Vijesti

Metro Exodus cilja na konstantnih 60 sličica po sekundi uz uključenu RTX tehnologiju

4A Games radi punom parom na optimiziranju performansi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavni rendering progamer 4A Gamesa, Ben Archard, je u intervjuu za RPS rekao kako Metro Exodus svakako cilja na izvedbu od konstantnih 60 sličica po sekundi na 1080p rezoluciji s uključenim raytracing efektima.

Archard je dodatno pojasnio kako je studio svjestan da imamo tri modela RTX grafičkih kartica i da svaka od njih ima različite mogućnosti izvedbe raytracing efekata, pa je najavio kako će 4A Games pokušati stvoriti različite profile za RTX.

To bi značilo da ćemo moći odabrati visoke i niske postavke RTX tehnologije odnosno fino podešavati kvalitetu efekata s obzirom na snagu grafičke kartice, te naravno u potpunosti isključiti raytracing.

Archard je rekao kako je prvotna implementacija RTX tehnologije bila naivna i puno resursa se trošilo na njenu izvedbu. Sada je pokretač više optimiziran, a postojeći sustavi daleko bolje iskorištavaju efekte, te će novi Metro vrlo vjerojatno dostići konstantih 60 sličica po sekundi uz raytracing.

https://www.youtube.com/watch?v=9wUfSsIv34M

{loadposition pratinas}

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano