Recenzija | Nioh – Dragon of the North

Samurajev put nema kraja.

Nioh mi je definitivno jedna od najboljih igara ove godine, a Team Ninja je prvim DLC-om pokazao da ima još puno toga za ponuditi svojim fanovima. Komunikacija između igrača i developera uvijek je bila na visokoj razini. Bilo da se radi o brojnim beta testiranjima prije izlaska igre ili dodavanje brojnih dodataka putem zakrpi, jasno je da ekipa iz Team Ninje sluša svoje fanove kako bi još više obogatili igru.

Odachi je spreman za akciju

Kako što su i obećali, prvi od tri DLC-a nam donosi mnoštvo sadržaja, a tu je i nova zakrpa koja ima brojne zanimljivosti za sve igrače. Novi DLC nam donosi priču o Date Masamuni i potpuno novu regiju koju možete zaigrati nakon što završite glavnu igru. To svakako i preporučam budući da je preporučen level iznad 150, a i nova zakrpa je mnogim igračima smanjila levele budući da su nanovo izbalansirali količinu Amrite koja je potrebna za level up kao i same level capove. Nova regija nam donosi tri glavne i sedamsporednih misija. Od te tri glavne zapravo imamo tek dvije budući da je treća samo epilog i boss borba koja nas zagrijava za idući DLC. Priča nije ništa posebno, no sami gameplay je i dalje na vrhunskoj razini kao i sami bossevi koji će vas pošteno namučiti. Baš ono što smo i tražili. DLC će vam pored tri glavna bossa ponuditi i dva sporedna. Tu je i potpuno novi Way of the Demon način igranja koji je zapravo poptuno nova NG++ razina koja će vam osigurati sate i sate igre ako se odlučite na prelazak misija na ovoj težini. Ovo je super stvar budući da je sam DLC dosta kratak i čitavu stvar možete završiti za nekoliko sati, no oni koji se odluče pronaći najbolju opremu i unaprijediti sve što imaju dobit će itekako sadržaja.

170427Famitsu youkai namahage 00 1493713044

Nova klasa oružja je pun pogodak.

Novi DLC nam donosi i novu klasu oružja, Odachi. Ovo će još više produbiti već odličan gameplay i ponuditi vam sate i sate dodatnog sadržaja kako bi usavršili svoj build. Naravno, tu su i nova oružja, skillovi i oklopi, a velika je novost ta da igrači mogu sada koristiti i dva guardian spirita koja mogu vrlo lako prebacivati u samoj borbi. Sam level cap za leveliranje guardiana je isto povećan. Nove vrste Yokai neprijatelja će vas dobro namučiti, kao i sami bossevi koji su odlično napravljeni. Developeri su na zahtjev fanova omogućili i mogućnost transformacije u ženske likove pa tako sada konačno možete zaigrati koristeći skinove ženskih likova poput Fuku i Okatsku. Imajte na umu da za otključavanje ovih skinova morate potrošiti dosta gloryja.

170427Famitsu stage chusonji 1493713033

Lokacija u DLCu je predivna. Šteta samo što nema više misija.

PvP ipak treba još rada

Igra je konačno dobila i dugoočekivani PvP način igranja kroz zakrpu kako bi svima bio dostupan. Iako je combat sustav Nioha i dalje u samom vrhu pored Soulsborne igara, ovo zasad ne radi kako treba u ovoj verziji igre. Netcode je izuzetno slab, a ni sam PvP menu nije najbolje riješen budući da morate posebno odabrati tražite li ili čekate borbu. Ovo sada možda i nije problem budući da ima puno igrača, no kad prođe navala zbog novog DLC-a itekako će se vrijeme spajanja povećati stoga smatram da bi jedinstveni matchmaking bio bolje rješenje. Na samom PvP-u treba puno rada kako bi se borba izbalansirala, kao i kvalitetniji netcode budući da borbe mogu biti jako laggy što će sigurno odbiti mnoge igrače. Team Ninja je već izbacio 1.09 zakrpu kako bi poboljšali PvP, no trebat će sigurno još vremena kako bi ovo sredili. Ovo zapravo ni nije negativna strana DLC-a budući da je PvP dio zakrpe koja je besplatna i dostupna svima, no valja napomenuti jer znam da ima puno igrača koji su čekali PvP.

170427Famitsu sugata w 00 B 1493713039

Konačno možete zaigrati kao Fuku.

Dragon of the North je vrlo kvalitetan DLC koji preporučam svim Nioh igračima koji su željni novog sadržaja, pogotovo jer je dostupan po vrlo povoljnoj cijeni od 75,99 kn što je dosta osvježavajuće u moru DLC-a koji često znaju koštati i preko stotinjak kuna. Iako je nešto kraći, sam DLC će vam pružiti vrlo napete borbe koje preporučam svim fanovima originalne igre.

Nioh – Dragon of the North recenzija

80

Dragon of the North je vrlo kvalitetan DLC koji preporučamo svim Nioh igračima.