igra naposljetku i jest RPG, koliko god neke pojedinosti djelovale trivijalno.

Ne znam, niti sam ja doživio da je W3 bio bezumno lupanje po tipkama  (čak i uz quen opet se moraš povlačiti), niti mogu reći da u ekspanzijama nedostaje izazovnog materijala. W3 je ponajprije jako životan svijet u svakom pogledu, nagrađuje istraživanje jednako koliko i angažman igrača za sporedne, kao i glavne questove. Bez imalo skromnosti radi se o igri koja ponajprije poštuje igrača. Rijetkost je to danas u svijetu visokobudzetnih RPG-a.

Da, mislim da sad idemo u širinu i detalje, pa ono, neka ostane na tome da se ne slažemo.


Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
19. ožujka 2019. 11:39  
Objavio/la: Zero

Srebro je plemenit metal, realno uopće nije upotrebljiv kao oružje jer je otprilike upola čvrst od čelika i jako lako se savija, kao što lako gubi i na oštrini. Samo bi ga luđak koristio protiv oklopa ili štita.

Sa Witcher Wiki:

The witcher's silver blade actually has a steel core which is plated with a thick layer of silver which is lethal to magical beasts. This weapon was made specifically for slaying monsters born of magic, those which can not be hurt with common steel weapons.


OdgovoriCitiraj
Shooter
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 4 godine
Objave: 2636
19. ožujka 2019. 12:30  

Vidim da skoro svi navode to šta igra postane lakša ka minus. Iskreno, da je ostala ista težina s početka, dobra je šansa da je ja nikad ne bi završija. Kod igara s odličnom borbom volim da je malo izazovnije, ali ni onda preteško ako se skoncentriram. Kod igara sa slabijom borbom i pogotovo kod onih šta veća težina samo znači veći health za neprijatelje a manji za tebe, radije da je prelagana nego preteška. A vrlo je malo igara koje sam uopće proba igrat na najvišoj težini. Umiranje 20 puta na nekom bossu meni nije zabavno nego frustrirajuće. 


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
755 XP-a
Rank: 6
Član: prije 4 godine
Objave: 5717
5. travnja 2019. 1:34  

Dodan new questline "Stanić u borbi protiv poljskih lopova" - https://www.bug.hr/igre/hrvatski-skladatelj-se-i-dalje-bori-s-izdavacima-the-witchera-3-za-zastitu-svog-8842


OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
312 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 2343
5. travnja 2019. 23:17  

Oke, čovjek je u pravu...

 

Ali... "Igrica" Witcher 3... 🤢  


Zero i FicoLegend se sviđa
OdgovoriCitiraj
FensiSuperstar
Moderator
26 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 3183
6. travnja 2019. 0:31  

ozbiljno u 2019 godini dižemo nos na termin "igrica"?


Heat se sviđa
OdgovoriCitiraj
Tuhy
 Tuhy
312 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 2343
6. travnja 2019. 1:01  

Ne, ali probode oči .


OdgovoriCitiraj
Weky
 Weky
446 XP-a
Rank: 4
Član: prije 4 godine
Objave: 900
6. travnja 2019. 12:57  

Ja sam siguran da zna terminologiju, ali jednom Witcheru termin igrica u potpunosti odgovara.


Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
6. travnja 2019. 13:48  

#PrijaviModeratoru


OdgovoriCitiraj
Letho
209 XP-a
Rank: 2
Član: prije 10 mjeseci
Objave: 52
7. travnja 2019. 6:12  

@Shooter

Rekao si sam, da si često igrajući Witchera spuštao težinu, što znači ili da nisi znao koristit potions/detokšn/skill tree ili ti se igra nije svidjela.

Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Letho

//In Vocatus veritas//


OdgovoriCitiraj
Shooter
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 4 godine
Objave: 2636
7. travnja 2019. 12:12  

Borba mi se nije naročito svidila. I uz potione i sve su neki sukobi znali trajat dugo i bit zamorni pa bi tad spustija težinu dok ih ne prođem. 


OdgovoriCitiraj
FensiSuperstar
Moderator
26 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 3183
7. travnja 2019. 12:59  

Pa kad si dalmoš. Ti bi tia da se riba naguzi i sama sebe na tebi guzi :D!
nemoš tako. Šuteru nemoš bit papak u igrama. Moraš stisnut šupak i samo jako


OdgovoriCitiraj
Shooter
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 4 godine
Objave: 2636
7. travnja 2019. 13:05  

Jbg papak u stvarnosti, papak u igrama. Nema tu pomoći.


FicoLegend se sviđa
OdgovoriCitiraj
WooddieBone
325 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 3192
7. travnja 2019. 13:30  

Meni spuštanje težine uopće nije znak da se igra nekom nije svidjela.

Ne da mi se uvijek mučit ko budala. Nekad samo hoću vidjet priču.


OdgovoriCitiraj
FensiSuperstar
Moderator
26 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 3183
7. travnja 2019. 13:38  

Woodie jesi ti jedan od onih koji gleda pornjavu i rasplače se na kraju zbog dirljivog završetka?

Pa nije witcher super meat boy ili volgar the viking for fuck sake. Witcher je tek na najvećoj težini balansirana.


F_i_C_O i Shtiri se sviđa
OdgovoriCitiraj
FicoLegend
Moderator
313 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 4955
7. travnja 2019. 13:41  
Objavio/la: WooddieBone

Meni spuštanje težine uopće nije znak da se igra nekom nije svidjela.

Ne da mi se uvijek mučit ko budala. Nekad samo hoću vidjet priču.

Tako je i meni. Nekad želim pustiti mozak na pašu, uživati u tome da sam majstor svih majstora s mačem i guštati. Dovoljno se sekiram u stvarnom životu, ne treba i u igri.


Milicevic87 se sviđa
OdgovoriCitiraj
Chono7
80 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 10047
7. travnja 2019. 13:56  

Kakvi su ovo pickasti ispadi!? Jeste trenirali u Kaer Morhenu ili niste? Spustanje tezine je isto kao spustanje gaca da vas guze! Svasta...


FensiSuperstar se sviđa
OdgovoriCitiraj
FensiSuperstar
Moderator
26 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 3183
7. travnja 2019. 14:02  

@ficoLegend igrat ces ti samnom Outward pa ces vidit kome ćeš spuštati težinu :D!!!


OdgovoriCitiraj
FensiSuperstar
Moderator
26 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 3183
9. travnja 2019. 0:37  
Objavio/la: Shooter

Fensi for all

@fenix brate sviđa mi se kako ovaj shooter razmislja jebla sliku svoju

@kamper dobro da nisi upoznao Megatamu sa GPa i našeg "nikad" neprežaljenog i palog borca Jelaša. Tražio bi do kraja tjedna svakodnevnu terapiju kod nekog psihića

Ovo je ono a good day. Čekaj da se pridruži emilijo i krene postati o tome koliko se koja ps4 igra prodala u kojem mjesecu sa nekim random brojevima

Ovaj forum je zlato. Fensi For All motherfuckers

I nabijem vas nakuratz GERALT 4 LYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Shooter se sviđa
OdgovoriCitiraj
Shooter
0 XP-a
Rank: Nula
Član: prije 4 godine
Objave: 2636
9. travnja 2019. 1:49  

Fensi ajde doma pijan si


OdgovoriCitiraj
Stranica 178 / 181