Vijesti

Saznali smo nove detalje i nije nam jasno zašto to EA nije pokazao, ali Star Wars Jedi: Fallen Order nije linerna igra

Demo koji smo vidjeli na EA Play konferenciji bio je sve samo ne otvoren, zar ne? Glavna zamjerka demou je upravo bila velika linearnost nivoa i svi smo mislili da je jednostavna igra takva. Nešto kao Uncharted serijal ili stari Tomb Raider. Samo što nije.

Star Wars Jedi: Fallen Order Official Gameplay Demo – EA PLAY 2019

Star Wars Jedi: Fallen Order je igra koja više podsjeća na Batman Arkham serijal ili Metroid. Da. Danima poslije E3-a smo doznali, a o tome nitko iz EA ne priča nove podatke koje nas iznimno vesele.

  • u igri imamo svoj vlastiti brod i posadu
  • možemo u bilo kojem trenutku posjetiti planet koji želimo (dakle, nije određeno da negdje morate isključivo ići)
  • igranjem otključavamo nove sposobnosti, a samim time otključavamo nove dijelove mape koji su ranije bili nedostupni

Jason Schreier urednik Kotakua tvrdi da su mu iz Respawna otkrili još više fantastičnih detalja za igru koji uvelike mijenjaju perspektivu iste, ali da ne želi ih otkriti, nego će to valjda sam Respawn napraviti.

Nas ovo jako veseli kad znamo da igra neće uopće biti toliko linearna koliko se misli da je. Nije nam samo jasno zašto to EA i Respawn nisu pokazali? Nadamo se da hoće prije izlaska igre koja dolazi na PS4, Xbox One i PC 15.11.2019. godine.

Oznake

4
Komentari

Ulogiraj se kako bi komentirao
4 Comment threads
0 Thread replies
0 Pratitelja
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
biverZeroDeadwalkerWeky Recent comment authors
novije starije popularnije
biver

Nemam apsolutno nikakvih problema odigrati kvalitetnu linearnu igru, ne vidim zasto bi linearnost igre bila minus.

Weky

Ja sam 100% siguran da će kampanja biti koncepirana kao Jedi Academy, ako se netko sjeća. Imao si tri seta levela koje si mogao odrađivati kako si htio i onda na svakom levelu sile dobio novi set levela. To je prividna nelinearnost.

Deadwalker

Ili to ili će igra biti koncipirana u KOTOR stilu gdje si također mogao levele odraditi svojim redoslijedom + misije između koje se nisu mogle preskočiti. Ne bi se također čudio da iste levele iskoriste u 2 navrata + skupljanje raznih sitnica za 100% prelazak (umjetno produživanje trajnosti igre)

Zero

I have a bad feeling about this game.

Povezano

Back to top button
Close
Close