Recenzija | The Walking Dead: A New Frontier (1. i 2. epizoda)

Telltale je isporučio dobar početak sezone, uz gotovo nikakve vizualne promjene ili nove mehanike igranja.

Studio Telltale krenuo je u treću sezonu svojeg serijala The Walking Dead objavom dvije od pet najavljenih epizoda. Nova sezona dobila je podnaslov “A New Frontier” i odmah na početku napomenut ćemo da u recenziji nećete pronaći niti jedan spoiler. Isto tako, da se tekst ne bi pretvorio u rant koji se bavi “žanrom” u kojem je studio postao majstor zanata, nećemo se upuštati u kritiziranje istog, niti ćemo na tome bazirati našu ocjenu.

Odmah na početku raščistit ćemo eventualne nedoumice i reći da ako volite ovakve igre, definitivno ćete uživati u početnih dva i pol sata nove, treće sezone priče smještene u postapokaliptični svijet prepun zombija, kreiranog po uzoru na strip prema kojem je snimljena i popularna TV serija. Svima ćemo preporučiti prolazak kroz prvu i drugu sezonu igre, djelomično zbog odluka koje se prenose, ali većim dijelom zbog toga što to u velikoj mjeri utječe na vaš odnos prema glavnom liku – Clementine.

Već na samom početku možete očekivati iznenađenje koje će odrediti smjer priče i bitno utjecati na sam doživljaj. Nikakva tajna više nije da se uz Clementine, prati i priča lika po imenu Javier Garcia kojeg je sudbina spojila s glavnom protagonisticom. I dok će se prema Javieru većina osjećati jednako jer se, naravno, radi o novom liku i sve kreće iz početka, za Clementine to nikako neće biti slučaj jer smo s njom kroz dvije ranije igre već sagradili određeni odnos, pa će i donošenje odluka koje se tiču direktno nje biti daleko teže. Ne želimo otkriti previše priče, pa ćemo samo reći da je Javier Garcia propali igrač baseballa koji tijekom bijega od zombija bude odvojen od svoje obitelji, a slijed događaja dovest će ga do susreta s Clementine koja se od uplašene djevojčice pretvorila u osobu koja je prisiljena odrasti veoma brzo i postati netko tko se može osloniti na svoje vještine preživljavanja.

Osim Clementine, nova sezona, barem kad su u pitanju prve dvije epizode, nema nikakvih poveznica s ranijim događajima, pa se nakon igranja stječe dojam da svjedočimo svojevrsnom rebootu ili novom početku serijala, što se definitivno ne može tvrditi za izgled i način igranja koji nisu doživjeli gotovo nikakve promjene. Nešto što bismo mogli navesti kao novitet, ubacivanje je flashbackova u prošlost koji na efektan način produbljuju i objašnjavaju priče i Javiera i Clementine, a neki od njih čak postavljaju temelje za buduće događaje.

Još jednom ćemo ponoviti, oni koji vole naslove studija Telltale, u The Walking Dead: A New Frontier snaći će se kao ribe u vodi, a igrači koji se prvi puta susreću sa serijalom ili bilo kojom igrom sličnog stila, mogu očekivati prolazak kroz dobru priču uz minimalnu količinu interakcije i uz (opet) minimalan utjecaj na samu radnju donošenjem odluka.