Što se trenutno igr...
 

Što se trenutno igra i što se zadnje odigralo?  

Stranica 145 / 145
 

Nocna Mandragora
Moderator
55 XP-a
Rank: 1
Član: prije 4 godine
Objave: 451
11. rujna 2019. 18:44  

Završila Detroit: Become Human i trenutno igram Firewatch. 


Tzereen se sviđa
OdgovoriCitiraj
K.
 K.
277 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 961
11. rujna 2019. 23:47  
Objavio/la: @zero

Odlučio sam replayjati prve Gearse na PC-u. I moram priznati da je to zapravo jedna od onih igara koje više gledam kroz ružičaste naočale nostalgije.

Da pravim listu najboljih . . . ne znam . . . Najboljih 27 Igara Ikad Napravljenih, Gears of War bi bio najponosnija najglasnija motorna pila na toj listi. A napravit ću tu listu, kad tad; kunem se. ;D

Priznati ću da je postojalo vrijeme kad sam i sam sumnjao u istinsku kvalitetu GoW-a; pripisivao sam njegov obrazac i veliki scenski prasak pukoj slučajnosti vremena u kojem je izašao, ali onda sam naišao na jedan legendarni video u kojem jedan, još legendarniji, Hironobu Sakaguchi u svojoj elegantno ispeglanoj košulji smiješnog uzorka mahnito gestikulira rukama i zaljubljeno priča o Gears of War-u.

Radi se o vremenu kad se Hironobu Sakaguchi već bio odvojio od Square Enixa, Japana općenito. Imao je svoj vlastiti gaming studio i svako jutro se budio na Havajima. Može se reći da je živio najbolji život ikad, i nitko ne može reći da se ne slaže s tim.

Havajski povjetarac je ulazio kroz otvoreni prozor njegovog Mistwalker studija, i silno se trudio zaigrati sa njegovom besprijekorno ispeglanom košuljom smiješnog uzorka dok je on davao intervju o svojoj novoj, nadolazećoj igri — novinaru kojem se nije skidao osmijeh s lica. 

Stvar je u tome što, vidite, Hironobu Sakaguchi nije nasumično spominjao GoW. Imao je savršen razlog za tako nešto. Gears of War je bio savršen za Sakaguchija. Hironobu Sakaguchi, u razvoju svog novog JRPG-a (Lost Odyssey (!)), prezentirao je Gears of War (TPA (!)) kao glavni uzor (?!?).

Ne mogu pronaći taj video. Prošlo je više od šest godina od kad sam ga vidio. Ne mogu vam sa sigurnošću reći ni je li njegova besprijekorno ispeglana košulja bila smiješna jer je prikazivala havajsko otočje ili zemaljsku kuglu (jer se ne sjećam), ali ono što vam mogu reći sa sigurnošću je ono što biste zasigurno i sami primijetili prilikom gledanja *tog* videa . . .

Dok je pričao o Gears of Waru, Sakaguchijev inspirirajući brk pun života se smijao — zasebno.


Fenix se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
705 XP-a
Rank: 5
Član: prije 4 godine
Objave: 5715
12. rujna 2019. 9:03  

Vjeruješ kako je slučajno bio pun hvale za igru koja je bila ekskluziva u vremenu kada je, slučajnosti li, i sam otvorio novi studio koji se obvezao na vjernost Microsftu?

Naravno,  ništa loše u tome, iako se to pokazalo neuspješnim, MS je pokušao s žešćim probojem na japansko tržište, dio strategije u kojoj je bio o Mistwalker. Ta avantura je znamo kako završila, iako se iznjedrilo par dobrih igara iz svega toga. U slučaju Mistwalkera to je bio ponajprije Lost Odyssey (stvarno prava šteta što nisu portali i na PC, makar "napori" Squarea s njihovim JRPG-ovima zapravo pokazuju da nikad nije kasno).

Ali i ja bih se smijao na njegovom mjestu. S jedne strane govoriš o igri i platformi za koje je interes u tvojoj matičnoj državi praktički nepostojeć ili se čak smatra izdajom nacionalnih interesa, dok s druge znaš da je bankovni račun fino podebljan zbog ekskluzivnog ugovora pa ti je zapravo svejedno koliko ćeš biti vjerodostojan ljudima.

Ali daleko od toga da je GeoW 1 loša igra ili sveukupno da nije dostavio kao serijal, jel. Jedna od najboljih TPS pila, aye.


OdgovoriCitiraj
sanzo
234 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 874
16. rujna 2019. 16:35  

Ljeto polako završava pa da popišem sve odigrano prije nego se zatrpam sa hrpom novih igara. Ne znam da li je to samo moj dojam jer starim i imam sve manje vremena za igranje ili ih stvarno izlazi sve više i više.

What Remains of Edith Finch (PS4) - Kratki i za čudo zanimljiv walking simulator. Inače ne volim takav tip igre i obično me uspava nakon već nekoliko minuta, ali ova igra me je uspjela uvuć u svoju priču. Traje jedva 2 sata i idealni je odabir za jedno olujno ljetno poslijepodne.

