Vijesti

Doom Eternal dobio fantastičan gameplay prikaz na QuakeConu

Ovo smo čekali!

Hugo Martin i Marty Stratton su na Quakeconu pokazali puni gameplay prikaz za Doom Eternal. Kako smo i očekivali, novi Doom izgleda fenomenalno i donosi hrpu novosti. Developeri iz id Softwarea su na prezentaciji pokazali čak tri gameplay videa koji nam donose akciju na Zemlji, kao i pogled na PC verziju koristeći tipkovnicu i miš s povećanim FOV-om. Za kraj smo dobili prikaz nove lokacije na Phobosu, kao i hrpetinu novih oružja i neprijatelja.

Doom Slayer se vraća

Novi Doom gradi na onome što nam je donio odličan reboot iz 2016. godine pa tako opet imamo naglasak na push-forward combat koji je opet brutalno brz, a tu su i svima nam dobro poznate glory egzekucije. Doom Slayer 2.0 ima novi extendable blade i dodatke na armoru, a sama oružja su dobila nove attachmente poput Meat Hooka za privlačenje neprijatelja. Sam sustav kretanja je dodatno dorađen pa smo tako dobili i nove dash pokrete za brzo izbjegavanje u stranu koje će dodatno začiniti brzi sustav kretanja.

Engine koji će pokretati sav ovaj kaos će biti novi id Tech 7 na 60 fps-a, a za glazbu je opet zadužen Mick Gordon. Novi detalj je sustav invadera koji omogućuje drugim igračima da upadnu u single player kampanje igrača kao demoni, a igrači će čak moći pokrenuti i party od više igrača za borbu s Doom Slayerom. Hugo Martin je na prezentaciji izjavio da ne rade samo Doom igru već Doom univerzum pa će tako opet biti veliki naglasak na lore i tajne. Developeri su za prikaz pripremili nekoliko concept artova koji prikazuju neke nove lokacije koje će biti u igri i već nam sada izgledaju vrlo zanimljivo.

Doom Eternal izlazi za PlayStation 4, PC, Xbox One i Switch.

Ispod možete pogledati sva tri prikaza:

{loadposition pratinas}