Vijesti

Cyberpunk 2077 će na maksimalnoj težini isključiti UI, a dobili smo i prvi primjer promjenjivih vremenskih uvjeta

Kao i u The Witcheru 3, tako će i Cyberpunk 2077 imati različite nivoe težine. Kako kažu iz CDPR-a, žele igru približiti onima koje zanima priča, ali koji nisu toliko iskusni u igrama, ili samo nemaju iskustva u pucačinama. Dobar broj isključivo RPG igrača će nakon The Witchera poželjeti odigrati odigrati i ovu igru, pa je ovo definitivno dobra vijest za njih.

Za manje iskusne igrače tu su i posebna oružja, poput primjerice “smart guna” koji smo vidjeli u prvom gameplay prikazu. Smart gun radi nešto manju štetu, ali zato nema problema s ciljanjem.

S druge strane, onim iskusnijim igračima željnim izazova Hardcore težina će leći fantastično. Osim težih protivnika, igra će vam isključiti korisničko sučelje, pa ćemo se za sve informacije trebati oslanjati isključivo na okolinu.

Promjenjivi vremenski uvjeti

Već ranije je potvrđeno da će Cyberpunk 2077 imati promjenjive vremenske uvjete. Imao ih je i The Witcher 3, ali ovo je u potpunosti drugačija igra. Night City je u 2077. godini iznimno zagađen grad, nebo iznad njega je okupano smogom, tu je i globalno zatopljenje…

Developeri su izdvojili otrovne kiše od kojih ćemo se skrivati u zgradama, a za koje ćemo, u to uopće ne sumnjamo, definitivno moći nabaviti nekakve augmentacije koje će nas štititi upravo od toga, dok će nas neke druge nadogradnje dodatno izložiti istoj, u zamjenu za neko drugo poboljšanje.

Oznake

5
Komentari

Ulogiraj se kako bi komentirao
3 Comment threads
2 Thread replies
0 Pratitelja
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
WooddieBoneBraleShooter Recent comment authors
novije starije popularnije
Brale

Jel ima ovdje još netko da igra igre striktno na Normal a druge težine i ako su dostupne se jednostavno pravi da ne postoje?

Shooter

@braleOvisi o igri, nekad stavim i na Hard. Mislim da sam samo Mass Effect 2 i 3 proša na najvišoj težini jer nisu ni tad bile pretjerano izazovne.

Brale

Meni je iskreno najdraže kad težina nije ni odaberiva (Bloodborne,MGSV,Sekiro…) a najdebilnije mi je kada je uključena u neki Rpg. Pa bar u Rpg-u podešavaš sebi težinu sa količinom grindanja, šta će ti još difficulty settings? Persona 5 i Witcher npr. Toga prije nije bilo u rpgovima

WooddieBone

Ja isto najviše volim kad nema odabira, a kad ima igram na easy ili normal.Nije da nemrem igrat tešku igru, prešel sam sve Mass Effecte na Insanity (prvi je pakao) i Witcher 2/3 na najtežim težinama, al većina igara hard mode implementira na užasno iritantan način.Umjesto da otežaju igru sa boljim AI sistemomi, većom agresivnosti neprijatelja i/ili nemogućnosti sejvanja oni dignu neprijateljev HP/DMG, a tvoj smanje.Ko da igram PUBG sa 99 cheatera. Uglavnom me smeta kaj na Hard težinama, borbe traju 20 minuta. Tipa Batman Arkham. Tam dok rješiš sobu henchmena zaboraviš di si, kam ideš i kaj moraš napravit.

WooddieBone

kakvog smisla ima isključivanje HUDa u igri di HUD po loreu zapravo stvar koja postoji?

Povezano

Back to top button
Close
Close