8/10

Tales of Vesperia: Definitive Edition (PS4)

Godinama sam patio za ovom igrom. Glupi X360 i njegove rpg eksluzive. Vijest da dolazi remaster me je oduševila, da bi igra u konačnici bila solidna, ali ništa više od toga. Combat je ok, najbolji od ovih 2.5D tales igara i odnos između Yuri-a i Flyn-a je odlično odrađen te je najbolji dio priče. Ostatak je prolazan, i za ni jedan segment ne mogu reć da je stvarno loš, ali očekivao sam više s obzirom koliko je igra nahvaljena. Najveći minus su mi priča i negativci. Na nekoliko mjesta u igri sam imao dojam da sam nešto propustio, kao da nešto nedostaje ( možda stvarno jesam), ali smatram da se je to moglo puno, puno bolje odraditi. Ovako za mene ostaje negdje u sredini serijala.

7,5/10

God of war (PS4)

"Ovo nije God of War", "Last of us sa Kratosom", "Ovo će bit bezveze" ... Ovakve misli su mi prolazile kroz glavu još tamo od prve najave igre i trebalo mi je stvarno dugo da se natjeram da počnem igrat. Nije mi trebalo dugo da se uvjerim da sam bio u pravu, bar djelomično, ovo nije God of War, ali igra je odlična. Izgleda predivno, zabavna je za igrat, a dialog između likova mi je najbolje napisan i najbolje odglumljen na ovoj generaciji. Level dizajn središnje zone i način na koji se ona otvara igraču kroz igru  može bit primjer svakoj igri ovog tipa. Combat je također jako dobro odrađen iako ima par problema sa hit detectionom i staggeranjem protivnika koje zna biti nekonzistentno. Najveća pohvala ide sceni u sredini igre, koja služi kao poveznica sa starim igrama te od koje će se svaki fan serijala naježiti kad odigra igru prvi put, pogotovo ako nije unaprijed znao ništa o radnji. Iako igra nije ono što sam želio od nje, sada željno isčekujem nastavak.

9,5/10

Slay the Spire(PS4)

Zanimljiv deckbuilder, relativno izazovan, nemam puno za reći o igri, osim da je zarazna i da sati prolete kad se jednom počne.

8/10


Fenix se sviđa
OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
705 XP-a
Rank: 5
Član: prije 4 godine
Objave: 5715
16. rujna 2019. 21:01  

Ne računa ti se prelazak GOW-a ako nisi riješio i sve valkire.: p

Inače, dovršio sam prvi BioShock. Nakon nekih deset godina od prvog prelaska igrati ponovno ovu igru je poseban doživljaj. Znaš što te otprilike očekuje, ali igra i dalje pokazuje sve one sitne detalje, opcije i mogućnosti koje prije možda nisi ni doživljavao. U prvom prelasku gotovo da i nisam hakirao, nisam radio baš ni istraživanja putem fotografija, a ponekad je manjkalo i malo kreativnosti u pristupu. U ovom prelasku to nije bio slučaj. I dalje mi je vrhunac igre natjerati Big Daddyja da se bori za vas ili protiv drugog BD-a, enrageati neprijatelje ili hakirati mitraljeze/kamere/topove da se okrenu protiv splicera.

Tek sada s odmakom mogu reći da je igra ipak nešto posebno te da ništa mnogo nije izgubila na faktoru imerzije i sveukupne privlačnosti. Ok, I dalje mi nedostaje više animacija  (makar onih in game), ali to je manje više to.


OdgovoriCitiraj
sanzo
234 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 874
16. rujna 2019. 22:58  
Objavio/la: @zero

Ne računa ti se prelazak GOW-a ako nisi riješio i sve valkire.: p

Kakvo je to podcjenjivanje? 😛 Valkire su prelagane, bar na normal težini, osim zadnje za koju mi je trebalo nekoliko pokušaja. Ostalo mi je samo skupljanje raznih gluposti za platinu,  u čemu ne uživam posebno te je zbog toga i ostavljeno za neko buduće vrijeme.


OdgovoriCitiraj
Zero
 Zero
705 XP-a
Rank: 5
Član: prije 4 godine
Objave: 5715
17. rujna 2019. 10:27  

Triba si onda igrat na hardu, ae. Al da, kad se skuži pattern, ostaje samo pratiti to na vrijeme. Zadnja ima skoro sve varijacije postojećih, i kažem, meni je DS materijal već na normalu. Uglavnom, bez valkira je tek walk in the park, nije jednostavno potpuni doživljaj.


OdgovoriCitiraj
sanzo
234 XP-a
Rank: 3
Član: prije 4 godine
Objave: 874
17. rujna 2019. 12:07  

Zadnja mi se jedino svida,  steta je da se moveseti ponavljaju u svakom fightu uz dodatak jednog novog napada za svaku od njih. Bas mi fali malo tezih i raznolikih bosseva,  ali ocekujem da ce na tome poraditi u nastavku 


OdgovoriCitiraj
Stranica 145 / 145