Vijesti

inFAMOUS slavi 10. rođendan, a ovih 10 stvari niste znali o njemu

Sucker Punchov inFamous definitivno je bio jedna od onih igara koje su označile prekretnicu traljavom startu PlayStationa 3.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2009. bio je to veliki hit, sama igra pružila je osjećaj slobode i premoćnosti jednog superheroja kao nijedna igra do tad, dok je studio Sucker Punch nakon genijalnog Sly serijala s PlayStationa 2 potvrdio svoje ime.

Jučer je prvi inFAMOUS slavio 10. rođendan, a pomalo emotivno iz Sucker Puncha su na Twitteru objavili 10 stvari koje nismo znali o igri. Pa krenimo.

1. Igra se trebala zvati True Hero

Radni naslov bio je True Hero, developeri su isprobavali mnoga imena, dok je jako malo nedostajalo da to bude i pravo ime igre. Naime, uoči predstavljanja igre na E3 2007. godine developeri nisu znali mogu li svoju igru nazvati “inFAMOUS”. Na sreću, iz Sonyjevog pravnog tima stigla je potvrda, što je značilo da ekipa nije trebala objaviti već pripremljeni alternativni trailer.

2. Mogli ste mijenjati odjeću u telefonskim govornicama

U prvim verzijama igre zamišljeno je da se igrač u telefonskim govornicama može presvući u civila. Kako je to izgledalo pogledajte ispod.

3. Moglo se upravljati gradom

Zamišljeno je da naš superheroj može čak mijenjati sučelja zgrada, pa bismo tako mogli dodati trgovinu koja bi razveselila građane.

4. Cole se nije trebao zvati Cole

I danas jedan od najomiljenijih glavnih likova u igrama, Cole MacGrath se nije trebao tako zvati ni izgledati. Prvo ime za glavnog junaka bilo je “Gearwolf” i imao je kompletno drugačiju frizuru. Nasreću, ekipa iz SC odustala je od tog nauma.

5. Likovi u igri komunicirali su kao Simsi

U početku razvoja, likovi unutar igre komunicirali su nekim čudnovatim jezikom sa stripovskim oblačićima iznad glave. Ako ste igrali Simse, sve vam je jasno.

6. Moglo se uređivati likove

U Sucker Punchu su eskeprimentirali s kustomizacijom likova, pa se tako mogla mijenjati kosa, outfit…

7. Telekineza

Sad stižemo do gameplay elemenata za koje nam je žao što nisu postojali u igri. Cole je kroz razvoj imao moć telekineze. Mogao je privlačiti metalne objekte u igri i koristiti ih kao oružje. Sjećate li se Time Splittersa i Second Sighta s PlayStationa 2?

8. Moglo se raditi stuntove s motorima

U inFAMOUSU nismo mogli voziti automobile, motore niti bilo koje drugo prijevozno sredstvo, međutim, sasvim je jasno kako se u jednom djelu razvoja igre eksperimentiralo i sa tim segmentom gameplaya.

9. “Skejtanje”

Developeri su eskeprimentirali i sa skejtanjem. Doduše ne onim klasičnim, već se moglo skejtati na energetskom polju. Iako je surfanje tračnica i vodova bilo prezabavno, za ovo nam je iznimno žao što nije završilo u igri. Jer čak i u ovoj razvojnoj fazi izgledalo je prezabavno.

10. Legendarni Zeke se još uvijek javlja na Sucker Punchove telefone

Zadnja stavka je Sucker Punchova interna fora, a uključuje Zekea, sporednog lika koji nam je bio draži čak i od Colea. Kako se Zeke kao automatska sekretarica javlja na telefone unutar studija poslušajte u nastavku.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Povezano