Electronic Arts inzistira da FIFA ne koristi tzv. skripte za skaliranje težine  


Fenix
1956 XP-a
Rank: 9
Objave: 9456
Admin
Član: prije 8 mjeseci
wpf-cross-image

Prije par tjedana među prvima u svijetu pisali smo o oktrivenom patentu Electronic Artsa, odnosno algoritme koji skaliraju težinu u njihovim igrama. Patent imena "Dinamičko podešavanja težine" otkriva kako, po potrebi, kad je igrač u podređenom položaju, može dobiti određena poboljšanja, a protivnik određene hendikepe. Prilično detaljno se objašnjava, primjerice kod racing igara, usporavanje vozača…

Oznake teme
5 odgovora
Master_X
201 XP-a
Rank: 2
Objave: 160
Član: prije 11 mjeseci

Catch-up postoji u racing igrama valjda još od prvog NFS-a.

Odgovori
biver
204 XP-a
Rank: 2
Objave: 443
Član: prije 4 godine

Ovo sa fifom ja tupim vec godinama. Igram npr. kup na pocetku sezone sa Marseille-om protiv u najmanju ruku prosjecnog kluba koji je silom prilika pri vrhu ljestvice jer mu se zalomila neka pobjeda i ne mogu centar prec. Nakon toga zgazim u gostima psg 4-0 u ligi bez imalo muke. To je jedna od stvari koje me uzasno odbijaju od igre.

Odgovori
Matador
159 XP-a
Rank: 2
Objave: 615
Član: prije 4 godine

A valjda oni znaju što su stavili u igru. 😀

Odgovori
2 Odgovori
Boja1964
Član: prije 7 mjeseci

236 XP-a
Rank: 3
Objave: 37

Znaju, zato se toliko i brane...

Odgovori
Matador
Član: prije 4 godine

159 XP-a
Rank: 2
Objave: 615

@boja1964

Nešto slično kao i "slobodno sudačko uvjerenje", kada se sudac osjeća slobodnim da uvjeri cijeli pola svijeta da nije vidio nešto što je vidjelo par milijuna ljudi. 😀

Odgovori