Vijesti

Nvidia planira remastere još kultnih klasika s ray tracing tehnologijom

Izgleda kako neće samo Quake II biti kultna stara igra koja je doživjela nadogradnju u vidu ray tracing tehnologije. Prije svega, ukoliko niste upoznati, evo kako Quake II izgleda sa ray tracing tehnologijom:

Zapravo, radi se o kompletnom remasteringu igre stare 22 godine i izgleda odlično. Ako ne vjerujete, odigrajte vanilla verziju i uvjerite se sami koliko je ovo na video prikazu ljepše, upeglanije, a da ne spominjemo svjetlosne efekte.

Za ovakav tretman igre je zaslužan Lightspeed Studios. Prije toga su radili na portanju igara kao Doom 3, Half – Life 2 i Portal za Nvidia Shield. A sada se pojavila ponuda za posao producenta u njihovom timu koja otkriva to da kane napraviti još remastera kultnih starih igara i ubaciti u njih ray tracing tehnologiju. Nažalost, nigdje ne pišu imena tih igara, već samo se spominje ono “some of the greatest titles”.

Ne moramo ni napominjati kako među redovima oduševljenih igrača prvo ime koje se spominje je Half – Life, a ne bi bilo iluzorno očekivati da se Lightspeed Studios opet prime Doom trojke ili Half – Life dvojke kada su ih već prebacivali na Nvidijin Android uređaj. Po našem mišljenju, bilo bi odlično odabrati igre koje bi imale beneficije od ray tracing tehnologije kao što su obje Thief igre, Deus Ex, prvi Unreal i slične gdje bi se igra svjetla i sjene dovela do vrhunca. Također, stealth aspekt u određenim igrama izveden kroz RTX bi bio pun pogodak.

Na kraju ispada da svi vi koji imate bijesne RTX kartice u svojim kantama, pardon, pilama ćete ganjati nove benchmarkove u starim klasicima od 15+ godina. Kuda ide ovaj svijet, jelda?

Oznake

10
Komentari

Ulogiraj se kako bi komentirao
3 Comment threads
7 Thread replies
0 Pratitelja
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
revoChono7ZeroRaptor -U Recent comment authors
novije starije popularnije
Raptor -U

Niš posebno. Neko je upalio svjetlo i to je to. Praktičnije je a i badava posvjetlit ekran tv-a kad se ovo igra. Kakvi vrazji renastered i ray tracing

Chono7

Izgleda fora i ovaj studio nije bezveze, imaju dobrih projekata iza sebe. 

Zero

Oko tridesetak portova mahom starih i indie igara za Nvidia Shield (Android) s dosta varirajućim rezultatima i nije nešto čime se mogu posebice (po)hvaliti.

Chono7

@zero
sta fali HLu i Doomu? Nigdje nisam pisao za posebne pohvale, to je samo plod tvog filozofiranja, a da ne napises nista konkretno. A i tek sada vidim ovaj tvoj post gore.. o dio

Zero

@chono7
Kao igrama? Baš ništa, štoviše bile su odlične (i sad su, kako kome doduše). Uzmi kao primjer HL 2 na Shieldu, 60 fpsa je samo nominalno čak i za tako staru igru, odeš u Ravenholm i svaka eksplozija bačve ili vatre radi dropove i do 20 fpsa. Što je za tebe dobar projekt (ili projekti) uopće kod LS studija?

Chono7

@zero
Dobar projekt je portati nesto na takav uredaj. Pogotovo u kontekstu androida i vremena kada se to dogadalo. Slobodno nastavi

Zero

@chono7
Nešto kao RDR2, grafičko postignuće za hardver današnjih konzola, tehnički najispoliranija i najkonzistentnija Rockstarova igra na konzolama, pa je svejedno za neke neigrivi slide show?

Chono7

@zero
Ahahahaah! Znao sam ti te svrbi, providan si Platone. stvarno je brale u pravu 😂 ajd jos malo, mozes ti i bolje

Zero

Mah, samo rade samopromociju. Ray tracean Quake 2 je zapravo počeo u kućnoj radinosti i sastoji se od nekih 12 000 linija koda, nešto što je bilo ostvarivo jednoj osobi za akademski projekt. Realno se radi o modovima i s obzirom na to stvarno je potrebna samo volja par entuzijasta da isto učine s nekim drugim retro igrama.K tome je Quake 2 RTX besplatan, da kojim slučajem to naplaćuju i isto namjeravaju raditi s drugim igrama, naletjeli bi na zid samo tako. Prava budućnost ray tracinga počinje sa sporadičnom opcijom za isti u novim igrama, a svoju pravu veću primjenu… Read more »

revo

Remake moze, al ovo je bezveze

Povezano

Back to top button
Close
Close